BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí pouze 300 kusů

Líbí se vám to krásně žluté BRZ na úvodní fotce? Nám také, ale máme pro vás jen samé špatné zprávy. Jde sice o úpravu od STI, motoru se technici ovšem nedotkli, takže nabízí stále svých 147 kW (200 k). Ale především je tato upravená verze určená výhradně pro japonský trh a navíc vznikne série pouze tří stovek kusů. A aby toho nebylo málo, žlutých exemplářů vyrobí Subaru maximálně sto. 

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?  

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?  

Konkrétně jde o Subaru BRZ tS, tedy o vylepšenou verzi známého kupé. Jiná jsou například osmnáctipalcová kola, na karoserii se nově objevuje přední spoiler nebo prahové nástavce. Interiér pak přidá karbonový dekor, kůží potažený volant s logem STI, sedadla Recaro, Alcantaru a další podobné detaily.

Motoru se úpravy netýkají. Spekulace sice hovořily také o instalaci systému přeplňování, ale tak se nestalo. Divize STI zapracovala hlavně na podvozku, který má nabídnout schopnosti nepříliš vzdálené závodnímu autu. Tak třeba vpředu najdete nové vzpěry a jiné pružiny, zadní náprava má pak jiné pružiny i tlumiče a hnací hřídel nabízí větší průměr. Větší průměr nakonec dostaly i brzdné kotouče. Brzdy pak mají původ u společnosti Brembo.

Subaru Forester tS: nový speciál pro Japonsko

Subaru Forester tS: nový speciál pro Japonsko

Kromě výrazně žluté barvy Sunrise Yellow, která je limitována na sto kusů, je k dispozici také barva Blue Pearl, Crystal White Pearl a Crystal Black Silica. Mimochodem dnešním dnem se tohle auto začalo v Japonsku prodávat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků