Designéři si hezky vyhráli s absencí klasické čelní masky, kterou elektromobily nepotřebují. Tvar čelních světel, rozdělených do tří segmentů, odkazuje na znak hvězdy, přičemž vnitřní paprsky směřují k liště napříč přídí, která propojuje obě strany. Zdroj: Mercedes-Benz

Designéři si hezky vyhráli s absencí klasické čelní masky, kterou elektromobily nepotřebují. Tvar čelních světel, rozdělených do tří segmentů, odkazuje na znak hvězdy, přičemž vnitřní paprsky směřují k liště napříč přídí, která propojuje obě strany. | Zdroj: Mercedes-Benz

Z boku si můžete všimnout velmi krátkých převisů a dlouhého rozvoru, prahové lišty a na ně navazující přední lízátko a difuzor si berou za vzor aktuální formuli stáje Mercedes-AMG Petronas. Z F1 pramení také inspirace pro 22“ aerodynamická kola. Zdroj: Mercedes-Benz

Z boku si můžete všimnout velmi krátkých převisů a dlouhého rozvoru, prahové lišty a na ně navazující přední lízátko a difuzor si berou za vzor aktuální formuli stáje Mercedes-AMG Petronas. Z F1 pramení také inspirace pro 22“ aerodynamická kola. | Zdroj: Mercedes-Benz

Zužující se záď je přínosná kvůli aerodynamice, najdeme zde aktivní spoiler a také zadní světla, tvořená šesti diodovými prstenci. Zdroj: Mercedes-Benz

Zužující se záď je přínosná kvůli aerodynamice, najdeme zde aktivní spoiler a také zadní světla, tvořená šesti diodovými prstenci. | Zdroj: Mercedes-Benz

Jde o zajímavé designové cvičení, ale AMG se při jeho představení také lehce dotklo techniky. V současné době vyvíjí svou vlastní elektrickou platformu AMG.EA, která nejlépe vyhoví tomu, co od elektrických sportovních aut čekají zákazníci. Zdroj: Mercedes-Benz

Jde o zajímavé designové cvičení, ale AMG se při jeho představení také lehce dotklo techniky. V současné době vyvíjí svou vlastní elektrickou platformu AMG.EA, která nejlépe vyhoví tomu, co od elektrických sportovních aut čekají zákazníci. | Zdroj: Mercedes-Benz

Na zelené louce vzniká také pohon, který je u konceptu Vision řešen speciální vysokonapěťovou baterií a elektromotorem s axiálním indukčním tokem. Ten dodala společnost YASA, kterou Mercedes stoprocentně vlastní. Zdroj: Mercedes-Benz

Na zelené louce vzniká také pohon, který je u konceptu Vision řešen speciální vysokonapěťovou baterií a elektromotorem s axiálním indukčním tokem. Ten dodala společnost YASA, kterou Mercedes stoprocentně vlastní. | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes-AMG Vision | Zdroj: Mercedes-Benz

Z boku si můžete všimnout velmi krátkých převisů a dlouhého rozvoru, prahové lišty a na ně navazující přední lízátko a difuzor si berou za vzor aktuální formuli stáje Mercedes-AMG Petronas. Z F1 pramení také inspirace pro 22“ aerodynamická kola. Zdroj: Mercedes-Benz
Zužující se záď je přínosná kvůli aerodynamice, najdeme zde aktivní spoiler a také zadní světla, tvořená šesti diodovými prstenci. Zdroj: Mercedes-Benz
Jde o zajímavé designové cvičení, ale AMG se při jeho představení také lehce dotklo techniky. V současné době vyvíjí svou vlastní elektrickou platformu AMG.EA, která nejlépe vyhoví tomu, co od elektrických sportovních aut čekají zákazníci. Zdroj: Mercedes-Benz
Na zelené louce vzniká také pohon, který je u konceptu Vision řešen speciální vysokonapěťovou baterií a elektromotorem s axiálním indukčním tokem. Ten dodala společnost YASA, kterou Mercedes stoprocentně vlastní. Zdroj: Mercedes-Benz
41
Fotogalerie

Budoucnost AMG je elektrická. Nový koncept Vision ukazuje její podobu a možnou revoluční techniku

Takto vypadá představa sportovní divize Mercedesu ohledně emocí s volty a ampéry. AMG naznačuje, že si bude dělat věci po svém.

Start čistě elektrické kapitoly u AMG je plánován na rok 2025 a nová studie Vision ukazuje, jakou by mohla mít tvář. Ta je na čtyřdveřovém vozidle se splývavou zádí mimořádně zajímavá – designéři si hezky vyhráli s absencí klasické čelní masky, kterou elektromobily nepotřebují. Tvar čelních světel, rozdělených do tří segmentů, odkazuje na znak hvězdy, přičemž vnitřní paprsky směřují k liště napříč přídí, která propojuje obě strany. Máme zde také světelné prvky evokující mřížku. S diodovými segmenty se prý dají dělat zajímavá vizuální kouzla, včetně animací.

Z boku si můžete všimnout velmi krátkých převisů a dlouhého rozvoru, prahové lišty a na ně navazující přední lízátko a difuzor si berou za vzor aktuální formuli stáje Mercedes-AMG Petronas. Z F1 pramení také inspirace pro 22“ aerodynamická kola. Zužující se záď je přínosná kvůli nízkému odporu vzduchu, najdeme zde aktivní spoiler a také zadní světla, tvořená šesti diodovými prstenci.

Jde o zajímavé designové cvičení, ale AMG se při jeho představení také lehce dotklo techniky. V současné době vyvíjí svou vlastní elektrickou platformu AMG.EA, která nejlépe vyhoví tomu, co od elektrických sportovních aut čekají zákazníci. Na zelené louce vzniká i pohon, který je u konceptu Vision řešen speciální vysokonapěťovou baterií a elektromotorem s axiálním indukčním tokem. Ten dodala společnost YASA, kterou Mercedes stoprocentně vlastní.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud