Bruno Thiry: „Výsledek z Monte Carla je pro nás velkou motivací.“

Bojovnost a nasazení celého týmu nakonec zachránilo soutěžní premiéru Bruna Thiryho za volantem nové generace vozu Škoda Octavia WRC. Z málem beznadějné pozice na konci třetí desítky byla v cíli Rallye Monte Carlo šestá příčka a jeden bod v hodnocení značek
Bruno Thiry: „Výsledek z Monte Carla je pro nás velkou motivací.“
Bojovnost a nasazení celého týmu nakonec zachránilo soutěžní premiéru Bruna Thiryho za volantem nové generace vozu Škoda Octavia WRC. Z málem beznadějné pozice na konci třetí desítky byla v cíli Rallye Monte Carlo šestá příčka a jeden bod v hodnocení značek.

Co bylo pro vás na letošní Rallye Monte Carlo nejtěžší?

„Největší výzvou pro mě bylo nalézt optimální nastavení vozu pro místní podmínky a přizpůsobit ho svému jezdeckému stylu. Přestože jsme během soutěže hodně experimentovali, stále to není ono. Potřebuji cítit, že je vše naprosto perfektní. Na erzetách, jaké jsou v horách, je správné naladění vozu to nejdůležitější. Vím však, že Octavia má v sobě obrovský potenciál, který v průběhu této sezóny určitě využijeme na maximum.“

Od Britské rallye 1999, byla Rallye Monte Carlo pro vás byla první soutěži s týmem Škoda Motorsport. Jaké byly vaše pocity po návratu za volant Octavie WRC na soutěži mistrovství světa?

„Nejen auto, ale i celý tým prošel vývojem. Hodně se zlepšila struktura a organizace týmu. Na druhou stranu si tým a jeho lidé zachovali svou jedinečnou mentalitu. Stále se cítím jako ve velké rodině. Všichni v týmu se soustředí na svou práci. Náš výsledek je pro každého v týmu motivací do další usilovné práce.“

Pro vás to po více než roku byla první světová rallye s novou Octavií a hned jste mladoboleslavské značce vybojoval bod do šampionátu výrobců. Podaří se vám podobné výsledky zopakovat i v blízké budoucnosti?

„Nic není nemožné. Člověk v tomto sportu nikdy neví. Myslím, že podobných výsledků bude v průběhu sezóny více. Naším cílem bylo dále snížit časový rozdíl na jeden kilometr mezi námi a absolutní světovou špičkou, což se nám prokazatelně podařilo. Dnes existuje tvrdá konkurence, a tak v budoucnosti nebude nic lehké.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků