Brouk roztahuje křídla

Samotný design nové generace populárního Brouka známého jako VW New Beetle je něčím neobvyklým již ve své základní podobě. Pokud se však navíc do věci vloží známý německý specialista na tuning vozů Volkswagen – firma PROJEKTZWO, lze očekávat opravdu něco velmi zajímavého.
Brouk roztahuje křídla
První věcí, na kterou pochopitelně byla při úpravách zaměřena pozornost je výkon motoru. Ten se v případě sériového modelu VW New Beetle 1.8 T pohybuje kolem hodnoty 110 kW. Protože firma PROJEKTZWO nejsou žádní troškaři, nabízejí svým zákazníkům hned tři varianty toho, jak motor trochu nabudit.

Jejich „Power-up kit version I“ nabízí nárůst výkonu na 154 kW při 5 800 ot./min a maximální točivý moment 290 Nm při 2 600 ot./min. To umožňuje vozidlu zrychlení 0-100 km/hod za 6,9 sec a maximální rychlost kolem 222 km/hod. Tyto parametry zaručují úpravy, jejichž součástí je sportovní výfuk z nerez - oceli o průměru 63 mm s dvojitou oválnou koncovkou, každou o rozměru 97x 80 mm, sportovní vzduchový K&N filtr a nový sací systém. Pochopitelně, že s touto věcí souvisí také přepracované vstřikování a individuálně upravená elektronická řídící jednotka.

„Power- up kit version II“ je o něco ostřejší variantou, o čemž svědčí ostatně i samotné výkonové parametry : 176kW při 5 750 ot./min, 330 Nm při 2 950 ot./min, 0 - 100 km/hod za 6,6 a maximálka 232 km/hod. Oproti variantě I. je zde navíc úprava turbodmychadla a větší mezichladič stlačeného vzduchu.

Posledním a nejvýkonnějším provedením je „Power-up kit version III“, kde se přidává k úpravě turbodmychadla také separátní přepouštěcí ventil „waste gate“, čímž se eliminují ztráty vzniklé prodlevou turba při akceleraci. Spolu s jiným katalyzátorem jsou pak výsledné výkonové parametry následující: 210kW při 6 000 ot./min, 378 Nm při 5 000 ot./min, 0 - 100 km/hod za 6,3 sec a maximální rychlost 248 km/hod.

Součástí úprav jsou pochopitelně také vnější „efekty“. Nelze tak přehlédnout výrazně přepracovaný přední nárazník, který vozidlu dodává nezaměnitelnou, extrémně dynamickou tvář a to vše přesně podle představ fy . PROJEKTZWO. Zadní nárazník pak vozidlu kromě efektního vzhledu dodává také lepší aerodynamické vlastnosti díky tomu, že slouží i jako difuzor. Velmi výraznou součástí úprav je rovněž rozšíření blatníků, které kromě skvělého vzhledu umožňuje montáž litých kol o šířce od 8,5" do 10".

Protože při úpravě šlo pochopitelně o vozidlo jako celek, zásahu se samozřejmě nevyhnul ani interiér. Tomu vévodí sportovní sedačky RECARO a volant, který spolu s čalouněním může být podle přání zákazníka například v modré barvě a to i v kůži. Cítit se uvnitř budete určitě skvěle a pokud tedy chcete opravdu zkusit něco mimořádného, nezbývá než rozbít prasátko a zaslat firmě PROJEKTZWO objednávku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 242 522 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 236 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
VW CC 2
Rok výroby: 2012
Stav: 107 629 km
Cena: 430 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků