Bruselský autosalon v roce 1948

4 komentáře

Marek
26. března • 9:13

Tucker nafoukla bublina co skonci fiaskem ?

Barrichello
26. března • 10:07

Kdyby tuckera nechtěli zlikvidovat pánové z Detrotiské trojky, tak se to auto vyrábělo. že to auto nebyl výmysl, ale že jezdilo a fungovalo dokládá těch 50 aut co bylo vyrobeno. A na svou dobu to byl vskutku revoluční stroj s bezp. výbavou o které se nikomu nesnilo.

Tomas Hlouch
25. března • 17:12

Krásnej návrat do minulosti, díky za článek! Hned bych se tam šel projít, kdyby to šlo...:-)

baboon
25. března • 8:07

Hodně se kritisovalo ... a mnohdy neprávem ... Tucker Torpedo byl název pouze pro premieru vozu v USA - pro celý nedlouhý další život bylo správné označení výhradně "Tucker 48." Nebyla to nafouknutá bublina, Tucker byl velmi - ale opravdu velmi dokonalý, z pohledu tehdejší i dnešní doby. Ano, propaganda měla připravit půdu, Alexis Tremulis mnohokrát měnil styl karoserie, ale nebýt ZÁMĚRU zlikvidovat nadějného malovýrobce, svět by zůstal v úžasu ...
Kolik Tuckerů 48 autor viděl na vlastní oči???Standard Vanguard nevypadá nijak americky - jeden je od r. 1947 v ČR, ale je to typická ukázka Ostrovní automobilové školy, stejně jako onen "zastarale" působící Austin Devon, Dorset, či třeba velký Austin Sheerline ... Působí zastarale také RR Silver Cloud, protože ještě v I. pol. 60. let nesl tvář minulých let?? Britské vozy působily vždy (naštěstí) trochu jinak než výrobky kontinentální Evropy - viz např. Meadows Frisky, Berkeley nebo větší Lanchester Leda či Armstrong - Siddeley Whitley (či Typhoon) ...Playboy nebyl žádný malý "vozík" - postavte jej vedle dnešní Fabie ... Stejně jako Keller či Crosley ... Skutečným vozíkem byl zmiňovaný Rovin, či pozdější Brütsch ...

Doporučujeme

Články odjinud