Budoucnost sedadel? Odtučňovací kúra

11 komentářů

Composite
29. srpna • 15:07

mne by stačilo, keby sa dal nastaviť vrh sedačky. čiže keby sa niekde od 1/2 až 2/3 dalo sklopiť viac dopredu aj s operadlom hlavy.to by mi vyhovovalo

kocur
31. srpna • 13:03

Citroen C5...

Ron.Jeremy
30. srpna • 12:59

To jde u některých komfortních sedaček, já to třeba v autě mám (výhoda těch sedaček s 18 motory... :-D). Velmi příjemné, za tuhle sedačku z MHD bych to určitě nevyměnil.

josephko
28. srpna • 22:03

Podľa tvaru sa zdá, že tie nové sedadlá majú tvar ako detské sedačky. Tak nech jednoducho vyrobia detské sedačky pre 60 - 120 kg a namontujú ich namiesto predných sedačiek a majú po starostiach. :-D

Antiautomat
28. srpna • 8:05

osekame to od vsetkeho kvalitneho materialu, naj....e tam kopec umelej hmoty, usetrime na vyrobe, ale ohlasene to musi byt ako nieco svetoborne, supermoderne a hlavne SUPEREKOLOGICKE, len nech tam preboha neostane nic co by bolo z poctivej ocele.
V podstate nic nove, ked to takto pojde dalej, budeme si kupovat naozajstne auta na CD a prehravat si ich doma. Pouzitie menejcennych materialov je beztak v poriadku, nakolko robene je to na to aby sa po zaruke vysypal jeden z dolezitych komponentov /idealne viacero a 1 den po zaruke/ a zakaznikovi sa mohla hodit do ksichtu znama veta: ´to sa opravit neoplati, kupte si nove´, pripadne ´mali ste si kupit predlzenu zaruku´/tu prvu vetu este mozno stravim ale po tej druhej uz bude nasledovat lahky pravy direkt nech sa dotycny spamata/. Staci sa pozried do cenniku priplatkovych vybav na nenapadnu polozku ´predlzenie zaruky´, pekny paradox, ze?. No samozrejme, preco nie...Dolezite je aby sa mohlo vyrabat a vyrabat, predavat a predavat, zivotny cyklus auta sa za poslednych 20 rokov skratil na polovicu ale hlavne ze ideme na to ekologicky, pokial to zaplati zakaznik, nema problema. To uz v ramci ekologie mozme vyhodit z auta klimatizaciu, ktora spotrebu zvysi urcite viac ako par kg usetrenych na sedadlach. Kolko energie naviac napriklad stoji taka hovadina ako denne svietenie u aut? Samozrejme to je takisto uplne v poriadku pretoze treba este uzivit aj vyrobcov ziaroviek no a aj servisy, nakolko nie kazdy si to dokaze vymenit sam, ci uz z toho dovodu toho ze je od prirody ´lavy´, alebo jeho skvele supermoderne, superkvalitne a superekologicke auto je tak postavene ze bez specialneho naradia a demontaze prednej masky sa tam nedostane....Podobne uz 1000x ohrane blaboly o tom ako ´downsizing´ znizuje spotrebu. To, ze sa porovnavaju novovyvinute motory s o /idealne/ par generacii starsimi, ktore pohanaju uplne ine prevodovky a vobec fakt ze metody akymi sa tieto vysledky prezentuju verejnosti mozno pravom oznacit za totalne klamstva je zase samozrejme uplne ´o.k.´ Skratka s dobre, oj....e zkaznika /navyse elegantne ekologiky/ ale zarobme.Nic proti ekologii ale to co sa z toho spravilo je uz len jeden nechutny podvod, ktorym sa nasilne krmi verejnost, ciel celej tejto ´ekomanie´je uplne inde - a to obratit zakaznika dole hlavou a triast nim dovtedy kym mu nevypadnu z vrecak aj posledne drobne. Ukazte mi JEDINY katalog, v ktorom je viac ako jednou vetou seriozne rozvedena otazka kvality z pohladu dlhej zivotnosti auta /a tym aj pridanej hodnoty, ktoru zakaznik volbou tej-ktorej znacky ziska/. Posledny, ktory si pamatam, som cital este za mlada x-rokov dozadu....

matuS
4. září • 12:44

pozeras sa na to prilis ciernobielo...napr ta klima - ano v meste zvysuje spotrebu, ale zasa na dialnici ju znizuje..

jameson
27. srpna • 6:07

Sedadla jsou hodně těžká, když tam je mraky elektromotorů, odvětrávací ventilátory, masivní železné kostry atd. takže tam prostor je. Nadruhou stranu na takových skořepinkách ala MHD jak jsou tu na obrázcích sedět nebudu:-P

ki.k
27. srpna • 9:14

nechapu, proc tam davaji elektromotory. nastavim sedacku a vickrat na to nesahnu, stejne je to u zrcatek.

Adamantium
27. srpna • 10:31

A co když s autem pojede manželka/přítelkyně/syn? ;-)

asdf
27. srpna • 12:22

ať si koupěj svoje. B-]

Composite
29. srpna • 15:06

+k :-D

Doporučujeme

Články odjinud