Budoucnost Škody Kodiaq: Víme, kdy dorazí další deriváty! Bude i RS?

23 komentářů

Kott02
12. října • 11:15

Kodikrám SS. Ou jee

Jim
8. října • 21:27

Otázka je kdy vůbec Kodiaq bude. Jezdím tam často takže to mám z první ruky. Momentálně řeší nedostatek zaměstnanců. Byl to skvělý nápad postavit fabriku mezi poli. V okolí jsou jen vesnice a 5km Rychnov n./K., který to nevytrhne.

your.god
8. října • 22:20

Buď klidný, vláda už v únoru schválila udělování rychlejších pracovních víz pro Ukrajince.
Už jich tady nebude jen 400.000, natáhnou jich sem milióny. Svině. 3-[
Ekonomika může růst jak chce, ale s růstem mezd se rozlučte. Vláda a ČNB už se postaraly.
Nechceš dělat v nonstop provozu zahraniční montovny dvanáctky za 15.000? Nevadí, přivezou si Ukrajince, zajistí jim bydlení zadarmo a těm potom těch 15.000 stačí. Ty se můžeš přidat k miliónu českých nezaměstnaných. Proč si to necháváme líbit? :-O

pozorovatel
9. října • 0:02

Schůze KSČM je na Džbánu, tady jsi špatně.

Mirek
9. října • 11:58

Vcelku má pravdu. V oblasti Kvasin je nejnižší nezaměstnanost, není tam jen Škoda, ale s ní tam přišly i další výrobní fabriky. Pokud chceš, můžeš tam jít pracovat. Nabízejí ubytování na ubytovně za 1500 Kč měsíčně, dostaneš dělnický nadstandardní plat, ale na rodinný život budeš asi muset zapomenout, případně si někde v okolí postavit vlastní dům, což asi také nebude zrovna jednoduché. No a potom se nediv, že tady přijdou Ukrajinci, Bulhaři, s těmi je docela problém, zjisti si, kde jsou a jaké dělají problémy ( nedaleko v jedné německé firmě řešili pokusy o znásilnění zaměstnankyň a další nějaké výtržnosti). Následně zjistíš, že kvalita odvedené práce těchto zaměstnanců je podstatně horší, ale platově na tom hůře nebudou. Tohle nejsou žádné výmysly, to je místní realita s cizincema. Potom si zajdi na tu schůzi u Džbánu a můžeš tam komančům o svých poznatcích poreferovat. A neboj, náklady na tohle všechno nezaplatí Škoda, ale pěkně to rozpočítá svým dodavatelům a trošku přizvedne ceny aut, neboť jak tady nedávno jeden naivka napsal, stále jsou lehce při zemi. Potom se nediv, že dodavatelské firmy drží mzdy na podstatně nižší úrovni než Škoda. Navíc musí tito zaměstnanci živit i mateřské firmy v Německu, tam se pracuje za naprosto jiné mzdy za stejnou práci.

Rob
8. října • 17:13

......... milá redakce,....nás to vůbec nezajímá,.... a firemní flotily mají jiné zájmy :-D

jindrous
9. října • 1:33

Piš za sebe, jsou lidi co to zajímá, pokud tebe ne, tak to nečti B-]

Mirek
8. října • 17:17

Samozvaný mluvčí diskutérů? Hlavně co nejvíce teček.

Mirek
8. října • 19:30

Není samozvaný. Myslím si, že to napsal za naprostou většinu čtenářů. O některých automobilkách se dávají silně očesané příspěvky, testy nikde, ale Škoda, to je škoda dále psát.

Hloupy Honza
8. října • 20:39

Je to uplne trapne jak tu denne masiruji Kodiaqem. Bohuzel neznam jiny web kde se da v cestine cist o autech.

FDS
8. října • 23:16

dobrej je celkem autickar.cz

Karolina
8. října • 21:21

autoweb.cz , auto forum cz, auto.cz, autofun.cz

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
8. října • 21:53

autoweb.cz je docela bída, autoforum.cz tam je to také docela hlasná trouba koncernu, když to do ruky vezme Pavel Janda, auto.cz je dnes součástí autorevue (nebo obráceně, každou chvíli odkaz na auto.cz) a také lezou do ... koncernu, autofun.cz tak ten mne nějak nenadchl. Tak to raději zajdu na Slovensko na topspeed.sk.

Čechystán
8. října • 22:06

Rasto Chvala, to je kalibr... ne ta banda uplacenych pisalku z Cechystánu. To je nestranny tester.

Mirek
8. října • 22:41

Také se rád dívám na testy v Motoringu http://autozurnal.ta3.com/sekcia/6-video.... Ano Rasťo to má také dobré, ale je to spíše časově očasné http://garaz.dennikn.sk/.... A něco od severních sousedů http://www.autocentrum.pl/....

adv
8. října • 21:59

zajímalo by mě, jaké je průměrkné iq lidí co psali předchozí příspěvky... tipoval bych, že nepřekročí 50...Ta dětská naivita, podezřívavost hraničící s paraniou... je legrační to sledovat.PS: pokud vás zajímá, proč se píše o škodovkách, podívejte se na počet reakcí pod články, nebo si zjistěte jejich čtenost ;-)
právě idiotský trolové co nadávají na škodovku a generují traffic pod článkama jsou hybnou silou boleslavského PR....

Mirek
8. října • 22:56

A to nějak brání psát i o jiných autech, automobilkách. Pokud by to udělali, tak si myslím, že i těch nadávek, i při takto hustém výskytu článků od koncernu, nebude zdaleka tolik.
Ne, nezajímá mne to, vím to. S poslední větou se dá jen nesouhlasit. Neznám nikoho, kdo by si chtěl vědomě pěstovat "nenávist" ke svým výrobkům. Nebo si snad někdo myslí, že tito lidé s negativními reakcemi jsou potencionální kupci těchto aut?
Živě si představuji, jak PR oddělení referuje o tom, že četnost reakcí pod články moto periodik na novinku, z jejích produkce, je vysoce nadprůměrná. A na dotaz vedení, jaké jsou reakce, jestli pozitivní, nebo negativní pod články, odpovídají, poslali nás s tím otravováním do prdele.;-)

pozorovatel
9. října • 0:00

Na dotaz vedení, jaké jsou reakce, jestli pozitivní nebo negativní je odpověď velmi prostá. Vážené vedení podívejte se na prodeje, stále si udržujeme vysoce nadstandardní 30% podíl na trhu a to v situaci, kdy je zde tvrdá konkurence, takže vysoce pozitivní (to je totiž jediná relevantní reakce, která každého zajímá, kecy na netu jsou pro děcka).

adv
10. října • 19:27

asi tak... :-D

milde
8. října • 15:24

Jsou ještě jiná auta než Škoda Kodiaq? :-))

Pantani
8. října • 13:55

Ten volant z asi 6 let starýho Yetiho, to je fakt příšerný! :-(

Antiautomat
8. října • 10:21

...za tu farbu davam jednoznacne plus. Hlavne v dnesnej dobe, ked sa /najlepsie pod zamracenou/ oblohou pozrieme na cestu, tie smutne tmave sede odtiene vyzeraju skor ako pohrebny sprievod. Navyse, take auto lepsie vidiet.

milanekjablonecak
8. října • 9:53

Jo, chce to pořádnej derivát, bez něj fakt nejde.

Doporučujeme

Články odjinud