Bude brát Aston Martin motory od Mercedesu?

Dny Astonu Martin pod křídly Fordu jsou pryč. Modrý vál sice v Astonu stále vlastní malý podíl, ale  automobilka se dnes o sebe musí postarat sama.

Majoritními vlastníky firmy se stala společnost Investment DAR, která neustále trvá na zvyšování roční produkce. Fabrika Gaydon ovšem není schopna svou výrobní kapacitu zvýšit. Velkou roli v řešení problému má hrát sedmiprocentní podíl Investment DAR v koncernu Daimler Chrysler, pod kterou patří také Mercedes-Benz.

Velké osmiválce a dvanáctiválce s kořeny u Fordu tak možná budou nahrazeny agregáty od Mercedesu, čímž by si automobilka svou situaci jednoznačně ulehčila, ovšem otázkou je, zda Aston Martin tím neztratí na své reputaci. Možností do budoucnosti je i sdílení dalších konstrukčních prvků právě s Mercedesem.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků