Bruiser Honcho je Jeepem Wrangler na steroidech. Může mít až 700 koní

Společnost Bruiser Conversions je na poli off-roadových úprav vozů Jeep respektovaným jménem. Z vašeho civilně vypadajícího teréňáku nemá problém vytvořit opravdovou bestii, což je případem i tohoto původně normálního Wrangleru.

Floridský specialista na úpravy Jeepů Bruiser Conversions nabízí zájemcům rozsáhle přestavby amerických teréňáků. Třetí generaci klasického Wrangleru přetvořil stylem, že by jej možná nepoznala ani samotná automobilka. Změněno bylo nakonec i jméno, už nejde o Jeep Wrangler, ale drsněji znějící Bruiser Honcho.

Základem konverze je prodloužení původního rámu vozu a usazení upravené karoserie, která z Jeepu vytvoří praktický čtyřdveřový pick-up. Příď vozu je dle přání nahrazena retro maskou ze starého Jeepu Gladiator. Nechybí ovšem zasazení moderních světel, včetně doplnění várky LED lamp na přídi, u čelního okna a na střeše ve formě světelné rampy.

Saleen se nesmířil se šestiválcem ve Fordu Raptor. Tak přišel s tímto

Saleen se nesmířil se šestiválcem ve Fordu Raptor. Tak přišel s tímto

Nelze poté přehlédnout rozsáhle upravený a zvýšení podvozek, který využívá řadu odolnějších a schopnějších dílů od specialistů jako Spicer Parts, Teraflex či PSC. Nechybí taktéž macaté 20palcové off-road pneumatiky BFGoodrich Krawler obuté do nových kol Bruiser Weld Rekon. Mezi další finesy patří speciální, odolný lak karoserie, přední a zadní nárazníky s instalovanými navijáky, zvýšené hliníkové blatníky nebo sedačky čalouněné kůží.

Bruiser ve svých přestavbách mění rovněž motory, Honcho je tak dostupné s osmiválcem LS3 od General Motors, který dokáže po vyladění nabídnout výkon 368 kW (500 koní) nebo vrcholných 515 kW (700 koní). Pro trochu úspornější jízdu je však k dispozici také čtyřválcový turbodiesel Cummins o objemu 2,8 litru.

Hennessey vyladilo Jeep Grand Cherokee. Výsledkem je SUV s výkonem tisíc koní!

Hennessey vyladilo Jeep Grand Cherokee. Výsledkem je SUV s výkonem tisíc koní!

Společnost tuto konverzi nabízí pro všechny Wranglery třetí generace z let 2007 až 2018. I základní úprava bez řady příplatků však vyjde na pěkné peníze. Cena za Honcho startuje na 40.000 dolarech, tedy v přepočtu asi 890.000 korunách, přičemž k zákroku potřebujete samozřejmě vlastní Wrangler.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 22 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků