Bude, nebude. SUV od Bugatti je jako princezna Koloběžka. Jak to tedy je?

V Bugatti si nejspíš řekli, že nám pěkně zamotají hlavu. Nejdříve, že bude, pak že nebude, a teď že bude, jen asi trochu jinak. Co bude s Bugatti na zvýšeném podvozku?

Zprvu to vypadalo jako apríl, ale ten už přece před pár dny byl . U Bugatti se nedávno objevila informace, že z Molsheimu nikdy žádné SUV nevyjede. O crossoveru ale řeč nebyla, že? Náhle se totiž objevila zpráva, že když už by Bugatti udělalo SUV, určitě to nebude SUV v pravém slova smyslu.

Respektive nešlo by o derivát Audi Q8, Bentley Bentayga nebo Lamborghini Urus. Prý by byla vyvinuta vlastní platforma. Unikátní architektura hodná Bugatti se zrodem v domácím Molsheimu. Alespoň tak to nyní řekl šéf Bugatti Stephan Winkelmann magazínu Car Advice.

Je to oficiální: SUV Bugatti nebude! Šéf značky vysvětlil, proč jej odmítá

Je to oficiální: SUV Bugatti nebude! Šéf značky vysvětlil, proč jej odmítá

Samozřejmě se tím rozbouřily vody, protože Winkelmann tak v podstatě vyvrátil své předchozí tvrzení. Jen si připomeňte jeho řeč z výroční zprávy Bugatti: „Přestože se objevují spekulace a dnešní doba takovým vozům jednoduše přeje, od Bugatti žádné SUV nečekejte. SUV se nehodí jak k samotné značce, tak k její historii“

Nadcházející model však ale nemá být SUV jako takové, ale spíše jakýsi hybrid mezi sportovním autem a crossoverem. Ať už je tím myšleno cokoliv. Dost možná půjde o záhadný vůz pod plachtou, jehož fotografie unikla minulý rok. Najdete ji v galerii.

Bugatti prý staví nový elektromobil. A možná se vrátí jedno slavné jméno

Bugatti prý staví nový elektromobil. A možná se vrátí jedno slavné jméno

Na internetu se teď spekuluje, o co půjde. Jestli vůz bude mít ústrojí z Lamborghini Urus, nebo z Porsche Cayenne E-Hybrid. Vznikají grafické rendery a objevují se diskutabilní informace. Například, že crossover bude mít tisíc koní. Víme ale jen to, že se něco chystá, a že to rozšíří modelovou nabídku Bugatti. Elektrický sedan s názvem Royale je už celkem jistý. Co ale bude dál, je otázka času.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků