Bude i nový Golf „obětí“ downsizingu?

Německá automobilka Volkswagen je známá svými tendencemi snižovat objem motorů, tedy jít cestou tzv. downsizingu, přičemž objem se snaží nahradit kompresorem nebo turbem. Poté, co se v modelu Passat objevil čtyřválec 1,4 TSI už víme, že to automobilka myslí vážně. Nejnověji se začaly šířit spekulace ohledně agregátů pro šestou verzi oblíbeného modelu Golf.

Podle neoficiálních informací, by 1,4 litrový agregát měl nahradit čtyřválec s objemem 1,2 l. nabízející výkon kolem 75 koní. Tento motor by se vyznačoval poměrně nízkými provozními náklady a nižším počtem vylučovaných emisí CO2. Ještě více neuvěřitelné se však zdají být spekulace ohledně nového litrového agregátu, který se pravděpodobně taky objeví v nabídce motorů pro Golf VI.

Závěrem nutno dodat, že kolem každého dlouho očekávaného modelu se vedou různé spekulace a výjimkou není ani tento případ. Zda se v nabídce objeví přeplňovaný čtyřválec 1,4 s výkonem 170 koní, zmíněný čtyřválec 1,2 l, nebo dokonce hybrid, se definitivně dovíme až těsně před oficiálním představením nového Golfu na podzim v Paříži.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků