Bruno Thiry: „Výsledek z Monte Carla je pro nás velkou motivací.“

Bojovnost a nasazení celého týmu nakonec zachránilo soutěžní premiéru Bruna Thiryho za volantem nové generace vozu Škoda Octavia WRC. Z málem beznadějné pozice na konci třetí desítky byla v cíli Rallye Monte Carlo šestá příčka a jeden bod v hodnocení značek
Bruno Thiry: „Výsledek z Monte Carla je pro nás velkou motivací.“
Bojovnost a nasazení celého týmu nakonec zachránilo soutěžní premiéru Bruna Thiryho za volantem nové generace vozu Škoda Octavia WRC. Z málem beznadějné pozice na konci třetí desítky byla v cíli Rallye Monte Carlo šestá příčka a jeden bod v hodnocení značek.

Co bylo pro vás na letošní Rallye Monte Carlo nejtěžší?

„Největší výzvou pro mě bylo nalézt optimální nastavení vozu pro místní podmínky a přizpůsobit ho svému jezdeckému stylu. Přestože jsme během soutěže hodně experimentovali, stále to není ono. Potřebuji cítit, že je vše naprosto perfektní. Na erzetách, jaké jsou v horách, je správné naladění vozu to nejdůležitější. Vím však, že Octavia má v sobě obrovský potenciál, který v průběhu této sezóny určitě využijeme na maximum.“

Od Britské rallye 1999, byla Rallye Monte Carlo pro vás byla první soutěži s týmem Škoda Motorsport. Jaké byly vaše pocity po návratu za volant Octavie WRC na soutěži mistrovství světa?

„Nejen auto, ale i celý tým prošel vývojem. Hodně se zlepšila struktura a organizace týmu. Na druhou stranu si tým a jeho lidé zachovali svou jedinečnou mentalitu. Stále se cítím jako ve velké rodině. Všichni v týmu se soustředí na svou práci. Náš výsledek je pro každého v týmu motivací do další usilovné práce.“

Pro vás to po více než roku byla první světová rallye s novou Octavií a hned jste mladoboleslavské značce vybojoval bod do šampionátu výrobců. Podaří se vám podobné výsledky zopakovat i v blízké budoucnosti?

„Nic není nemožné. Člověk v tomto sportu nikdy neví. Myslím, že podobných výsledků bude v průběhu sezóny více. Naším cílem bylo dále snížit časový rozdíl na jeden kilometr mezi námi a absolutní světovou špičkou, což se nám prokazatelně podařilo. Dnes existuje tvrdá konkurence, a tak v budoucnosti nebude nic lehké.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků