What is this horrible car? Skoda, what brand is that?We know the great Hyundai in the USA. But this? It must be the poor who have to ride with it. Better is the Hyundai Palisade, it's a real car. This is a bad car, bad design.
Mám Kodiaq RS a jezdím dlouhodobě za 7,8 litrů... ale je fakt, že nespěchám a lepší krouťák používám hlavně na předjíždění. Zajímalo by mě, za kolik bude jezdit tenhle upravený benzín.
Je to subjektivny vnem, ale drviva vacsina Kodiakov, ktore na ceste stretavam, je v uprave vRS.Teda, nie ze by bol Kodiak premiant v terene, a znacka vRS je skor znamkou tvrdosti ako sportu... vRS uspesne popiera akekolvek terenne ambicie, zatial co charakter SUV uspesne neguje akekolvek ambicie sportove.Takze ak vezmeme pseudo SUV a dame na to pseudo sportovy packet, dobre auto nevznike. A preto mi pride divne, ze tychto paskvilov lieta po ceste tak vela.Na druhej strane... ono je to asi z hladiska fleetovych financii najvyhodnejsia volba, za predpokladu, ze mozete mat len skodovku. Inak to auto zmysel nedava.
Bsr nebrat, aneb můj dotaz na jejich VIP prodejce v Ostravě jak maji vyřešenou záruku, převodovku, jízdní režimy (pokud je auto má) apod. ... nevěděli nic, at se obrátím na centrálu...no jo, autorizovaní prodejci....:-/
Smysl není v tom řezat zatáčky na okreskách. To si lidé s mozkem nechávají na okruh. Jde o to zvětšit si rezervu pro rychlou akceleraci a bezpečné předjetí/připojení se do pruhu a pod. když je to zrovna potřeba.
Pochopíte, že jsou mezi námi i lidé, pro které prázdné okresky jsou nade vše? A zde je rozdíl projet vracečku 40 nebo 70 km/h. Aniž by jste ji projížděl v protisměru a ohrožoval ostatní účastníky provozu? Protože Murphyho zákony jistě znáte. A to s touhle těžkou krávou NIKDY nezvládnete tak, jako s lehoučkým Hot Hatchem. A vozit si prdel ve skoro dvoutunovém autě pro pocit jistoty a bezpečí? Trochu ujeté, nemyslíte?
Tak takový lidi si logicky asi SUV nekoupí, takže furt nechápu, co tady vymejšlíš za kraviny.
Omyl. Já jsem jeden z nich. Kromě jiných aut mám i upraveného Dustera 4x4. Váha 1230 kg, výkon 150 k a 250Nm. A tohle rádoby RS je mi, mimo dálnici, pochopitelně, k smíchu.
Drtivá většina řidičů těch tzv nadupaných aut využívá tu výkonovou rezervu přesně tam, kde je to nejméně bezpečné - předjíždění na nepřehledných úsecích.
Souhlas. A protože navíc nemají zkušenosti a odhad rychlostí vozidel okolo sebe, mrtvol na cestách přibývá.
kedluben na krku místo hlavy...B-]
I kdyby to zvedli na 1000 kobyl, tak nic to nemění, že to bude pořád na okreskách neohrabaná těžká kráva, hrnoucí se po tečně ven. Ano, na dálnice OK. Smysl tohoto počínání mi uniká. Jen pro zvednutí ega "takyřidiče" - mám nadupané SUV.
300 koňový SUV není nadupaný, to až tak od 500 nahoru;-)
Presne, je to normalni rozumny vykon k tak velkemu autu. Zadny zazrak se nekona.
Je vidět, že na něco takového jsi ještě nedosáhl a ani s tím nejel. Jenom nepodložené žvásty.
Hmm ja jsem ted neco najezdil sportlinem na dvacitkach a mozna by ses divil, co ten podvozek zvladne.Ja nejsem zadnej SUV fanda, ale byl jsem mile prekvapen. Kdyz tomu nakladas, ctyrkolka dost pomaha a vylozene po tecne ven to praveze neni. Je to sice haldexove chovani nic a pak pomuze, ale fakt pomuze a autu pomuze ze zatacky.Mimochodem mezi SUV nema ani tak vysokou hmotnost, je to prekvapive dobre odhlucneny (lepe nez soucasny passat) a slusne pohodlny i na dvacitkach. Jen tech 180 koni neni moc citit, jede to asi jako 150k Passat. Neurazi, nenadchne.
Mrkni na youtube kanal 77km.
Passat je odhlučněn tragicky, ještě nikdy to nebylo tak špatné. Normální podvod na ty co jsou na Passaty zvyklí. Zajímavé, že se o tom v recenzentních chvalozpěvech nikde nezmiňují.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.