Budeme v autech stát? Podle šéfa značky Rinspeed ano

Budeme v autech stát? Podle šéfa značky Rinspeed ano

Frank M. Rinderknecht, šéf Rinspeedu, se zřejmě inspiroval nápadem, s kterým přišel Michael O´Leary, hlava letecké nízkonákladové společnosti Ryanair. Ten by chtěl, aby se v jeho letadlech stálo.

Podobnou vizi má i zakladatel švýcarské vizionářské značky. Také on by chtěl, aby se v jeho novém autě nesedělo, ale stálo.

Nový vůz nazvaný microMax zamýšlí Rinderknecht představit příští rok na autosalonu v Ženevě. Je vybaven hodně zvláštními „sedadly“. Cestujícím poskytují jen minimální oporu. Jsou však vybavena bezpečnostními pásy.

„Tohle je skvělé řešení na krátké cesty,“ chválí svůj produkt Švýcar. „Totálně to promění pojímání městské hromadné dopravy.“  

Nový vůz inzeruje pod sloganem "microMAX" - my, your, our car (microMax – můj, tvůj, náš vůz). To prý zcela jasně definuje, že přijíždí zcela nová třída automobilů.

Jak si ale představuje, že to bude celé fungovat, nezmínil. Tedy zdali to bude taxi, minibus, nebo vůz soukromníka, který se o něj bude dělit…

Klepněte pro větší obrázek 
microMax je dlouhý 3,6 metru, jako Mini, a vysoký 2,2 metru. 


 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 9 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků