Brutální Audi RS Q8 pokořilo rekord na Nürburgringu. Okruh doslova přeletělo

23 komentářů

Libor
7. listopadu • 0:18

Rychlejší než Taycan a já myslel, že podle zdejších znalců se musí vysoké a nestabilní SUV v první zatáčce otočit na boudu.

kari
7. listopadu • 8:51

A hlavně elektro je přeci "děsně" rychlé. Evidentně půl ,tuny baterek ale neukecá. Maximálně tak ve zrychlení, než se přehřeje

Libor
7. listopadu • 12:23

Jj, těch baterek je možná víc než půl tuny, s chlazením, řídící elektronikou, s obalem a nosníky v podlaze to možná bude hodně přes půl tuny. Navíc je tu nevýhoda malé Vmax, Q8 několikrát pelášila hodně přes 250, na poslední rovince přes 300, to jsou rychlosti kam se Taycan nepodívá.

bzzz
7. listopadu • 15:28

Taycan ma omezovac, proc porovnavat seriovy vuz s upravenym?

Nojono
7. listopadu • 15:52

A zase blíbéol s "upraveným". RS6, RS7, R8, RSQ3 ani RSQ8 omezovač nemají.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
7. listopadu • 19:02

No jo no, sorry jako ;-)

Rolf
6. listopadu • 23:00

Dělo ... nejhezčí SUV.

Kuk Vykuk
6. listopadu • 22:46

Závodní almara, sen každýho tlustýho důchodce. :-D

kolkyno
6. listopadu • 19:57

Kodiaq RS padol B-]

Nojono
6. listopadu • 20:44

nepadol, tohle není 7místný B-]

Cimbál
6. listopadu • 17:54

Jo Stippler je sekáč, nedávno vyhrál závod 24h Nurburgringu a má to v paži.

.
6. listopadu • 18:01

Jj, letos tam předvedl asi souboj roku v motorsportu.
https://www.youtube.com/watch...

Karel.
6. listopadu • 17:16

zajímavé je, že ani v neostřejších zatáčkách se nenakloní snad ani o milimetr.

Nojono
6. listopadu • 20:28

Je to na vzduchu a s aktivními stabilizátory, které elektromotorem předpínají příčnou stabilizaci proti náklonu. U Q7/Q8/SQ7/SQ8 je aktivní stabilizace za příplatek, uvidíme, zda to RSQ8 bude mít v sérii nebo ne. Vzduchový podvozek mají SQ bez příplatku, takže se dá předpokládat, že RSQ také.

petr r. (petrumr)
6. listopadu • 18:10

moje auto taky se nenaklání, nějaký auta jsou na to stavěna, kdežto tohle je na to upravený.

Jano
6. listopadu • 23:51

Je to upravený špeciál. A prkotiny ,že sériové nikto neuverí.

jogurt
7. listopadu • 8:31

Je to predprodukční kus v identické konfiguraci, jakou za mesíc půjde objednat.

Štěpán
8. listopadu • 19:53

Opravdu to půjde takhle objednat??S bezpečnostním ráme a závodní skořepinou??
Sice to zajelo rekord a překonalo AMG GLC63S, které bohuřel jelo v sériové podobě včetně interiéru normální sedačky a klasický tříbody pás....kdo ví co to mělo za pneu a tlumiče....
Takže za mě....ee Škoda, že doba opravdu řidičských aut už je dávno pryč....

Asi
6. listopadu • 19:14

Toto auto je upravené a tvůj Citroen je na to stavěn . Takovou taškařici co jsi napsal jsem dlouho nečetl . Ty se umíš tak pěkně pochválit , neříkají ti doma Narcisku ?

Asi
6. listopadu • 20:13

beru zpět, šlehl jsem si.

Asi
7. listopadu • 3:50

Nevím proč píšeš pod mou přezdívkou ale to bude tím že jsi nedoceněný génius. Nebo že by Péťa ? Tak si to užij. )))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
7. listopadu • 15:23

áá pán se už vyspal?:-D

petr r. (petrumr)
6. listopadu • 20:08

:-D máš papírovou pásku? Jaký přetížení sneseš?:-D zase jeden debil co má internet.....

Doporučujeme

Články odjinud