Bude mít Ferrari výkon přes 900 koní?

8 komentářů

Me2d
25. září • 11:06

neni nejjednodussi udelat nejdrazsi? To je zase omacka - proc by jim nemelo staci nejlepsi, nebo nejcervenejsi? :-)

kewlarsiet
25. září • 8:38

To nezmyselne nahananie sa za co najvyssim vykonom je predsa hlupost. Podstatne je ako sa auto da ovladat a ako sa chova. A nie ci ma 660PS alebo 1000PS a pod.
Ferrari je proste Ferrari.

Vavroch
25. září • 9:31

Jo Ferrari, normální člověk se s ním ani nerozjede bez toho, aby mu prohrábly zadní kola, nebo ustřelil zadek. Je to auto pro fandy.

Andy
25. září • 10:49

sedel si aspon v nejakom? zda sa, ze nie, ked trepes taketo hluposti.

Vavroch
25. září • 11:26

Ano, seděl i jel. Jinak bych o tom nepsal.

Radek Ondrášík
25. září • 11:30

Pak je extrémni problém mezi volantem a sedačkou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vavroch
25. září • 12:28

Oh, zapoměl jsem, že sem chodí samí závodníci a majitelé supersportů.
Teď vážně. Na sedačce řidiče seděl výborný řidič, který má dvě (mimo jiné) Porsche a dovede je velmi dobře ovládat. Ferrari je prostě jiné, je to neotesaný velmi tvrdý sporťák, jiní tomu říkají zábavný. Problém s ostrým rozjezdem má nejeden řidič.

Radek Ondrášík
25. září • 13:23

Mel jsem moznost jet i v okruhovem Maranelu ze zavodu FIA GT a ani tam nebyl problem rozjezd bez prokluzu kol. F360, F430 atd. taky nema problem se rozjet bez prokluzu a to i na mokru. V Enzu jsem nejel a ani nesedel, stejna tak ve F50, F40 a dalsich modelech, ale tri vyse zminene jsem zazil na vlastni kuzi.

Doporučujeme

Články odjinud