BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí pouze 300 kusů

Líbí se vám to krásně žluté BRZ na úvodní fotce? Nám také, ale máme pro vás jen samé špatné zprávy. Jde sice o úpravu od STI, motoru se technici ovšem nedotkli, takže nabízí stále svých 147 kW (200 k). Ale především je tato upravená verze určená výhradně pro japonský trh a navíc vznikne série pouze tří stovek kusů. A aby toho nebylo málo, žlutých exemplářů vyrobí Subaru maximálně sto. 

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?  

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?  

Konkrétně jde o Subaru BRZ tS, tedy o vylepšenou verzi známého kupé. Jiná jsou například osmnáctipalcová kola, na karoserii se nově objevuje přední spoiler nebo prahové nástavce. Interiér pak přidá karbonový dekor, kůží potažený volant s logem STI, sedadla Recaro, Alcantaru a další podobné detaily.

Motoru se úpravy netýkají. Spekulace sice hovořily také o instalaci systému přeplňování, ale tak se nestalo. Divize STI zapracovala hlavně na podvozku, který má nabídnout schopnosti nepříliš vzdálené závodnímu autu. Tak třeba vpředu najdete nové vzpěry a jiné pružiny, zadní náprava má pak jiné pružiny i tlumiče a hnací hřídel nabízí větší průměr. Větší průměr nakonec dostaly i brzdné kotouče. Brzdy pak mají původ u společnosti Brembo.

Subaru Forester tS: nový speciál pro Japonsko

Subaru Forester tS: nový speciál pro Japonsko

Kromě výrazně žluté barvy Sunrise Yellow, která je limitována na sto kusů, je k dispozici také barva Blue Pearl, Crystal White Pearl a Crystal Black Silica. Mimochodem dnešním dnem se tohle auto začalo v Japonsku prodávat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků