Tak ja jim hned s jednim resenim mohu pomoci (a jeste zdarma), rezim "letadlo / flight mode" mohou naladovat na ten smirackej E-CALL a strcit do zadnic eurohujerum a neomarxistickem trotlum typu J.C. Juncker z ustredniho vyboru v Bruselu!
"Zatím se ale zřejmě žádný výrobce automobilů nezamýšlel nad možným omezením funkcí mobilní telefonů během jízdy." - tak tím bych si nebyl tak úplně jistý. Ford má už v poměrně staré verzi infotainment systému MyFord Touch tlačítko "Do not disturb" dostupné přímo z hlavní obrazovky, které zablokuje příchozí hovory i SMS.
Nejdřív vymyslíme propojení mobilu s autem a pak uděláme aplikaci, která ten mobil "vypne" nestačilo by vrátit se k tomu k čemu je auto určené?:-D A spolujezdec už si taky nezavolá? :-D
Takže v elektronice přibude další "kurv.tko", aby se to ještě lépe rozbilo. Opravdu, kdyby se konstruktéři aut zajímali víc o spolehlivost a výdrž aut, přece řidič nemůže během cesty dělat nic než řídit (teda měl by). Auto je prostředek pro přepravu z místa A do místa B a ne zábavní centrum. Ale holt to dělá jeden, tak zblbne všechny. Mám najeto přes milion kilometrů a jediný co potřebuju v autě je rádio (občas), CD a navigace (zřídka).
"Můžou za to samozřejmě i chytré telefony. Ty bohužel stále častěji lidé využívají také během jízdy." ... miluju tuhle investigativní novinařinu :)
Mobil samozřejmě za nic nemůže. Každý má svého uživatele a ten je za své chování zodpovědný. Jakub Havlíček nabyl pocitu, že mobil rozhoduje o tom, jestli budu volat, připojovat se na sociální sítě, psát SMS, případně jako řidič za jízdy dělat jiné pitomosti. Zajímavé zjištění. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.