Buďte cool! Majitel se snaží prodat svůj ojetý Ford Focus vtipnou reklamou

Další inzerát na ojetinu, který má virální potenciál. I když je samotné auto beznadějně nudné.

Pokud se chcete zbavit svého nudného a ojetého Fordu Focus, můžete nahodit na síť normální inzerát. Zrovna hromady zájemců byste ale nečekali. Možná i proto se jistý John Goerke rozhodl prodat svůj průměrný povoz vtipem. Se svými kamarády tak natočil „reklamu“, která má potenciál zaujmout mnohem širší publikum.

Goerke si je vědom, že jeho Focus z roku 2010 není zrovna cool. Proto hledá zájemce, kteří budou ve starém Fordu cool sami o sobě. Reklama v hollywoodském stylu, ve které je řidič „na oko“ pod vlivem, kouří a záběry z jízdy v deliriu doprovází záměrně špatný cover písničky Blinding Lights od The Weeknd, chce mít styl. Protože starý Focus to sám o sobě nedokáže.

Díváme se na nový Ford Mondeo? Liftback se možná promění v rodinný crossover

Díváme se na nový Ford Mondeo? Liftback se možná promění v rodinný crossover

Celé je to špatné a dobré zároveň. Nechybí ani kýčovitý odchod proti kameře s cigárem v ruce a autem za zády… samozřejmě s komentářem, že auto má cenu 5999 dolarů (asi 128.000 korun), protože majitel uvnitř kouřil pouze dvakrát. I přes najetých 120.000 mil (asi 193.000 km) je prý totiž Ford v bezvadném stavu.  

Video je na YouTube od konce listopadu a zatím má zhruba 8500 zhlednutí, na virální explozi tedy stále čeká… stejně jako Focus stále čeká na svého cool majitele.

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Nová generace • Ford Focus ST • Minitest Ford Focus Active 2.0 EcoBlue AT • Hybridní verze • 2.0 TDCi vs. 2.3 EcoBoost

TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků
Renault Captur E-Tech v dlouhodobém testu: Povedený start! Rychlík to ale není

Renault Captur E-Tech 160 (1. díl)

Testovací auta se u nás zpravidla zdrží necelý týden. S plug-in hybridním Renaultem Captur však máme troch větší plány.

8.  1.  2021 | Jan Mička | 14 příspěvků