Bruno Thiry: „Výsledek z Monte Carla je pro nás velkou motivací.“

Bojovnost a nasazení celého týmu nakonec zachránilo soutěžní premiéru Bruna Thiryho za volantem nové generace vozu Škoda Octavia WRC. Z málem beznadějné pozice na konci třetí desítky byla v cíli Rallye Monte Carlo šestá příčka a jeden bod v hodnocení značek
Bruno Thiry: „Výsledek z Monte Carla je pro nás velkou motivací.“
Bojovnost a nasazení celého týmu nakonec zachránilo soutěžní premiéru Bruna Thiryho za volantem nové generace vozu Škoda Octavia WRC. Z málem beznadějné pozice na konci třetí desítky byla v cíli Rallye Monte Carlo šestá příčka a jeden bod v hodnocení značek.

Co bylo pro vás na letošní Rallye Monte Carlo nejtěžší?

„Největší výzvou pro mě bylo nalézt optimální nastavení vozu pro místní podmínky a přizpůsobit ho svému jezdeckému stylu. Přestože jsme během soutěže hodně experimentovali, stále to není ono. Potřebuji cítit, že je vše naprosto perfektní. Na erzetách, jaké jsou v horách, je správné naladění vozu to nejdůležitější. Vím však, že Octavia má v sobě obrovský potenciál, který v průběhu této sezóny určitě využijeme na maximum.“

Od Britské rallye 1999, byla Rallye Monte Carlo pro vás byla první soutěži s týmem Škoda Motorsport. Jaké byly vaše pocity po návratu za volant Octavie WRC na soutěži mistrovství světa?

„Nejen auto, ale i celý tým prošel vývojem. Hodně se zlepšila struktura a organizace týmu. Na druhou stranu si tým a jeho lidé zachovali svou jedinečnou mentalitu. Stále se cítím jako ve velké rodině. Všichni v týmu se soustředí na svou práci. Náš výsledek je pro každého v týmu motivací do další usilovné práce.“

Pro vás to po více než roku byla první světová rallye s novou Octavií a hned jste mladoboleslavské značce vybojoval bod do šampionátu výrobců. Podaří se vám podobné výsledky zopakovat i v blízké budoucnosti?

„Nic není nemožné. Člověk v tomto sportu nikdy neví. Myslím, že podobných výsledků bude v průběhu sezóny více. Naším cílem bylo dále snížit časový rozdíl na jeden kilometr mezi námi a absolutní světovou špičkou, což se nám prokazatelně podařilo. Dnes existuje tvrdá konkurence, a tak v budoucnosti nebude nic lehké.“

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků