neni nejjednodussi udelat nejdrazsi? To je zase omacka - proc by jim nemelo staci nejlepsi, nebo nejcervenejsi? :-)
To nezmyselne nahananie sa za co najvyssim vykonom je predsa hlupost. Podstatne je ako sa auto da ovladat a ako sa chova. A nie ci ma 660PS alebo 1000PS a pod. Ferrari je proste Ferrari.
Jo Ferrari, normální člověk se s ním ani nerozjede bez toho, aby mu prohrábly zadní kola, nebo ustřelil zadek. Je to auto pro fandy.
sedel si aspon v nejakom? zda sa, ze nie, ked trepes taketo hluposti.
Ano, seděl i jel. Jinak bych o tom nepsal.
Pak je extrémni problém mezi volantem a sedačkou.
Oh, zapoměl jsem, že sem chodí samí závodníci a majitelé supersportů.Teď vážně. Na sedačce řidiče seděl výborný řidič, který má dvě (mimo jiné) Porsche a dovede je velmi dobře ovládat. Ferrari je prostě jiné, je to neotesaný velmi tvrdý sporťák, jiní tomu říkají zábavný. Problém s ostrým rozjezdem má nejeden řidič.
Mel jsem moznost jet i v okruhovem Maranelu ze zavodu FIA GT a ani tam nebyl problem rozjezd bez prokluzu kol. F360, F430 atd. taky nema problem se rozjet bez prokluzu a to i na mokru. V Enzu jsem nejel a ani nesedel, stejna tak ve F50, F40 a dalsich modelech, ale tri vyse zminene jsem zazil na vlastni kuzi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.