Brutální VW Golf na závody do vrchu má 447 kW. Jeho jízda je ohromující!

Tohle video se nám hodně líbí. Je na něm totiž upravený Volkswagen Golf druhé generace, který si to pádí do vrchu. A je to úžasná podívaná.
Brutální VW Golf na závody do vrchu má 447 kW. Jeho jízda je ohromující!

Závody do vrchu jsou přesně tím místem, kde se líbí snad každému milovníkovi vůně benzínu. Není se čemu divit, jedná se o jedno z mála posledních motoristických odvětví, kde závodníky a konstruktéry nesvazují pravidla, tak jako tomu je v posledních letech u WRC nebo Formule 1. Je zde také mnohem větší konkurence mezi profíky a jezdci, kteří mají "vrchaření" jen jako koníček.

Nás ale teď zajímá Volkswagen Golf druhé generace z přiloženého videa, který byl sestrojen speciálně pro tento typ závodění. Pod kapotou má čtyřválcový dvoulitr s turbem z Golfu 5. Jeho mojitel, Karl Schangerl, má vůz již od roku 2000, a za tu dobu na něm udělal další řadu úprav. Ať už je to nová převodovka nebo systém pohonu všech kol. Dnes je to vůz, který má ohromujících 447 kW! 

Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Na karoserii se také nešetřilo. Vůz má masivní zadní křídlo pro maximální přítlak, podobné těm, jaké mají vozy DTM. Má také nádherná paprsková kola a celkově působí hodně agresivně. Vzhled je inspirován současným Volkswagenem Polo pro WRC. Takže se pohodlně usaďte a vychutnejte si jeden z nejrychlejších Golfů na světě.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků