Bude novým vlastníkem Ducati Harley-Davidson? Záleží na odborech

Po dubnové zprávě o tom, že se skupina Volkswagen rozhodla pro prozkoumání možného prodeje Ducati, je tu nejspíš první vážný zájemce.
Bude novým vlastníkem Ducati Harley-Davidson? Záleží na odborech

Doba, kdy motocyklová značka Ducati patří koncernu VW se zřejmě chýlí ke konci. Volkswagen odkoupil značku Ducati v roce 2012 za 935 milionů dolarů. 

Podle některých informací se nyní o odkup zajímá Harley-Davidson. A nenabízí vůbec malou částku. Podle agentury Reuters by se mělo jednat o 1,67 miliardy dolarů. To by se Volkswagenu hodilo, hlavně kvůli vysokým sankcím a vleklým soudním sporům, které zapříčinil dieselový skandál automobilky.

Seat Leon Cup Racer vs Ducati MotoGP. Který z nich je těžší sestrojit?

Seat Leon Cup Racer vs Ducati MotoGP. Který z nich je těžší sestrojit?

Zdá se to být sci-fi, ale musíme vzít v potaz, že produkce Harley-Davidsonu rok od roku klesá, predevším proto, že značka neláká mladší zákazníky. I přesto ale stále ovládá polovinu amerického trhu s motocykly.

Ovšem Harley prý není sám, kdo podal nabídku. Dále třeba indický výrobce Bajaj Auto a další společnosti.

Ačkoli se vedení VW prodeji vůbec nebrání, proti jsou jeho odborové svazy. Ty ovládají polovinu míst v dozorčí radě.

Konec srážek motocyklů a aut? Bosch je hodlá naučit komunikovat mezi sebou

Konec srážek motocyklů a aut? Bosch je hodlá naučit komunikovat mezi sebou

"Ducati je klenot, jehož prodej není podporován představiteli práce v dozorčí radě společnosti Volkswagen," prohlásil mluvčí pracovního výboru společnosti VW pro Reuters. A dodal, že Harley-Davidson je na míle daleko za Ducati, co se týče vývoje a technologie.

I přes zájem ostatních společností je Harley-Davidson jediným vážným zájemcem. A to hlavně poté, co nabídku stáhl Hero MotorCorp a poté i TVS Motors Company. Stalo se tak kvůli vysoké ceně, kterou VW určil. 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků