Dobrý den,co takhle mít před domem elektrodobíjecí pro auta, než budou fronty čekajicí hodinu či dvě hodiny? A nebo se zrychlí dobíjecí pár vteřin?To by bylo super já dneska dolejvám benzínem natural Tech 95 .Holt má někdo plyn, elektro,dusík já nevím Co ještě Jo aha šlapací :-)
Dnes už dává tato informace smysl. VW oznámila, že golf budou od příštího roku nabízet v čistě elektrické variantě. Takže to je obvyklá merkelovina. Je to stejný nacismus jako s větrákama, solárama..... využít komisi k vydání nařízení, které legislativně zaručí podporu německého průmyslu.
No, mně v tom článku víc zaujal ten LNG ... na udržení v kapalném stavu potřebuje mínus162 stupně ... aby náklady na chlazení nebyly větší, než úspora z alternativního paliva ... a taky bych si nepřál být nablízku při selhání chlazení té nádrže ...
Rád bych taky věděl, zda se ten zemní plyn drží zkapalněný jen v té čerpací stanici, nebo i v autě, čili zda dnešní CNG přestavby ho budou moci využívat, nebo zda to bude vyžadovat ještě složitější přestavbu. A úplná demagogie je, že xNG je "zelené palivo" - stejně, ako u paliv z ropy, se do ovzduší uvolňuje CO2 v tom NG uložené před miliony a stamiliony let, čili nic zeleného na tom nevidím.
On je zemní plyn brán jako zelený spíš z toho důvodu, že v porovnání se spalováním tekutých fosilních paliv vzniká při spalování zemního plynu mnohem méně CO2 a vůbec žádné nespálené uhlovodíky, ani pevné částice (oboje silně karcinogenní). Posun k lepšímu to tedy nepochybně je.
Nie su peniaze na dolezitejsie veci, ale ked sa ma par jedincov obohatit, tak sa najdu peniaze aj na picoviny, tymto ludom treba odrezat hlavy a napichnut na koly 3-[
Tohle je podle mě jediná cesta jak řešit základní problém elektromobilů - malý dojezd. Když bude dobíjecí stanice na každém rohu, tak tahle hlavní překážka padne, zvednou se prodeje aut a klesne jejich cena.
Větším počtem dobíjecích stanic se současný zoufalý dojezd elektromobilu neprodlouží, leda za cenu velké časové ztráty
Vydal bych zákaz létání v letadlech pro kompletní osazenstvo euro úřadu v Bruselu včetně evropských poslaneckých kašparů a nařízení pro direktivní používání elektromobilů pro jejich cesty napříč evropou. Ať jdou příkladem.
Souhlas. Pěkně si každý vyfasuje Iona, a frčíme. Pěkně bych je zařadil do pilotního projektu. A uspořádáme jim soutěž: "Prezentace v zemích EU". Začínáme ve Španělsku (Faro) a frčíme do Polska (Gdansk), časový limit: 77 hodin. Kdo limit nestihne bude eliminován. Podmínky: Akumulátor se dobíjí na 100%, a nesmí být měněn. A jedem!
Pilotní projekt, to je ono!Proč vlastně všichni ti eurokomisaři a europoslanci a jejich nohsledi (a že jich tam je), proč se nikdy a nikam nevydají mezi lidi? Vždyť tohle by přece bylo to pravé poslání jejich funkcí - účastnit se běžného života, poznávat problémy jednotlivých regionů a místních obyvatel a aktivně se zapojovat do projektů na zlepšování a uskutečňování toho všeho, co si v Bruselu vymyslí a odhlasují. Tím by jejich existence dostala smysl a jejich činnost by měla nějaký užitek a přínos. Proč jsem neslyšel ani o jediném takovém příkladu? 3-[
Auta na baterky jsou slepá cesta. Krom toho, masové rozšíření elektromobilů by vyhnalo cenu surovin k výrobě akumulátorů, takže by to zase zdražilo. Na to bude všemocná EU reagovat jak? Nařídí maximální cenu lithia? :-O
Kolik je v jedné baterce lithia? Je to přesně naopak. Masivní produkce by snížila jednotkové náklady a cena autobaterií by šla prudce dolů.
Promyň to je ale nesmysl - to by platilo pokud by bylo lithia dostatek. jakmile bude po něm masová poptávka, půjde cena lithia nahoru a máš po ptákách.
Promiň mi to promyň.... :-O
"Brusel chce vytvořit stovky tisíc dobíjecích stanic"To mi připomíná architekta: Tenhle dům jsem postavil já :-))
ja mam taky napad. co takhle mit tolik elektrickych dobijecich stanic a stanic na cerpani alternativnich paliv, kolik si bude zadat prirozena poptavka trhu? a nestalo by nas to na danich ani floka. pardon, chtel jsem rict prumysl ..
"Nasednete do elektromobilu a projedete jím napříč celou Evropu. " To si může každý docela dobře představit: 1.nasednete do elektromobilu a ujedete cca za 1 hodinu prvních 50 až 100 km k dobíjecí stanici. 2. počkáte 3 až 4 hodiny, než se to dobije a pak pokračujete dle bodu 1. :-D
Ale možná je v tom skrytý úmysl. Například v tom odradit euroobčany od marnotratného cestování a plýtvání časem.Uvědomělý euroobčan nikam nejezdí, ale maká od rána do večera a svou prací tak pomáhá představitelům EU, aby (si) mohli vybudovat lepší svět.;-)
Bod 2 ale platí pouze za předpokladu, že tam nepřijede někdo před vámi. To se pak ty 3 - 4 hodiny násobí počtem aut :-)
"Zvýšení počtu elektromobilů na evropských dálnicích by snížilo..."Ano, elektrombil je ideální dopravní prostředek na dálnice :-))Kolik kilometrů v kuse to ujede stotřicítkou? Deset, dvacet?
"Evropská komise chce po celé Evropě vytvořit síť dobíjecích stanic. Účet by zaplatil průmysl."To jsou kecy, zaplatí to běžný občan, tedy my všichni.Není nad zákonem nařízený byznys. V ČEZu už jistě poslali pro šampaňské.
Náklady na vytvoření sítě komise odhaduje na 10 miliard eur (250 miliard korun) do roku 2020. Účet by zaplatil průmysl. Jak typické pro euroúředníka. Něco vymyslet - vykázat činnost a chtít to zaplatit po jiném. Dále zakažme atomové elektrárny a nechme tyto dobíjecí stanice napájet sluníčkem. A najednou bude ráj v Evropě 3-[
Já bych taky rád aby průmysl platil moje účty, co mám pro to udělat ?
Stát se eurokomisařem. Nebo aspoň poslancem.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.