Bruno Thiry popisuje děsivý zážitek

Bruno Thiry, který spolu se svým spolujezdcem seděl v kabině své Octavie ve chvíli, kdy do ní narazil nákladní automobil s cisternou popisuje...
Bruno Thiry popisuje děsivý zážitek
Dr. Jens Pohlmann, člen vedení Škoda Auto, který byl v sobotu těžce zraněn při dopravní nehodě v blízkosti servisního stanoviště po 11. rychlostní zkoušce ve městě Santa Rosa de Calamuchita, zůstává i nadále v intenzivní péči lékařů nemocnice Hospital de Urgencias v Córdobě. Dr. Pohlmann prožil bolestivou noc, neboť nízký krevní tlak pacienta zabránil podávání utišujících prostředků, nicméně zdravotní stav zůstává beze změn a stabilizován.

V neděli ráno místního času bylo potvrzeno, že dr. Pohlmann utrpěl frakturu pánve, zlomeninu pěti žeber, zlomeninu ramenní kosti a pohmožděniny vnitřních orgánů. Lékaři podnikli zákroky nutné ke stabilizaci zdravotního stavu včetně relokace pánve; zranění si však nevyžádala žádnou operaci. Negativní výsledek měly také vyšetření hlavy a mozku.

Jak jsme již včera informovali, obrovské štěstí měl tovární jezdec Bruno Thiry a jeho spolujezdec Stéphane Prévot, kteří oba seděli v kabině své Octavie ve chvíli, kdy do ní narazil nákladní automobil s cisternou. „Do auta jsem nastoupil sotva pět vteřin předtím. Zaregistroval jsem, že se proti nám řítí něco hodně velkého, hned nato se začalo stmívat,“ vzpomíná 38letý Belgičan. „Naštěstí jsem neměl připnuté bezpečnostní pásy. Instinktivně jsem se skácel na stranou hlavou na Stéphanova kolena. Náraz byl tak silný, že při něm pneumatiky sklouzly z ráfků. Naším štěstím bylo, že auto vrazilo do pravých zadních dveří, zatímco uvolněná, šest tun vážící cisterna se skácela na přední kapotu. My se Stéphanem jsme byli tak říkajíc mezi. Samozřejmě nám také pomohl silný ochranný rám. Byla to neuvěřitelná zkušenost, na kterou nikdy v životě nezapomenu. Hluboce cítím s dr. Pohlmannem a přeji mu rychlé uzdravení. Na druhé straně si musíme uvědomit, že to vše mohlo dopadnout ještě mnohem hůř. Zóna, ve které se to stalo, byla naštěstí uzavřena. Normálně se kolem vozů, čekajících na přeskupení, pohybují desítky diváků, novinářů, mechaniků. V takovém případě by to byl opravdový masakr.“

Členové týmu Škoda Motorsport aktivně spolupracují s místními úřady a pořadateli soutěže na vyšetřování případu. „Ve svých myšlenkách jsme nyní především s dr. Pohlmannem, jehož zdraví je v tuto chvíli nejdůležitější. Současně však cítíme hořkost nad tím, že po všem úsilí, které jsme museli vynaložit k zajištění naší účasti v Jižní Americe, byly naše šance zmařeny takovým způsobem. Škoda Motorsport podnikne všechny kroky nutné k tomu, aby byly zajištěny naše oprávněné nároky, které v souvislosti s tímto případem vznikly,“ řekl Jiří Kotek, hlavní koordinátor týmu Škoda Motorsport.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků