Budoucnost Škody Kodiaq: Víme, kdy dorazí další deriváty! Bude i RS?

Škoda Auto na letošním pařížském autosalonu prozradila, že model Kodiaq postupně dostane další deriváty. Nyní již víme, kdy se tak stane!

Škoda Kodiaq se zatím nabízí pouze s výbavovými liniemi Active, Ambition a Style, už dlouho se však ví, že po uvedení na trh dorazí také další deriváty. Zatímco o ostrém „eresu“ se zatím pouze spekuluje a popravdě řečeno si nemyslíme, že mu dá Škoda nakonec zelenou (prý záleží na zájmu zákazníků), verze Laurin & Klement, Scout a SportLine na letošním pařížském autosalonu potvrdil sám šéfdesignér Jozef Kabaň.

Bude Kodiaq a Superb RS? Šéf vývoje naznačil, že ano!

Bude Kodiaq a Superb RS? Šéf vývoje naznačil, že ano!

Zejména absencí luxusní výbavy Laurin & Klement se Kodiaq liší od Superbu, který ji má od začátku prodeje. Zatímco prodej Kodiaqu začne v únoru příštího roku, vrcholný Laurin & Klement podle zákulisních informací dorazí až na přelomu května a června 2018 (22. kalendářní týden). S výbavami Scout a Sportline je to naštěstí trochu lepší – první jmenovanou čekejme v polovině příštího roku (22. kalendářní týden) a Sportline, kterému nebudou chybět například dvacetipalcová kola, půl roku poté (45. týden).

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

Škoda Kodiaq se může stát světovým autem roku 2017!

O cenách můžeme zatím pouze spekulovat. Chtělo by se říci, že Laurin & Klement musí být nejdražší, u Superbu tomu tak ale původně nebylo. Když totiž značka na konci května zveřejnila ceny verze SportLine, byly o 6.000 Kč vyšší než „laurin“. V ceníku platném od 16. 9. je tomu už ale naopak - SportLine je nyní se všemi motory o 5.000 Kč levnější.

Právě Superb nám může o cenách nových verzí Kodiaqu napovedět nejvíce. Pokud se podíváme do ceníku vlajkové lodi, vychází linie SportLine o 71.000 Kč dráž než Style, a v případě „laurinu“ se bavíme o rozdílu 76.000 Kč. Je možné, že Kodiaq na tom bude podobně, z čehož nám vychází následující – verze 2.0 TDI (110 kW) 4x4 SportLine by mohl stát 911.900 Kč (aktuální cena motoru s linií Style je 840.900 Kč), stejná verze s výbavou Laurin & Klement by pak stála o 5.000 Kč více. Po vzoru Superbu u těchto linií nečekáme nabídku motoru 1.4 TSI.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků