Brutální VW Golf na závody do vrchu má 447 kW. Jeho jízda je ohromující!

Tohle video se nám hodně líbí. Je na něm totiž upravený Volkswagen Golf druhé generace, který si to pádí do vrchu. A je to úžasná podívaná.
Brutální VW Golf na závody do vrchu má 447 kW. Jeho jízda je ohromující!

Závody do vrchu jsou přesně tím místem, kde se líbí snad každému milovníkovi vůně benzínu. Není se čemu divit, jedná se o jedno z mála posledních motoristických odvětví, kde závodníky a konstruktéry nesvazují pravidla, tak jako tomu je v posledních letech u WRC nebo Formule 1. Je zde také mnohem větší konkurence mezi profíky a jezdci, kteří mají "vrchaření" jen jako koníček.

Nás ale teď zajímá Volkswagen Golf druhé generace z přiloženého videa, který byl sestrojen speciálně pro tento typ závodění. Pod kapotou má čtyřválcový dvoulitr s turbem z Golfu 5. Jeho mojitel, Karl Schangerl, má vůz již od roku 2000, a za tu dobu na něm udělal další řadu úprav. Ať už je to nová převodovka nebo systém pohonu všech kol. Dnes je to vůz, který má ohromujících 447 kW! 

Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Na karoserii se také nešetřilo. Vůz má masivní zadní křídlo pro maximální přítlak, podobné těm, jaké mají vozy DTM. Má také nádherná paprsková kola a celkově působí hodně agresivně. Vzhled je inspirován současným Volkswagenem Polo pro WRC. Takže se pohodlně usaďte a vychutnejte si jeden z nejrychlejších Golfů na světě.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků