Budoucnost parkování? Seznamte se s autonomním robotem jménem Stan

Parkování vám někdy dokáže způsobit pořádný stres. Zvláště, pokud například chcete nechat svůj vůz před dovolenou na letišti. Co na to robot Stan?
Budoucnost parkování? Seznamte se s autonomním robotem jménem Stan

Problémy s parkováním známe všichni. Někdy se z hledání parkovacího místa stává pořádný stres. Tento problém se snaží vyřešit také společnost Stanley Robotics.

Ta vyvinula autonomního robota jménem Stan, který vám má pořádně ulehčit život. Francouzská firma se soustředí zatím hlavně na parkování na letištích. Už by se vám nestalo, že byste zapomněli, kde jste vlastně zaparkovali nebo, že by vám nějaký zřízenec trochu otloukl vůz. 

Do auta musel kufrem. Takhle hloupě už zřejmě znovu nezaparkuje

Do auta musel kufrem. Takhle hloupě už zřejmě znovu nezaparkuje

Jak tedy funguje jejich systém? Nejdříve si musíte zarezervovat své místo prostřednictvím aplikace nebo webové stránky. Pak už jen vůz dovezete do prostorné a dobře osvětlené garáže a zaparkujete na tzv. drop-off místo.

Autonomní robot Stan následně váš vůz nadzvedne a zaparkuje na místo. Klíče od auta si tak můžete vzít sebou. Každá rezervace navíc obsahuje detaily vašeho letu. Když se vrátíte z vaší cesty, vůz už bude na vás čekat. 

Stanley Robotics už úspěšně provozuje tento systém na pařížském letišti Charlese de Gaulla. V blízké budoucnosti by se měl rozšířit na další letiště po celém světě. 

Zdroj: Youtube

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků