BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí pouze 300 kusů

Líbí se vám to krásně žluté BRZ na úvodní fotce? Nám také, ale máme pro vás jen samé špatné zprávy. Jde sice o úpravu od STI, motoru se technici ovšem nedotkli, takže nabízí stále svých 147 kW (200 k). Ale především je tato upravená verze určená výhradně pro japonský trh a navíc vznikne série pouze tří stovek kusů. A aby toho nebylo málo, žlutých exemplářů vyrobí Subaru maximálně sto. 

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?  

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?  

Konkrétně jde o Subaru BRZ tS, tedy o vylepšenou verzi známého kupé. Jiná jsou například osmnáctipalcová kola, na karoserii se nově objevuje přední spoiler nebo prahové nástavce. Interiér pak přidá karbonový dekor, kůží potažený volant s logem STI, sedadla Recaro, Alcantaru a další podobné detaily.

Motoru se úpravy netýkají. Spekulace sice hovořily také o instalaci systému přeplňování, ale tak se nestalo. Divize STI zapracovala hlavně na podvozku, který má nabídnout schopnosti nepříliš vzdálené závodnímu autu. Tak třeba vpředu najdete nové vzpěry a jiné pružiny, zadní náprava má pak jiné pružiny i tlumiče a hnací hřídel nabízí větší průměr. Větší průměr nakonec dostaly i brzdné kotouče. Brzdy pak mají původ u společnosti Brembo.

Subaru Forester tS: nový speciál pro Japonsko

Subaru Forester tS: nový speciál pro Japonsko

Kromě výrazně žluté barvy Sunrise Yellow, která je limitována na sto kusů, je k dispozici také barva Blue Pearl, Crystal White Pearl a Crystal Black Silica. Mimochodem dnešním dnem se tohle auto začalo v Japonsku prodávat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Mercedes-Benz X 250d 4Matic: Hvězda dělnické třídy?

Mercedes X 250d 4Matic

Někdy je snaha konkurovat soupeřům tak velká, že neváháte sáhnout po snadném a levném řešení, což se ale nemusí vyplatit. Může se Navara s hvězdou na přídi postavit Amaroku?

dnes | Miro Mihálik | 5 příspěvků
TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský