Budoucnost Opelu je prý v dotovaném mini

Nick Reilly, nový šéf GM pro Evropu, uspořádal o víkendu tiskovou konferenci, na které poodhalil některé z budoucích cest, jimiž se Opel hodlá v nejbližších letech ubírat. Vše je však velice závislé na tom, pro co bude mít pochopení vedení koncernu, prioritou číslo jedna pro Opel však v tuto chvíli je výroba nového městského modelu ve stylu konceptu Trixx a Opelu Ampera přímo odvozeným z Chevroletu Volt. Úmysl vyrábět vůz tohoto typu byl ovlivněn nejen rostoucí poptávkou v tomto segmentu, ale i faktem, že na na tyto modely dostane automobilka dotace navíc. Od nás, daňových poplatníků. A to bez naší vůle, jak už tomu bývá...

Dotace podle Reillyho značně ovlivní budoucnost značky, přičemž zdůraznil, že finanční injekce, kterou koncern dostane, bude využita čistě pro evropskou část firmy. Výkonný ředitel tak popřel spekulace o tom, že prostředky z Evropy budou použity na pomoc americkým značkám a vedení koncernu.
V rámci General Motors i nadále probíhá restrukturalizace, kvůli které přijde o práci zhruba 8 500 zaměstnanců z celkového počtu 50 tisíc a podle těch pozitivnějších vyhlídek by se evropská část GM mohla zpátky do černých čísel dostat v roce 2012.
Klepněte pro větší obrázek 
Opel Trixx concept - světlé zítřky Opelu?
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků