Budou se příští Aston Martiny označovat jinak? Nové logo již má registraci

Známý výrobce luxusních vozů bude mít možná nový znak. Před pár dny si nechal zaregistrovat novou ochrannou známku, kterou může využít i na automobily.
Budou se příští Aston Martiny označovat jinak? Nové logo již má registraci

Aston Martin má do budoucna velké plány. Chystá se několik nových vozů, včetně hypersportu inspirovaného Formulí 1. Možná ale novinky budou opatřeny novým typem loga. 

Minulý rok si totiž značka zaregistrovala nový znak na různé použití. Jednalo se například o reklamní předměty nebo nábytek. Před pár dny navíc stejné logo automobilka zaregistrovala znovu.

Tentokrát také na oblečení, kůži či mobily. Co je ale nejdůležitější, registrace se vztahuje rovněž na automobilové podvozky a design pozemních vozidel - čili automobily. 

Hyperauto AM-RB 001 ohromí svými čísly: Z 0 na 320 km/h za 10 sekund!

Hyperauto AM-RB 001 ohromí svými čísly: Z 0 na 320 km/h za 10 sekund!

Výrobce luxusních vozů už dlouhé roky používá ve znaku proslulá křídla. Nový znak naopak vychází z úplně prvního loga.

Automobilku založila v roce 1913 dvojice Robert Bamford a Lionel Martin. V té době ještě nesla název Bamford & Martin Ltd. Až v roce 1914 se zrodil název Aston Martin.

Od té doby se britská společnost postarala o několik ikonických vozů. Luxusní automobily si zahrály také v bondovkách. 

Vývoj znaku automobilky Aston Martin

Klepněte pro větší obrázek

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků