Budoucnost Suzuki: nové Aerio, ostrý Swift, nová Vitara

7 komentářů

Lubos
25. července • 10:59

Palubna doska toho Excuda mi silne pripomina Mazdu, budiky su uplna Mazda 3.
Ale inak moze byt. Som zvedavy na to Aerio.

brasci
22. července • 8:39

tak ak bude vitara vyzerat tak ako escudo tak ma o uspech postarane

Haya
22. července • 8:09

tak buď na to teď Suzuki šlape, anebo se o ní tady více píše od té doby, co si P.B. koupil Swifta?

patrik
22. července • 11:45

To šlapání u Suzuki v segmentu osobních aut už trvá několik hodně let, v USA a GB se tomu eziny věnovaly dávno. ČR objevilo WagonR+ a Ignis vlastně až po faceliftech a Baleno prošvihlo víceméně komplet (kdo si dnes vpomene, že se kromě trochu strejcovského kombi a neviditelného sedanu dělalo i v HB5 a HB3). A tipuju, že když se řekne Liana, hodně lidí si myslí, že je to pozvánka do botanické zahrady. Podle mě to není problém AR nebo jiných ezinů, ale dovozců Suzuki,jejich chabé marketingové práce a dlouholeté cenové nepružnosti. Osobně jsem teď nejzvědavější na toho nástupce Liany - s naději, že Suzuki definitivně přestane v designu napodobat Subaru a pojede tou vlastní cestou.

Sidoni
5. září • 11:57

Milý Patriku....
pokud chceš vypadat jako znalec, měl by sis o značce SUZUKI něco přečíst. Baleno bylo ve verzi 3D, 5D a sedan. Takže Tvá verze combi a HB5D je totéž....je ale možná, že na 2 rozličných fotkách jsi to nepoznal...no hold znalec. Liana se opravdu moc neprodávala, ale bohužel to byl ryze japonský model zatížený clem, tudiž cenově méně výhodný .
Pokud máš dojem, že SUZUKI napodobuje SUBARU, pak asi nevíš, že SUZUKI SWIFT je ryze japonský model a SUBARU si toto auto se stejným designem, ale ve čtyřkolové verzi nechalo u SUZUKI vyrábět už před x lety a prodávalo to pod názvem SUBARU. Takže kdo asi tvar převzal....? Nechám to na Tobě, možná to při Tvém IQ uhádneš....? Pro SUBARU se tento model vyráběl prvně v Japonsku, pak se výroba SUBARU Justy převedla do továrny SUZUKI Ostřihomi v Maďarsku.
V současnosti je tomu opět podobně. SUZUKI vyrábí v Maďarsku model IGNIS a Subaru si opět nechává u SUZUKI vyrábět čtyřkollku se stejnou karoserií, je jen o cca 80 000 dražší /Suzuki si nechalo za design zaplatit, je to normální/. Tento model se v současnosti u SUBARU stále jmenuje JUSTY, i když je odlišné od předchozího modelu.
Nevím přesně, jaká je provázanost  a proč Suzuki pro Subaru vyrábí stejný model, ale neplácej blbosti o něčem co nevíš. Než psát, raději si o autech prvně něco přečti.
Je to stejné, jako když se v Japonsku vyráběl Wagon R+ ve třídveřovém verzi a byl autem roku v Japonsku snad 4 roky. Pak se připravila verze pro Evropu ve spolupráci s Oplem a je tady opět podobnost Opel A Wagon R+. Suzuki dodalo design vnější, vnitřní prostory jsou z Oplu a motory má každý vlastní.
Dělal to i Ford s Mazdou. Jen si musíš zjistit, kdo byl první, nebo jestli je to nový kooperační model na trhu, popřípadě kdo od koho něco odkoupil v zájmu šetření na vývoj u svého modelu.
 

Tomáš Marný
23. července • 12:38

Nebo nezájmu Suzuki o zákazníky? Psal jsemn na mail, který jsem našel na jejich webu, že mám možnost dovézt z Německa zánovní Alto, jak by to bylo se zárukou... Neodpověděli, takže v zájmu ušetření si problémů jsem dal přednost jiné značce.

Petr Broža
22. července • 8:36

To je jen shoda náhod.

Doporučujeme

Články odjinud