Bude Škoda Yeti 2. generace vypadat přibližně takto?

Bude Škoda Yeti 2. generace vypadat přibližně takto?

Součástí plánované expanze značky Škoda v segmentu SUV bude i druhá generace crossoveru Yeti. Jeho možnou podobu naznačuje počítačová ilustrace maďarského X-Tomi Design. 

Klepněte pro větší obrázek
Takto si novou Škodu Yeti představuje X-Tomi Design

Autor očividně věří, že příští Yeti bude úzce vycházet z nového Volkswagenu Tiguan, ale realita může být jiná. Technický základ každopádně poskytne „platforma“ MQB a design se pravděpodobně vzdá originální siluety ve prospěch univerzálně líbivějších tvarů.

Test Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 DSG: maximum mladoboleslavského SUV  

Test Škoda Yeti 2.0 TDI 4x4 DSG: maximum mladoboleslavského SUV  

Koncem tohoto desetiletí bude mít Škoda v nabídce vedle Yetiho také větší, až sedmimístné SUV. Ve hře je údajně i crossover se splývavou zádí a malé SUV segmentu B, které by soupeřilo třeba s Renaultem Captur.

Ilustrace: xtomi.blogspot.com via worldcarfans.com

bazar

Skoda Yeti 2
Rok výroby: 2011
Stav: 77 604 km
Cena: 300 000 Kč
Skoda Yeti 2
Rok výroby: 2014
Stav: 147 914 km
Cena: 370 000 Kč
Skoda Yeti 2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 569 km
Cena: 276 000 Kč
Skoda Yeti 2
Rok výroby: 2011
Stav: 83 531 km
Cena: 266 000 Kč
Skoda Yeti 2
Rok výroby: 2014
Stav: 53 574 km
Cena: 480 000 Kč
Skoda Yeti 2
Rok výroby: 2011
Stav: 154 515 km
Cena: 220 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků