Bude z Audi TT elektromobil? Zánik německého kupé by mohla zachránit elektrifikace

runner42  |  15. 03. 2019 17:14

Stávající TTčko zabíjí dvě věci - nic moc jízdní vlastnosti a cena. Takže z toho udělejte elektromobil, to mu pomůže

Pokud ovšem Audi hází ručník do ringu malých sportovních kupé a chce se soustředit pouze na barbíny, tak pak ok.

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 03. 2019 18:06

Vzhledem k tomu, že stávající TTčko je nejlépe prodávaný malý sporťák v Evropě, tak s tím zabíjením to nebude nijak horké. 718, GT86, Mustang, SLC, všechno se prodává daleko hůř.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  15. 03. 2019 21:11

Mustangů je v Evropě za minulý rok prodaných o cca 100 kusů méně než Audi TT, takže slovní spojení "daleko hůř" rozhodně není na místě.

Odpovědět  |   | 
.  |  15. 03. 2019 22:08

O 100ks v době, kdy se TT půl roku neprodávalo kvůli WLTP. Podívej se na prodeje 2017, 2016, 2015, 2014. Prostě TT se velmi dobře prodává a teorie o tom, že TT něco "zabíjí" jsou prostě legrační.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 22:47

Pokud vím, mustang je nejprodávanější ve své třídě na světě. TT má omezenou 4% klientelu a to má své limity.

Odpovědět  |   | 
Kolečko  |  16. 03. 2019 23:13
runner42  |  15. 03. 2019 21:37

Proč jenom v Evropě?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2019 20:33

Nepoznají se jízdní vlastnosti hlavně na okruhu? TT tam dosahuje dost dobrých časů. Jak se ti jevily jízdní vlastnosti u TT RS po faceliftu?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  16. 03. 2019 09:50

Neměl jsem možnost se svézt verzí po faceliftu, ani nevím, že by ji někdo už měl. Ty si ji někde viděl? Na druhou stranu nečekám žádný rozdíl kvůli pár odlišným plastovým výliskům.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  16. 03. 2019 19:34

Tak ok. Aktuální verze před faceliftem. Co je na jízdě blbě? Hlavně nevytahuj motor před přední nápravou a podobné argumenty. To auto jezdí skvěle. Nedotacivost zmizela.

Odpovědět  |   | 
CD  |  16. 03. 2019 21:26

Když se podívám na okruhové časy TT RS, tak vyjma Porsche 718 a nějakých Caterhamů jsou před TT RS jenom daleko silnější auta a s hromadou silnějších aut zametá.
http://fastestlaps.com/tracks/hockenheim-short...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  17. 03. 2019 09:51

Nj, a na typově odlišných okruzích naopak nestíhá ani na Camaro.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  17. 03. 2019 08:47

S nedotáčivostí souhlasím, Audi změnilo asi rozložení hmotnosti. I když na druhou stranu jsem si všimnul nestability zadku na plných brzdách. Do přetáčivého jsem ho sice nedostal, ale tipuju, že může nepředvídatelně přijít, takže i když je to živé, není to auto pro mě.

Odpovědět  |   | 
BB  |  15. 03. 2019 19:18

A teplouši a blondýny budou na vrcholu blaha z ekologického vozítka.

Odpovědět  |   | 
Sir_CHerokee  |  16. 03. 2019 22:49

Taky myslím, že jim tato změna přijde vhod.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  17. 03. 2019 00:05
kuk  |  17. 03. 2019 00:09

A blondýny SUV.

Odpovědět  |   | 

Elektromobil Audi TT ???Nemá kufr kde dají tu 8 kw naftovou nebo benzinovou centrálu !!!Vždyť to v zimě najede při minus 10 tak 100 km !!!!

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  17. 03. 2019 14:58

TT se v zimně nepoužívá.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 8 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 45 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A