Výrobce luxusních automobilů představil, jak si představuje budoucnost. Největší změna se podle něj odehraje v příštích 10 letech.
Generální manažer automobilky Bentley Wolfgang Dürheimer nedávno představil vizi značky do budoucnosti. Loňský rok zažila nárůst v prodeji o devět procent oproti roku 2015. Uvidíme, zda chystané novinky zaručí dobrou pozici také do dalších let.
Největší změnu v segmentu luxusních vozů očekává britská automobilka v nejbližších 10 letech. Budoucí zákazníci mají mít velmi odlišné požadavky a představy v porovnání s těmi dnešními.
Vedení značky proto připravuje novinky, kterými si chce nové zákazníky získat. Jednou z nich je například ještě větší využití moderních technologií v interiéru. Mluví se například o OLED displejech umístěných na dveřích. Pomocí nich byste mohli ovládat audio systém nebo klimatizaci vozu.
Bentley by také chtělo více rozšířit concierge služby pro své zákazníky. Už teď například testuje pilotní projekt, v jehož rámci si majitelé vozu můžou pomocí mobilní aplikace objednat dotankování.
Britská automobilka pokukuje také po možnosti vytvoření svého "klubu". Díky němu by člověk nemusel vlastnit jenom jeden vůz. Bylo by to spíše luxusní řešení mobily pro zákazníky ve vybraných městech po celém světě.
Podobný projekt například nedávno spustil Cadillac. Služba s názvem Book by Cadillac funguje jako prémiová služba na sdílení vozů. Zákazníci zaplatí měsíční poplatek 1 500 dolarů (v přepočtu přibližně 38 000 korun), který jím umožňuje využívat vozy XT5, CT6, Escalade nebo model z V Series.
OLED displej na dveřích