Bude brát Aston Martin motory od Mercedesu?

Dny Astonu Martin pod křídly Fordu jsou pryč. Modrý vál sice v Astonu stále vlastní malý podíl, ale  automobilka se dnes o sebe musí postarat sama.

Majoritními vlastníky firmy se stala společnost Investment DAR, která neustále trvá na zvyšování roční produkce. Fabrika Gaydon ovšem není schopna svou výrobní kapacitu zvýšit. Velkou roli v řešení problému má hrát sedmiprocentní podíl Investment DAR v koncernu Daimler Chrysler, pod kterou patří také Mercedes-Benz.

Velké osmiválce a dvanáctiválce s kořeny u Fordu tak možná budou nahrazeny agregáty od Mercedesu, čímž by si automobilka svou situaci jednoznačně ulehčila, ovšem otázkou je, zda Aston Martin tím neztratí na své reputaci. Možností do budoucnosti je i sdílení dalších konstrukčních prvků právě s Mercedesem.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků