Do Ultimy se ale nemontují jenom americké osmiválce (small i bigblock), ale také šestiválce Ford a Alfa Romeo. Osobně mám zkušenost se žlutým roadsterem s 5,7 smallblockem upraveným s komponenty Holley a Edelbrock. Vozil mě v ní jeden český majitel po brněnském okruhu před cca 4 lety.
Obávám se (a myslím, že se to nikde nedočteš) že se jedná o stejné auto...B-] Opravdu jde o přestavbu...
mě by zajímalo který "pako" si takhle nechalo upravit zrovna otevřenou verzy Ultimy, myslim že to bude nejbláznivější roadster na světě:)
je to čistokrevnej závodák na značkách - roadster je lehčí ... f1 je taky roadster :o) ... a majitele bych tipoval, že je to majitel CONSTRUCTu
A kde vycitali ze je to najrychlejsie vozidlo ?
ma se teprve stat...tak vykon jak vejron a polovicni vaha, to by treba slo:-)
Dá se říci s téměř 100procentní jistotou, že ty rekordy dá. Zatím je drží stejná Ultima ovšem s výkonem 720 koní a toto má o dalsích 300 koní větší výkon. Takže pokud to nezazdí řidič, rekord padne a myslím, že hlavně 0-320-0 to bude maso, na 0-160-0 je to hodně o brzdách a nemyslím si, že tato Ultima bude mít nějak lepší trakci, ono i ta GTR 720 nemá problém hrabat půl hodiny na místě...
Cize ked dam disciplinu 0-160-0 za najlepsi cas, tak si mozem povazovat svoje auto za najrychlejsie, hej ? Velmi zvlastne.....
:-/// 320-0 nie je viac o brzdach ako 160-0???ono to najrychlejsie neda 400+km/h a pravdepodobne ani najrychlejsi cas na okruhu ;-)
320-0 je také o brzdách, ovšem zde se dá uplatnit více výkonu. Prostě 160 je krutě málo aby se na to dalo šlápnout naplno.JInak s tím okruhem bych si nebyl tak jistý.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.