Bude Alpine A110 také bez střechy? Vypadal by takto

Kupé Alpine A110 se připravuje na svou ženevskou premiéru. Grafik X-Tomi si jej již představuje bez střechy.

Pokud chce Alpine opravdu konkurovat Porsche, potřebuje svůj roadster. Právě tato myšlenka zřejmě přivedla nezávislého grafika k nápadu, jak by takový francouzský konkurent Porsche Boxster vypadal.

Klepněte pro větší obrázek

Sportovní Alpine se v Česku dočkáme s ročním zpožděním

Sportovní Alpine se v Česku dočkáme s ročním zpožděním

Před takovým autem by se mohla mít na pozoru i Alfa Romeo 4C Spider. O verzi roadster však dosud nejsou žádné oficiální informace. Značka Alpine, která se formálně odpoutala od mateřského Renaultu, se zatím připravuje na svůj velký návrat právě ve Švýcarsku.

Renault odtajnil podobu a jméno nového modelu Alpine

Renault odtajnil podobu a jméno nového modelu Alpine

Pohon vozu stále nebyl oficiálně potvrzen. Všeobecně se však očekává zcela nový motor 1.8 TCe o výkonu až tří stovek koňských sil. Verze Premiere Edition již byla vyprodána.

Prohlédněte si velkou fotogalerii z testování Alpine A110 v Paříži:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků