Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Tento sportovní vůz brázdí silnice už několik desetiletí. Teď se mu nový nádech rozhodl dát známý designér Sasha Selipanov.

Design modelu 911 je prostě nadčasový. Své typické črty si neustále drží už desítky let. O původní vzhled vozu se už v roce 1959 postaral Ferdinand Porsche. Výroba se následně spustila v roce 1964 a dnes německá automobilka produkuje již sedmou generaci.

Porsche 911 na nových fotkách. Stojí nejméně 2 743 000 Kč

Porsche 911 na nových fotkách. Stojí nejméně 2 743 000 Kč

S tradičním vzhledem Porsche 911 si teď pohrál známý designér Sasha Selipanov, který se nejvíce proslavil prací na designu Bugatti Chiron. Ani on si nedovolil tento sporťák úplně přestavět. Pořád tak můžeme vidět linie originálu, ale zároveň dostal vůz zajímavý nový nádech.

Na první pohled rozhodně upoutají LED světlomety. Ty jsou podobné těm z konceptu Mission E, který Porsche ukázalo v roce 2015. Vpředu postrádá návrh centrální mřížku, kterou nahradil výrazný nos s otvory na stranách. Selipanov si pohrál i se zadní částí. Světla zasadil do těla vozu a vytvořil tak jedinečný zadní difuzor. Sportovní vzhled jeho návrhu pak podškrtávají robustní černá kola. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 81 410 km
Cena: 980 000 Kč
Porsche Cayenne 3
Rok výroby: 2011
Stav: 165 971 km
Cena: 780 000 Kč
Porsche Cayenne 4,8
Rok výroby: 2012
Stav: 97 358 km
Cena: 1 350 000 Kč
Porsche Cayenne 3,6
Rok výroby: 2008
Stav: 155 155 km
Cena: 390 000 Kč
Porsche Cayenne 3,2
Rok výroby: 2006
Stav: 267 049 km
Cena: 200 000 Kč
Porsche Cayenne 4,5
Rok výroby: 2007
Stav: 188 476 km
Cena: 280 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

včera | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků