Brutální VW Golf na závody do vrchu má 447 kW. Jeho jízda je ohromující!

Tohle video se nám hodně líbí. Je na něm totiž upravený Volkswagen Golf druhé generace, který si to pádí do vrchu. A je to úžasná podívaná.
Brutální VW Golf na závody do vrchu má 447 kW. Jeho jízda je ohromující!

Závody do vrchu jsou přesně tím místem, kde se líbí snad každému milovníkovi vůně benzínu. Není se čemu divit, jedná se o jedno z mála posledních motoristických odvětví, kde závodníky a konstruktéry nesvazují pravidla, tak jako tomu je v posledních letech u WRC nebo Formule 1. Je zde také mnohem větší konkurence mezi profíky a jezdci, kteří mají "vrchaření" jen jako koníček.

Nás ale teď zajímá Volkswagen Golf druhé generace z přiloženého videa, který byl sestrojen speciálně pro tento typ závodění. Pod kapotou má čtyřválcový dvoulitr s turbem z Golfu 5. Jeho mojitel, Karl Schangerl, má vůz již od roku 2000, a za tu dobu na něm udělal další řadu úprav. Ať už je to nová převodovka nebo systém pohonu všech kol. Dnes je to vůz, který má ohromujících 447 kW! 

Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Na karoserii se také nešetřilo. Vůz má masivní zadní křídlo pro maximální přítlak, podobné těm, jaké mají vozy DTM. Má také nádherná paprsková kola a celkově působí hodně agresivně. Vzhled je inspirován současným Volkswagenem Polo pro WRC. Takže se pohodlně usaďte a vychutnejte si jeden z nejrychlejších Golfů na světě.

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků