Bude režim "letadlo" také pro mobily v autech? V USA o tom uvažují

Jig  |  25. 11. 2016 15:23  |  [78.111.123.xxx]

"Můžou za to samozřejmě i chytré telefony. Ty bohužel stále častěji lidé využívají také během jízdy." ... miluju tuhle investigativní novinařinu :)

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2016 19:03  |  [95.173.78.xxx]

Mobil samozřejmě za nic nemůže. Každý má svého uživatele a ten je za své chování zodpovědný. Jakub Havlíček nabyl pocitu, že mobil rozhoduje o tom, jestli budu volat, připojovat se na sociální sítě, psát SMS, případně jako řidič za jízdy dělat jiné pitomosti. Zajímavé zjištění.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  25. 11. 2016 15:32

Nejdřív vymyslíme propojení mobilu s autem a pak uděláme aplikaci, která ten mobil "vypne" nestačilo by vrátit se k tomu k čemu je auto určené? A spolujezdec už si taky nezavolá?

Odpovědět  |   | 
Zbyněk  |  26. 11. 2016 11:59  |  [83.208.201.xxx]

Takže v elektronice přibude další "kurv.tko", aby se to ještě lépe rozbilo. Opravdu, kdyby se konstruktéři aut zajímali víc o spolehlivost a výdrž aut, přece řidič nemůže během cesty dělat nic než řídit (teda měl by). Auto je prostředek pro přepravu z místa A do místa B a ne zábavní centrum. Ale holt to dělá jeden, tak zblbne všechny. Mám najeto přes milion kilometrů a jediný co potřebuju v autě je rádio (občas), CD a navigace (zřídka).

Odpovědět  |   | 
Zombot  |  25. 11. 2016 15:36  |  [85.70.186.xxx]

"Zatím se ale zřejmě žádný výrobce automobilů nezamýšlel nad možným omezením funkcí mobilní telefonů během jízdy." - tak tím bych si nebyl tak úplně jistý. Ford má už v poměrně staré verzi infotainment systému MyFord Touch tlačítko "Do not disturb" dostupné přímo z hlavní obrazovky, které zablokuje příchozí hovory i SMS.

Odpovědět  |   | 
Miyaki  |  28. 11. 2016 20:14  |  [37.48.41.xxx]

Tak ja jim hned s jednim resenim mohu pomoci (a jeste zdarma), rezim "letadlo / flight mode" mohou naladovat na ten smirackej E-CALL a strcit do zadnic eurohujerum a neomarxistickem trotlum typu J.C. Juncker z ustredniho vyboru v Bruselu!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 3 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky

Nejčtenější články

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, které motory skončí a jaké je nahradí

Škoda chystá revoluci v motorech. Víme, kte…

V motorových paletách automobilů Škoda příští rok nezůstane kámen na kameni. Spousta agregátů se odebere na odpočinek a budou nahrazeny novými.

5.  11.  2017 | | 107 N/A
Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým obloukem

Těchto 20 motorů obejděte v bazaru širokým …

Uvažujete o koupi ojetiny? Pak by se vám možná mohl hodit přehled dvaceti motorů, které se umí snadno změnit v past.

3.  11.  2017 | | 401 N/A
Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokázal mechanik zcela opravit

Bazarová past: Takto nabourané BMW 7 dokáza…

Ani takové poškození nemusí vždy znamenat totální škodu. Jako nové ale už určitě jezdit nebude...

10.  11.  2017 | | 42 N/A
10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž koupí nešlápnete vedle

10 spolehlivých motorů „držáků“, jejichž ko…

Znáte to. Ty nejspolehlivější motory máme beztak všichni ve svých garážích. Přesto není špatné vědět i o těch dalších.

16.  11.  2017 | | 210 N/A
10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců. Těmto se rozhodně vyhněte

10 nejproblematičtějších ojetin podle Němců…

Pokud sháníte ojetinu a jediným kritériem je pro vás její minimální poruchovost, pak byste měli sáhnout po Porsche 911, případně po Mercedesu-Benz SLK. Tento výsledek opět vyplynul ze statistik TÜV SÜD.

12.  11.  2017 | | 31 N/A