Budoucnost legendy Porsche 911? Tahle ji vidí designér Bugatti Chiron

Tento sportovní vůz brázdí silnice už několik desetiletí. Teď se mu nový nádech rozhodl dát známý designér Sasha Selipanov.

Design modelu 911 je prostě nadčasový. Své typické črty si neustále drží už desítky let. O původní vzhled vozu se už v roce 1959 postaral Ferdinand Porsche. Výroba se následně spustila v roce 1964 a dnes německá automobilka produkuje již sedmou generaci.

Porsche 911 na nových fotkách. Stojí nejméně 2 743 000 Kč

Porsche 911 na nových fotkách. Stojí nejméně 2 743 000 Kč

S tradičním vzhledem Porsche 911 si teď pohrál známý designér Sasha Selipanov, který se nejvíce proslavil prací na designu Bugatti Chiron. Ani on si nedovolil tento sporťák úplně přestavět. Pořád tak můžeme vidět linie originálu, ale zároveň dostal vůz zajímavý nový nádech.

Na první pohled rozhodně upoutají LED světlomety. Ty jsou podobné těm z konceptu Mission E, který Porsche ukázalo v roce 2015. Vpředu postrádá návrh centrální mřížku, kterou nahradil výrazný nos s otvory na stranách. Selipanov si pohrál i se zadní částí. Světla zasadil do těla vozu a vytvořil tak jedinečný zadní difuzor. Sportovní vzhled jeho návrhu pak podškrtávají robustní černá kola. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků