Budoucnost? Patří alternativám, potvrzují to i čísla

9 komentářů

co2
29. dubna • 7:02

přednost vůni kyslíku před emisemi CO2:-D:-D:-D:-D

drgi
2. května • 0:06

by ma zaujimalo, kedy zakazu nealko s bublinkami :-D

dave_007
28. dubna • 9:47

Budoucnost mozna opravdu patri alternativam.Ovsem z tohoto clanku se to vycist neda. Konstatuje totiz jen prodane kusy hybridnich vozu. A hybridni pohon, to je jen jedna z alternativ. Kde jsou E85, LPG, CNG a elektrina? Takze mnozne cislo v nadpise neni na miste.Trend vyvoje prodeje, nejen hybridu, lze hodnotit napriklad srovnanim pomerneho zastoupeni alternativ v celkovych prodejich. Bohuzel, ani tato informace v clanku neni. Tak se ptam, zda ma autor vubec maturitu?Podle meho nazoru je tohle jeden z nejhorsich clanku na autorevue.cz vubec. Ostatne, posledni dobou uroven tohoto vebu znacne upadla. Misto magazinu o autech tu mame marketingovy kanal prodejcu a zrejme pro prodejce. Vetsina clanku se uz netyka aut samotnych, ale celeho toho bussinessu kolem aut.Loucim se s autorevue.cz. Tohle byla moje posledni navsteva.

Zdéňa
28. dubna • 15:22

Toto je muj druhy prispevek zde na autorevue. Druhy a taky posledni, kvalita vasich clanku sla k bodu mrazu..kde jsou nejaky testy? Jak se pise vyse kecy o nicem..tady se clovek vazne nic zajimaveho nedozvi..

CJo
28. dubna • 12:50

Suhlas, bez porovnania jednotlivych alternativ (elektrina, hybridy, CNG, LPG, E85, popripade vodik/ palivove clanky) a ich zastupenia v predajoch pocas jednotlivych rokov, tento clanok nedava zmysel...

jarda
28. dubna • 10:03

je to smutny, ale bohužel to tak je, článek naprosto o ničem, tohleto téma by se dalo rozpracovat daleko daleko víc, přidat fotky jednotlivých modelů, popis jak který systém funguje, ale i porovnání jak je náročný na výrobu..AR jde totálně do ....

Bob
29. dubna • 1:01

článek není o ničem
je vyloženě o hovnu

swissmade
28. dubna • 9:46

Jezdím osobně na CNG a nemůžu si vynachválit, Volvo V70 2.4, sice spotřeba 10/100, ale i tak jsem na ceně 1,5 kč/1 km, což je krásný. Výhoda oproti LPG je oktanový číslo kolem 130. Kdybych pak chtěl vyměnit smrad puklého vejce za vůňi spáleného benzínu, tak jen přepnu tlačítko a můžu jezdit pěkně neekologicky :D

Dandim
28. dubna • 11:16

Koupili jsme VW Caddy Ecofuel 2.0 na CNG. Zatím máme průměr. spotřebu kolem 5 Kg/100 km. Cena 1 Kg cca 23 Kč (v Praze 21 Kč). A zatím jsme lepší koupi auta neudělali. Má to velký dojezd a výhody benzín. a naft. auta v jednom! :-D

Doporučujeme

Články odjinud