Budeme v autech stát? Podle šéfa značky Rinspeed ano

Budeme v autech stát? Podle šéfa značky Rinspeed ano

Frank M. Rinderknecht, šéf Rinspeedu, se zřejmě inspiroval nápadem, s kterým přišel Michael O´Leary, hlava letecké nízkonákladové společnosti Ryanair. Ten by chtěl, aby se v jeho letadlech stálo.

Podobnou vizi má i zakladatel švýcarské vizionářské značky. Také on by chtěl, aby se v jeho novém autě nesedělo, ale stálo.

Nový vůz nazvaný microMax zamýšlí Rinderknecht představit příští rok na autosalonu v Ženevě. Je vybaven hodně zvláštními „sedadly“. Cestujícím poskytují jen minimální oporu. Jsou však vybavena bezpečnostními pásy.

„Tohle je skvělé řešení na krátké cesty,“ chválí svůj produkt Švýcar. „Totálně to promění pojímání městské hromadné dopravy.“  

Nový vůz inzeruje pod sloganem "microMAX" - my, your, our car (microMax – můj, tvůj, náš vůz). To prý zcela jasně definuje, že přijíždí zcela nová třída automobilů.

Jak si ale představuje, že to bude celé fungovat, nezmínil. Tedy zdali to bude taxi, minibus, nebo vůz soukromníka, který se o něj bude dělit…

Klepněte pro větší obrázek 
microMax je dlouhý 3,6 metru, jako Mini, a vysoký 2,2 metru. 


 

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků