Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Tento sportovní vůz brázdí silnice už několik desetiletí. Teď se mu nový nádech rozhodl dát známý designér Sasha Selipanov.

Design modelu 911 je prostě nadčasový. Své typické črty si neustále drží už desítky let. O původní vzhled vozu se už v roce 1959 postaral Ferdinand Porsche. Výroba se následně spustila v roce 1964 a dnes německá automobilka produkuje již sedmou generaci.

Porsche 911 na nových fotkách. Stojí nejméně 2 743 000 Kč

Porsche 911 na nových fotkách. Stojí nejméně 2 743 000 Kč

S tradičním vzhledem Porsche 911 si teď pohrál známý designér Sasha Selipanov, který se nejvíce proslavil prací na designu Bugatti Chiron. Ani on si nedovolil tento sporťák úplně přestavět. Pořád tak můžeme vidět linie originálu, ale zároveň dostal vůz zajímavý nový nádech.

Na první pohled rozhodně upoutají LED světlomety. Ty jsou podobné těm z konceptu Mission E, který Porsche ukázalo v roce 2015. Vpředu postrádá návrh centrální mřížku, kterou nahradil výrazný nos s otvory na stranách. Selipanov si pohrál i se zadní částí. Světla zasadil do těla vozu a vytvořil tak jedinečný zadní difuzor. Sportovní vzhled jeho návrhu pak podškrtávají robustní černá kola. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 40 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků