Brno živě: Ultima CanAm nejrychlejší auto světa patří Čechovi

10 komentářů

Shr3k
10. června • 1:57

Do Ultimy se ale nemontují jenom americké osmiválce (small i bigblock), ale také šestiválce Ford a Alfa Romeo. Osobně mám zkušenost se žlutým roadsterem s 5,7 smallblockem upraveným s komponenty Holley a Edelbrock. Vozil mě v ní jeden český majitel po brněnském okruhu před cca 4 lety.

richie
10. června • 12:46

Obávám se (a myslím, že se to nikde nedočteš) že se jedná o stejné auto...B-] Opravdu jde o přestavbu...

DVD
9. června • 12:40

mě by zajímalo který "pako" si takhle nechalo upravit zrovna otevřenou verzy Ultimy, myslim že to bude nejbláznivější roadster na světě:)

Mi.
9. června • 19:41

je to čistokrevnej závodák na značkách - roadster je lehčí ... f1 je taky roadster :o) ... a majitele bych tipoval, že je to majitel CONSTRUCTu

iggi
9. června • 8:20

A kde vycitali ze je to najrychlejsie vozidlo ?

911
9. června • 11:02

ma se teprve stat...tak vykon jak vejron a polovicni vaha, to by treba slo:-)

Radek Ondrášík
9. června • 11:13

Dá se říci s téměř 100procentní jistotou, že ty rekordy dá. Zatím je drží stejná Ultima ovšem s výkonem 720 koní a toto má o dalsích 300 koní větší výkon. Takže pokud to nezazdí řidič, rekord padne a myslím, že hlavně 0-320-0 to bude maso, na 0-160-0 je to hodně o brzdách a nemyslím si, že tato Ultima bude mít nějak lepší trakci, ono i ta GTR 720 nemá problém hrabat půl hodiny na místě...

iggi
9. června • 19:26

Cize ked dam disciplinu 0-160-0 za najlepsi cas, tak si mozem povazovat svoje auto za najrychlejsie, hej ? Velmi zvlastne.....

tuky
9. června • 17:22

:-/
// 320-0 nie je viac o brzdach ako 160-0???ono to najrychlejsie neda 400+km/h a pravdepodobne ani najrychlejsi cas na okruhu ;-)

Radek Ondrášík
9. června • 17:56

320-0 je také o brzdách, ovšem zde se dá uplatnit více výkonu. Prostě 160 je krutě málo aby se na to dalo šlápnout naplno.JInak s tím okruhem bych si nebyl tak jistý.

Doporučujeme

Články odjinud