Jedna vec je delat lehka sportovní auta, kde zakaznici pro ultimatni řidičské zazitke (mel jsem tu čest s Exige) lecos odpustí treba v kvalitě zpracovani intrieru, ale SUV nebo jiny "celni stret" se zavedenou konkurenci? To vidím jako poukazku na pekny ekomomicky pruser.
lotus bolo vyslovene spartanske lahke sportove auto, ktore malo v srdci moje miesto .. ale otazka : ako si mozu zachovat tradiciu a zaroven chcu urobit SUV .. som zvedavy ako spravia SUV s nizkym taziskom a vahou pod 1tonu :-D
a jen bych dodal, váha pod jednu tunu, Exige váží 1125kg a 1110kg, Evora 1361kg, Elise 924kg a 931kg. Takže nadpoloviční většina modelové řady Lotus, se pod tunu nedostane i bez SUV :)
lotus carlton (zaklad v omege) bol moj oblubeny... ano ja nehovorim, ze vsetky su pod tonu ale filozofia vzdy bola v ich autach lahkost , aj ked maju dnes viac ako tonu , ked si pozries konkurentov tak vidis aky je rrozdiel a o Caterhamoch nehovorim tie maju bezne 600-700kg a to vychadzaju z lotusa
Už Colin Chapman toužil od začátku v Espritu po V8, proto už i model S1 měl rám navržen tak, aby do něj mohl kdykoliv větší motor. Taky toužil po pohodlném GT (Lotus Etna), což jeho úmysl nezůstat u co nejlehčí konstrukci naznačoval už Elan +2, Lotus Elite/Eclat/Excel. Že mu to nikdy nevyšlo, je sice pravda, ale jak mohl, toužil po něčem víc. Snad i proto se hrabal v Cortině, Sunbeamu....Po odchodu Chapmana to dál Lotus zkoušel s Omegou (příliš nadčasová), Elan M100 (Příliš nadčasová a drahá). Dle mě říďa spíš naznačuje na spolupracích, kde si nemohli dupnout jak chtěli, třeba Opel Astra OPC, Lotus jí chtěl jinak, Opel jí chtěl taky jinak, tak vzniklo auto s dokonalým podvozkem, který absolutně pohřbilo pohonné ustrojí, které z řízení udělalo peklo :) Podobný případ byla C4 VTS, kde zas Lotus udělal co mohl, jen aby to Citron zabil.Přece jenom, když si nechali poradit, vznikala auta jako Aston Vanquish/DB9, Vette ZR1 z 90., MR2 AW11, Celica/Supra...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.