Budoucnost automobilky Jaguar: malý sedan a crossover

Budoucnost automobilky Jaguar: malý sedan a crossover

Generální ředitel automobilky Jaguar Adrian Hallmark poodhalil na autosalonu v Detroitu plány na následujících několik let. Velkou prioritou je vývoj menšího sedanu, který by se zařadil pod XF a postavil se konkurenci v podobě BMW řady 3 nebo Mercedesu-Benz třídy C. Konkrétní rok, kdy by tato novinka mohla přijít, Hallmark neprozradil. Spekulace hovoří o tom, že to nebude dříve než za dva roky.

Test Jaguar XF Sportbrake 2.2D – další hřebík na scéně

Test Jaguar XF Sportbrake 2.2D – další hřebík na scéně

Zajímavá je také zmínka o malém crossoveru, který by se vzhledem k neustále rostoucí poptávce po těchto automobilech Jaguaru výborně hodil. A podle Hallmarka není ani spojení s Land Roverem a jeho luxusní řadou Range Rover (které tím pádem vznikne nový konkurent) překážkou, naopak. Budoucí crossover bude sdílet s některým z modelů sesterské značky společný technický základ. Na rozdíl od Range Roveru by měl být Jaguar zaměřen čistě na silnice. 

Test: Range Rover Evoque Si4 - hot hatch mezi SUV

Test: Range Rover Evoque Si4 - hot hatch mezi SUV

Do budoucna chce Jaguar a Land Rover vzájemně více sdílet použité platformy tak, aby se jejich celkový počet co nejvíce snížil. To samé platí také o pohonných jednotkách.

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Automotive News

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků