Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Tento sportovní vůz brázdí silnice už několik desetiletí. Teď se mu nový nádech rozhodl dát známý designér Sasha Selipanov.

Design modelu 911 je prostě nadčasový. Své typické črty si neustále drží už desítky let. O původní vzhled vozu se už v roce 1959 postaral Ferdinand Porsche. Výroba se následně spustila v roce 1964 a dnes německá automobilka produkuje již sedmou generaci.

Porsche 911 na nových fotkách. Stojí nejméně 2 743 000 Kč

Porsche 911 na nových fotkách. Stojí nejméně 2 743 000 Kč

S tradičním vzhledem Porsche 911 si teď pohrál známý designér Sasha Selipanov, který se nejvíce proslavil prací na designu Bugatti Chiron. Ani on si nedovolil tento sporťák úplně přestavět. Pořád tak můžeme vidět linie originálu, ale zároveň dostal vůz zajímavý nový nádech.

Na první pohled rozhodně upoutají LED světlomety. Ty jsou podobné těm z konceptu Mission E, který Porsche ukázalo v roce 2015. Vpředu postrádá návrh centrální mřížku, kterou nahradil výrazný nos s otvory na stranách. Selipanov si pohrál i se zadní částí. Světla zasadil do těla vozu a vytvořil tak jedinečný zadní difuzor. Sportovní vzhled jeho návrhu pak podškrtávají robustní černá kola. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků