BRZ tS dorazilo na japonský trh. Subaru vyrobí pouze 300 kusů

Líbí se vám to krásně žluté BRZ na úvodní fotce? Nám také, ale máme pro vás jen samé špatné zprávy. Jde sice o úpravu od STI, motoru se technici ovšem nedotkli, takže nabízí stále svých 147 kW (200 k). Ale především je tato upravená verze určená výhradně pro japonský trh a navíc vznikne série pouze tří stovek kusů. A aby toho nebylo málo, žlutých exemplářů vyrobí Subaru maximálně sto. 

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?  

Test Subaru BRZ – kdo řekl, že mu výkon nestačí?  

Konkrétně jde o Subaru BRZ tS, tedy o vylepšenou verzi známého kupé. Jiná jsou například osmnáctipalcová kola, na karoserii se nově objevuje přední spoiler nebo prahové nástavce. Interiér pak přidá karbonový dekor, kůží potažený volant s logem STI, sedadla Recaro, Alcantaru a další podobné detaily.

Motoru se úpravy netýkají. Spekulace sice hovořily také o instalaci systému přeplňování, ale tak se nestalo. Divize STI zapracovala hlavně na podvozku, který má nabídnout schopnosti nepříliš vzdálené závodnímu autu. Tak třeba vpředu najdete nové vzpěry a jiné pružiny, zadní náprava má pak jiné pružiny i tlumiče a hnací hřídel nabízí větší průměr. Větší průměr nakonec dostaly i brzdné kotouče. Brzdy pak mají původ u společnosti Brembo.

Subaru Forester tS: nový speciál pro Japonsko

Subaru Forester tS: nový speciál pro Japonsko

Kromě výrazně žluté barvy Sunrise Yellow, která je limitována na sto kusů, je k dispozici také barva Blue Pearl, Crystal White Pearl a Crystal Black Silica. Mimochodem dnešním dnem se tohle auto začalo v Japonsku prodávat. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků