Budeme v autech stát? Podle šéfa značky Rinspeed ano

Budeme v autech stát? Podle šéfa značky Rinspeed ano

Frank M. Rinderknecht, šéf Rinspeedu, se zřejmě inspiroval nápadem, s kterým přišel Michael O´Leary, hlava letecké nízkonákladové společnosti Ryanair. Ten by chtěl, aby se v jeho letadlech stálo.

Podobnou vizi má i zakladatel švýcarské vizionářské značky. Také on by chtěl, aby se v jeho novém autě nesedělo, ale stálo.

Nový vůz nazvaný microMax zamýšlí Rinderknecht představit příští rok na autosalonu v Ženevě. Je vybaven hodně zvláštními „sedadly“. Cestujícím poskytují jen minimální oporu. Jsou však vybavena bezpečnostními pásy.

„Tohle je skvělé řešení na krátké cesty,“ chválí svůj produkt Švýcar. „Totálně to promění pojímání městské hromadné dopravy.“  

Nový vůz inzeruje pod sloganem "microMAX" - my, your, our car (microMax – můj, tvůj, náš vůz). To prý zcela jasně definuje, že přijíždí zcela nová třída automobilů.

Jak si ale představuje, že to bude celé fungovat, nezmínil. Tedy zdali to bude taxi, minibus, nebo vůz soukromníka, který se o něj bude dělit…

Klepněte pro větší obrázek 
microMax je dlouhý 3,6 metru, jako Mini, a vysoký 2,2 metru. 


 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky