Bude novým vlastníkem Ducati Harley-Davidson? Záleží na odborech

Po dubnové zprávě o tom, že se skupina Volkswagen rozhodla pro prozkoumání možného prodeje Ducati, je tu nejspíš první vážný zájemce.
Bude novým vlastníkem Ducati Harley-Davidson? Záleží na odborech

Doba, kdy motocyklová značka Ducati patří koncernu VW se zřejmě chýlí ke konci. Volkswagen odkoupil značku Ducati v roce 2012 za 935 milionů dolarů. 

Podle některých informací se nyní o odkup zajímá Harley-Davidson. A nenabízí vůbec malou částku. Podle agentury Reuters by se mělo jednat o 1,67 miliardy dolarů. To by se Volkswagenu hodilo, hlavně kvůli vysokým sankcím a vleklým soudním sporům, které zapříčinil dieselový skandál automobilky.

Seat Leon Cup Racer vs Ducati MotoGP. Který z nich je těžší sestrojit?

Seat Leon Cup Racer vs Ducati MotoGP. Který z nich je těžší sestrojit?

Zdá se to být sci-fi, ale musíme vzít v potaz, že produkce Harley-Davidsonu rok od roku klesá, predevším proto, že značka neláká mladší zákazníky. I přesto ale stále ovládá polovinu amerického trhu s motocykly.

Ovšem Harley prý není sám, kdo podal nabídku. Dále třeba indický výrobce Bajaj Auto a další společnosti.

Ačkoli se vedení VW prodeji vůbec nebrání, proti jsou jeho odborové svazy. Ty ovládají polovinu míst v dozorčí radě.

Konec srážek motocyklů a aut? Bosch je hodlá naučit komunikovat mezi sebou

Konec srážek motocyklů a aut? Bosch je hodlá naučit komunikovat mezi sebou

"Ducati je klenot, jehož prodej není podporován představiteli práce v dozorčí radě společnosti Volkswagen," prohlásil mluvčí pracovního výboru společnosti VW pro Reuters. A dodal, že Harley-Davidson je na míle daleko za Ducati, co se týče vývoje a technologie.

I přes zájem ostatních společností je Harley-Davidson jediným vážným zájemcem. A to hlavně poté, co nabídku stáhl Hero MotorCorp a poté i TVS Motors Company. Stalo se tak kvůli vysoké ceně, kterou VW určil. 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků