Budoucnost řady 2 od BMW: Kabrio končí, přijde Gran Coupé

BMW se v příští generaci malých vozů přiblíží masovému vkusu a vyjde vstříc vyšším prodejním číslům. Své nejtypičtější auto - malé kupé s pohonem zadních kol - ale opět postaví.

Nejmenší dvě řady od BMW už dosluhují. Co přijde příště? BimmerToday.de přichází s údajně potvrzenými informacemi. Už nějakou dobu je jasné že příští hatchback řady 1 zdědí platformu UKL s předním náhonem a motory napříč, kterou používají větší modely Mini, X2 či řada 2 Active Tourer. Právě "dvojková" řada bude v příští generaci opět rozmanitá.

Dobrá zpráva zní, že o malé kupé s pohonem zadních kol od BMW nepřijdeme. Nebude však stavět na základech současného vozu, ale už na lehčí a pevnější modulární platformě CLAR. Velmi blízce příbuzné tak bude s příští "trojkou". Bude to však jediný model s motorem podélně, protože s kabrioletem už BMW příště nepočítá.

Nové BMW X5 G05 oficiálně: Rozlučte se s osmiválcem, v Evropě nebude!

Nové BMW X5 G05 oficiálně: Rozlučte se s osmiválcem, v Evropě nebude!

Volné okénko ve výrobním programu zaujme v rámci řady 2 Gran Coupé. Půjde o nejmenší vůz od BMW tohoto typu. Přijde se zcela stejným receptem jako tyto modely v rámci čtyřkové a šestkové řadě - splývavá záď a širší postoj dodá na sportovním charakteru. Jak už jsme ovšem naznačili, i tento vůz bude roztáčet přední kola.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků