Budoucnost řady 2 od BMW: Kabrio končí, přijde Gran Coupé

BMW se v příští generaci malých vozů přiblíží masovému vkusu a vyjde vstříc vyšším prodejním číslům. Své nejtypičtější auto - malé kupé s pohonem zadních kol - ale opět postaví.

Nejmenší dvě řady od BMW už dosluhují. Co přijde příště? BimmerToday.de přichází s údajně potvrzenými informacemi. Už nějakou dobu je jasné že příští hatchback řady 1 zdědí platformu UKL s předním náhonem a motory napříč, kterou používají větší modely Mini, X2 či řada 2 Active Tourer. Právě "dvojková" řada bude v příští generaci opět rozmanitá.

Dobrá zpráva zní, že o malé kupé s pohonem zadních kol od BMW nepřijdeme. Nebude však stavět na základech současného vozu, ale už na lehčí a pevnější modulární platformě CLAR. Velmi blízce příbuzné tak bude s příští "trojkou". Bude to však jediný model s motorem podélně, protože s kabrioletem už BMW příště nepočítá.

Nové BMW X5 G05 oficiálně: Rozlučte se s osmiválcem, v Evropě nebude!

Nové BMW X5 G05 oficiálně: Rozlučte se s osmiválcem, v Evropě nebude!

Volné okénko ve výrobním programu zaujme v rámci řady 2 Gran Coupé. Půjde o nejmenší vůz od BMW tohoto typu. Přijde se zcela stejným receptem jako tyto modely v rámci čtyřkové a šestkové řadě - splývavá záď a širší postoj dodá na sportovním charakteru. Jak už jsme ovšem naznačili, i tento vůz bude roztáčet přední kola.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků