Brusel chce vytvořit stovky tisíc dobíjecích stanic pro elektromobily

25 komentářů

renault
28. ledna • 9:04

Dobrý den,co takhle mít před domem elektrodobíjecí pro auta, než budou fronty čekajicí hodinu či dvě hodiny? A nebo se zrychlí dobíjecí pár vteřin?To by bylo super já dneska dolejvám benzínem natural Tech 95 .Holt má někdo plyn, elektro,dusík já nevím Co ještě Jo aha šlapací :-)

Zelí
28. ledna • 8:54

Dnes už dává tato informace smysl. VW oznámila, že golf budou od příštího roku nabízet v čistě elektrické variantě. Takže to je obvyklá merkelovina. Je to stejný nacismus jako s větrákama, solárama..... využít komisi k vydání nařízení, které legislativně zaručí podporu německého průmyslu.

Honza99
26. ledna • 17:37

No, mně v tom článku víc zaujal ten LNG ... na udržení v kapalném stavu potřebuje mínus162 stupně ... aby náklady na chlazení nebyly větší, než úspora z alternativního paliva ... a taky bych si nepřál být nablízku při selhání chlazení té nádrže ...

Honza99
26. ledna • 21:01

Rád bych taky věděl, zda se ten zemní plyn drží zkapalněný jen v té čerpací stanici, nebo i v autě, čili zda dnešní CNG přestavby ho budou moci využívat, nebo zda to bude vyžadovat ještě složitější přestavbu.
A úplná demagogie je, že xNG je "zelené palivo" - stejně, ako u paliv z ropy, se do ovzduší uvolňuje CO2 v tom NG uložené před miliony a stamiliony let, čili nic zeleného na tom nevidím.

Fantomas
27. ledna • 10:24

On je zemní plyn brán jako zelený spíš z toho důvodu, že v porovnání se spalováním tekutých fosilních paliv vzniká při spalování zemního plynu mnohem méně CO2 a vůbec žádné nespálené uhlovodíky, ani pevné částice (oboje silně karcinogenní). Posun k lepšímu to tedy nepochybně je.

crusader75
25. ledna • 17:24

Nie su peniaze na dolezitejsie veci, ale ked sa ma par jedincov obohatit, tak sa najdu peniaze aj na picoviny, tymto ludom treba odrezat hlavy a napichnut na koly 3-[

Michal
25. ledna • 11:59

Tohle je podle mě jediná cesta jak řešit základní problém elektromobilů - malý dojezd. Když bude dobíjecí stanice na každém rohu, tak tahle hlavní překážka padne, zvednou se prodeje aut a klesne jejich cena.

Vana666
25. ledna • 13:18

Větším počtem dobíjecích stanic se současný zoufalý dojezd elektromobilu neprodlouží, leda za cenu velké časové ztráty

Zelí
25. ledna • 11:25

Vydal bych zákaz létání v letadlech pro kompletní osazenstvo euro úřadu v Bruselu včetně evropských poslaneckých kašparů a nařízení pro direktivní používání elektromobilů pro jejich cesty napříč evropou. Ať jdou příkladem.

ctrl
25. ledna • 19:05

Souhlas. Pěkně si každý vyfasuje Iona, a frčíme. Pěkně bych je zařadil do pilotního projektu. A uspořádáme jim soutěž: "Prezentace v zemích EU". Začínáme ve Španělsku (Faro) a frčíme do Polska (Gdansk), časový limit: 77 hodin. Kdo limit nestihne bude eliminován. Podmínky: Akumulátor se dobíjí na 100%, a nesmí být měněn. A jedem!

Fantomas
26. ledna • 10:05

Pilotní projekt, to je ono!
Proč vlastně všichni ti eurokomisaři a europoslanci a jejich nohsledi (a že jich tam je), proč se nikdy a nikam nevydají mezi lidi? Vždyť tohle by přece bylo to pravé poslání jejich funkcí - účastnit se běžného života, poznávat problémy jednotlivých regionů a místních obyvatel a aktivně se zapojovat do projektů na zlepšování a uskutečňování toho všeho, co si v Bruselu vymyslí a odhlasují. Tím by jejich existence dostala smysl a jejich činnost by měla nějaký užitek a přínos. Proč jsem neslyšel ani o jediném takovém příkladu?
3-[

Martin
25. ledna • 11:09

Auta na baterky jsou slepá cesta. Krom toho, masové rozšíření elektromobilů by vyhnalo cenu surovin k výrobě akumulátorů, takže by to zase zdražilo. Na to bude všemocná EU reagovat jak? Nařídí maximální cenu lithia? :-O

Michal
25. ledna • 12:01

Kolik je v jedné baterce lithia? Je to přesně naopak. Masivní produkce by snížila jednotkové náklady a cena autobaterií by šla prudce dolů.

WinDiesel
25. ledna • 13:17

Promyň to je ale nesmysl - to by platilo pokud by bylo lithia dostatek. jakmile bude po něm masová poptávka, půjde cena lithia nahoru a máš po ptákách.

WinDiesel
25. ledna • 13:19

Promiň mi to promyň.... :-O

Fantomas
25. ledna • 11:00

"Brusel chce vytvořit stovky tisíc dobíjecích stanic"
To mi připomíná architekta: Tenhle dům jsem postavil já :-))

jarecek
25. ledna • 10:48

ja mam taky napad. co takhle mit tolik elektrickych dobijecich stanic a stanic na cerpani alternativnich paliv, kolik si bude zadat prirozena poptavka trhu? a nestalo by nas to na danich ani floka. pardon, chtel jsem rict prumysl ..

Vize
25. ledna • 10:32

"Nasednete do elektromobilu a projedete jím napříč celou Evropu. " To si může každý docela dobře představit:
1.nasednete do elektromobilu a ujedete cca za 1 hodinu prvních 50 až 100 km k dobíjecí stanici.
2. počkáte 3 až 4 hodiny, než se to dobije a pak pokračujete dle bodu 1.
:-D

Fantomas
25. ledna • 10:54

Ale možná je v tom skrytý úmysl. Například v tom odradit euroobčany od marnotratného cestování a plýtvání časem.
Uvědomělý euroobčan nikam nejezdí, ale maká od rána do večera a svou prací tak pomáhá představitelům EU, aby (si) mohli vybudovat lepší svět.
;-)

Fantomas
25. ledna • 10:46

Bod 2 ale platí pouze za předpokladu, že tam nepřijede někdo před vámi. To se pak ty 3 - 4 hodiny násobí počtem aut :-)

Fantomas
25. ledna • 9:42

"Zvýšení počtu elektromobilů na evropských dálnicích by snížilo..."
Ano, elektrombil je ideální dopravní prostředek na dálnice :-))
Kolik kilometrů v kuse to ujede stotřicítkou? Deset, dvacet?

Fantomas
25. ledna • 9:37

"Evropská komise chce po celé Evropě vytvořit síť dobíjecích stanic. Účet by zaplatil průmysl."
To jsou kecy, zaplatí to běžný občan, tedy my všichni.
Není nad zákonem nařízený byznys. V ČEZu už jistě poslali pro šampaňské.

Atomas
25. ledna • 9:17

Náklady na vytvoření sítě komise odhaduje na 10 miliard eur (250 miliard korun) do roku 2020. Účet by zaplatil průmysl. Jak typické pro euroúředníka. Něco vymyslet - vykázat činnost a chtít to zaplatit po jiném. Dále zakažme atomové elektrárny a nechme tyto dobíjecí stanice napájet sluníčkem. A najednou bude ráj v Evropě 3-[

Vana666
25. ledna • 9:16

Já bych taky rád aby průmysl platil moje účty, co mám pro to udělat ?

Fantomas
25. ledna • 9:39

Stát se eurokomisařem. Nebo aspoň poslancem.

Doporučujeme

Články odjinud