Bruiser Honcho je Jeepem Wrangler na steroidech. Může mít až 700 koní

Společnost Bruiser Conversions je na poli off-roadových úprav vozů Jeep respektovaným jménem. Z vašeho civilně vypadajícího teréňáku nemá problém vytvořit opravdovou bestii, což je případem i tohoto původně normálního Wrangleru.

Floridský specialista na úpravy Jeepů Bruiser Conversions nabízí zájemcům rozsáhle přestavby amerických teréňáků. Třetí generaci klasického Wrangleru přetvořil stylem, že by jej možná nepoznala ani samotná automobilka. Změněno bylo nakonec i jméno, už nejde o Jeep Wrangler, ale drsněji znějící Bruiser Honcho.

Základem konverze je prodloužení původního rámu vozu a usazení upravené karoserie, která z Jeepu vytvoří praktický čtyřdveřový pick-up. Příď vozu je dle přání nahrazena retro maskou ze starého Jeepu Gladiator. Nechybí ovšem zasazení moderních světel, včetně doplnění várky LED lamp na přídi, u čelního okna a na střeše ve formě světelné rampy.

Saleen se nesmířil se šestiválcem ve Fordu Raptor. Tak přišel s tímto

Saleen se nesmířil se šestiválcem ve Fordu Raptor. Tak přišel s tímto

Nelze poté přehlédnout rozsáhle upravený a zvýšení podvozek, který využívá řadu odolnějších a schopnějších dílů od specialistů jako Spicer Parts, Teraflex či PSC. Nechybí taktéž macaté 20palcové off-road pneumatiky BFGoodrich Krawler obuté do nových kol Bruiser Weld Rekon. Mezi další finesy patří speciální, odolný lak karoserie, přední a zadní nárazníky s instalovanými navijáky, zvýšené hliníkové blatníky nebo sedačky čalouněné kůží.

Bruiser ve svých přestavbách mění rovněž motory, Honcho je tak dostupné s osmiválcem LS3 od General Motors, který dokáže po vyladění nabídnout výkon 368 kW (500 koní) nebo vrcholných 515 kW (700 koní). Pro trochu úspornější jízdu je však k dispozici také čtyřválcový turbodiesel Cummins o objemu 2,8 litru.

Hennessey vyladilo Jeep Grand Cherokee. Výsledkem je SUV s výkonem tisíc koní!

Hennessey vyladilo Jeep Grand Cherokee. Výsledkem je SUV s výkonem tisíc koní!

Společnost tuto konverzi nabízí pro všechny Wranglery třetí generace z let 2007 až 2018. I základní úprava bez řady příplatků však vyjde na pěkné peníze. Cena za Honcho startuje na 40.000 dolarech, tedy v přepočtu asi 890.000 korunách, přičemž k zákroku potřebujete samozřejmě vlastní Wrangler.

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků