Brutální VW Golf na závody do vrchu má 447 kW. Jeho jízda je ohromující!

Tohle video se nám hodně líbí. Je na něm totiž upravený Volkswagen Golf druhé generace, který si to pádí do vrchu. A je to úžasná podívaná.
Brutální VW Golf na závody do vrchu má 447 kW. Jeho jízda je ohromující!

Závody do vrchu jsou přesně tím místem, kde se líbí snad každému milovníkovi vůně benzínu. Není se čemu divit, jedná se o jedno z mála posledních motoristických odvětví, kde závodníky a konstruktéry nesvazují pravidla, tak jako tomu je v posledních letech u WRC nebo Formule 1. Je zde také mnohem větší konkurence mezi profíky a jezdci, kteří mají "vrchaření" jen jako koníček.

Nás ale teď zajímá Volkswagen Golf druhé generace z přiloženého videa, který byl sestrojen speciálně pro tento typ závodění. Pod kapotou má čtyřválcový dvoulitr s turbem z Golfu 5. Jeho mojitel, Karl Schangerl, má vůz již od roku 2000, a za tu dobu na něm udělal další řadu úprav. Ať už je to nová převodovka nebo systém pohonu všech kol. Dnes je to vůz, který má ohromujících 447 kW! 

Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Tento nenápadný VW Golf skrývá obrovskou sílu. 455 koní roztáčí přední kola

Na karoserii se také nešetřilo. Vůz má masivní zadní křídlo pro maximální přítlak, podobné těm, jaké mají vozy DTM. Má také nádherná paprsková kola a celkově působí hodně agresivně. Vzhled je inspirován současným Volkswagenem Polo pro WRC. Takže se pohodlně usaďte a vychutnejte si jeden z nejrychlejších Golfů na světě.

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 77 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků