Bude z Audi TT elektromobil? Zánik německého kupé by mohla zachránit elektrifikace

runner42  |  15. 03. 2019 17:14

Stávající TTčko zabíjí dvě věci - nic moc jízdní vlastnosti a cena. Takže z toho udělejte elektromobil, to mu pomůže

Pokud ovšem Audi hází ručník do ringu malých sportovních kupé a chce se soustředit pouze na barbíny, tak pak ok.

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 03. 2019 18:06

Vzhledem k tomu, že stávající TTčko je nejlépe prodávaný malý sporťák v Evropě, tak s tím zabíjením to nebude nijak horké. 718, GT86, Mustang, SLC, všechno se prodává daleko hůř.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  15. 03. 2019 21:11

Mustangů je v Evropě za minulý rok prodaných o cca 100 kusů méně než Audi TT, takže slovní spojení "daleko hůř" rozhodně není na místě.

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 03. 2019 22:08

O 100ks v době, kdy se TT půl roku neprodávalo kvůli WLTP. Podívej se na prodeje 2017, 2016, 2015, 2014. Prostě TT se velmi dobře prodává a teorie o tom, že TT něco "zabíjí" jsou prostě legrační.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 22:47

Pokud vím, mustang je nejprodávanější ve své třídě na světě. TT má omezenou 4% klientelu a to má své limity.

Odpovědět  |   | 
Kolečko  |  16. 03. 2019 23:13
runner42  |  15. 03. 2019 21:37

Proč jenom v Evropě?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2019 20:33

Nepoznají se jízdní vlastnosti hlavně na okruhu? TT tam dosahuje dost dobrých časů. Jak se ti jevily jízdní vlastnosti u TT RS po faceliftu?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 03. 2019 09:50

Neměl jsem možnost se svézt verzí po faceliftu, ani nevím, že by ji někdo už měl. Ty si ji někde viděl? Na druhou stranu nečekám žádný rozdíl kvůli pár odlišným plastovým výliskům.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 03. 2019 19:34

Tak ok. Aktuální verze před faceliftem. Co je na jízdě blbě? Hlavně nevytahuj motor před přední nápravou a podobné argumenty. To auto jezdí skvěle. Nedotacivost zmizela.

Odpovědět  |   | 
CD  |  16. 03. 2019 21:26

Když se podívám na okruhové časy TT RS, tak vyjma Porsche 718 a nějakých Caterhamů jsou před TT RS jenom daleko silnější auta a s hromadou silnějších aut zametá.
http://fastestlaps.com/tracks/hockenheim-short...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  17. 03. 2019 09:51

Nj, a na typově odlišných okruzích naopak nestíhá ani na Camaro.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  17. 03. 2019 08:47

S nedotáčivostí souhlasím, Audi změnilo asi rozložení hmotnosti. I když na druhou stranu jsem si všimnul nestability zadku na plných brzdách. Do přetáčivého jsem ho sice nedostal, ale tipuju, že může nepředvídatelně přijít, takže i když je to živé, není to auto pro mě.

Odpovědět  |   | 
BB  |  15. 03. 2019 19:18

A teplouši a blondýny budou na vrcholu blaha z ekologického vozítka.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 22:49

Taky myslím, že jim tato změna přijde vhod.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 03. 2019 00:05
kuk  |  17. 03. 2019 00:09

A blondýny SUV.

Odpovědět  |   | 

Elektromobil Audi TT ???Nemá kufr kde dají tu 8 kw naftovou nebo benzinovou centrálu !!!Vždyť to v zimě najede při minus 10 tak 100 km !!!!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 03. 2019 14:58

TT se v zimně nepoužívá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

včera | Jan Mička | 31 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 65 příspěvků
Minitest Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (133 kW): Tak trochu ve stínu

Peugeot 508 1.6 PureTech GT Line (minitest)

Pustit se do boje ve střední třídě s benzinovou jedna-šestkou už v dnešní době není nic neobvyklého. Jak si vede Peugeot 508 se slabším zážehovým motorem?

12.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 143 N/A
Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 69 N/A