Bruno Thiry: „Výsledek z Monte Carla je pro nás velkou motivací.“

Bojovnost a nasazení celého týmu nakonec zachránilo soutěžní premiéru Bruna Thiryho za volantem nové generace vozu Škoda Octavia WRC. Z málem beznadějné pozice na konci třetí desítky byla v cíli Rallye Monte Carlo šestá příčka a jeden bod v hodnocení značek
Bruno Thiry: „Výsledek z Monte Carla je pro nás velkou motivací.“
Bojovnost a nasazení celého týmu nakonec zachránilo soutěžní premiéru Bruna Thiryho za volantem nové generace vozu Škoda Octavia WRC. Z málem beznadějné pozice na konci třetí desítky byla v cíli Rallye Monte Carlo šestá příčka a jeden bod v hodnocení značek.

Co bylo pro vás na letošní Rallye Monte Carlo nejtěžší?

„Největší výzvou pro mě bylo nalézt optimální nastavení vozu pro místní podmínky a přizpůsobit ho svému jezdeckému stylu. Přestože jsme během soutěže hodně experimentovali, stále to není ono. Potřebuji cítit, že je vše naprosto perfektní. Na erzetách, jaké jsou v horách, je správné naladění vozu to nejdůležitější. Vím však, že Octavia má v sobě obrovský potenciál, který v průběhu této sezóny určitě využijeme na maximum.“

Od Britské rallye 1999, byla Rallye Monte Carlo pro vás byla první soutěži s týmem Škoda Motorsport. Jaké byly vaše pocity po návratu za volant Octavie WRC na soutěži mistrovství světa?

„Nejen auto, ale i celý tým prošel vývojem. Hodně se zlepšila struktura a organizace týmu. Na druhou stranu si tým a jeho lidé zachovali svou jedinečnou mentalitu. Stále se cítím jako ve velké rodině. Všichni v týmu se soustředí na svou práci. Náš výsledek je pro každého v týmu motivací do další usilovné práce.“

Pro vás to po více než roku byla první světová rallye s novou Octavií a hned jste mladoboleslavské značce vybojoval bod do šampionátu výrobců. Podaří se vám podobné výsledky zopakovat i v blízké budoucnosti?

„Nic není nemožné. Člověk v tomto sportu nikdy neví. Myslím, že podobných výsledků bude v průběhu sezóny více. Naším cílem bylo dále snížit časový rozdíl na jeden kilometr mezi námi a absolutní světovou špičkou, což se nám prokazatelně podařilo. Dnes existuje tvrdá konkurence, a tak v budoucnosti nebude nic lehké.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků