Palubna doska toho Excuda mi silne pripomina Mazdu, budiky su uplna Mazda 3.Ale inak moze byt. Som zvedavy na to Aerio.
tak ak bude vitara vyzerat tak ako escudo tak ma o uspech postarane
tak buď na to teď Suzuki šlape, anebo se o ní tady více píše od té doby, co si P.B. koupil Swifta?
To šlapání u Suzuki v segmentu osobních aut už trvá několik hodně let, v USA a GB se tomu eziny věnovaly dávno. ČR objevilo WagonR+ a Ignis vlastně až po faceliftech a Baleno prošvihlo víceméně komplet (kdo si dnes vpomene, že se kromě trochu strejcovského kombi a neviditelného sedanu dělalo i v HB5 a HB3). A tipuju, že když se řekne Liana, hodně lidí si myslí, že je to pozvánka do botanické zahrady. Podle mě to není problém AR nebo jiných ezinů, ale dovozců Suzuki,jejich chabé marketingové práce a dlouholeté cenové nepružnosti. Osobně jsem teď nejzvědavější na toho nástupce Liany - s naději, že Suzuki definitivně přestane v designu napodobat Subaru a pojede tou vlastní cestou.
Milý Patriku....pokud chceš vypadat jako znalec, měl by sis o značce SUZUKI něco přečíst. Baleno bylo ve verzi 3D, 5D a sedan. Takže Tvá verze combi a HB5D je totéž....je ale možná, že na 2 rozličných fotkách jsi to nepoznal...no hold znalec. Liana se opravdu moc neprodávala, ale bohužel to byl ryze japonský model zatížený clem, tudiž cenově méně výhodný .Pokud máš dojem, že SUZUKI napodobuje SUBARU, pak asi nevíš, že SUZUKI SWIFT je ryze japonský model a SUBARU si toto auto se stejným designem, ale ve čtyřkolové verzi nechalo u SUZUKI vyrábět už před x lety a prodávalo to pod názvem SUBARU. Takže kdo asi tvar převzal....? Nechám to na Tobě, možná to při Tvém IQ uhádneš....? Pro SUBARU se tento model vyráběl prvně v Japonsku, pak se výroba SUBARU Justy převedla do továrny SUZUKI Ostřihomi v Maďarsku. V současnosti je tomu opět podobně. SUZUKI vyrábí v Maďarsku model IGNIS a Subaru si opět nechává u SUZUKI vyrábět čtyřkollku se stejnou karoserií, je jen o cca 80 000 dražší /Suzuki si nechalo za design zaplatit, je to normální/. Tento model se v současnosti u SUBARU stále jmenuje JUSTY, i když je odlišné od předchozího modelu.Nevím přesně, jaká je provázanost a proč Suzuki pro Subaru vyrábí stejný model, ale neplácej blbosti o něčem co nevíš. Než psát, raději si o autech prvně něco přečti.Je to stejné, jako když se v Japonsku vyráběl Wagon R+ ve třídveřovém verzi a byl autem roku v Japonsku snad 4 roky. Pak se připravila verze pro Evropu ve spolupráci s Oplem a je tady opět podobnost Opel A Wagon R+. Suzuki dodalo design vnější, vnitřní prostory jsou z Oplu a motory má každý vlastní.Dělal to i Ford s Mazdou. Jen si musíš zjistit, kdo byl první, nebo jestli je to nový kooperační model na trhu, popřípadě kdo od koho něco odkoupil v zájmu šetření na vývoj u svého modelu.
Nebo nezájmu Suzuki o zákazníky? Psal jsemn na mail, který jsem našel na jejich webu, že mám možnost dovézt z Německa zánovní Alto, jak by to bylo se zárukou... Neodpověděli, takže v zájmu ušetření si problémů jsem dal přednost jiné značce.
To je jen shoda náhod.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.