Brno živě: Škoda Fabia Styling kit, nová Fabia pro sportovce

Dušan  |  08. 06. 2007 07:45

Se sportovním kitem nebo bez... stejně to zůstane hnusem.

Odpovědět  |   | 
Tomas B  |  08. 06. 2007 08:23

Něco tomu chybí (třeba 17") a chtělo by to ještě trochu roztáhnout lemy, aby to vypadalo míň krabicovitě, ale hnus je moc silný slovo

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  08. 06. 2007 08:49

Chtelo by to hlavne uplne prepracovat. Hnus je zcela odpovidajici slovo, zvlast, kdyz jsem to auto videl zive pred sebou na silnici. Fakt jsem chvili premyslel, jak je mozny, ze se Daihatsu Sirion zuzilo, zprasilo a vypada jako Matiz (uzke, vysoke, na tenkych kolech).

Nicmene uz se tesim na frustrovane majitele HTP, kteri budou mit tento kit jiste jako prvni. Proste nova porce zabavy.

Odpovědět  |   | 
Bender  |  08. 06. 2007 08:55

Si to vem .... Fabka 249 900 Kč + 24 990 Kč tofární votuzing kit + 30 000 alovky s širokejma gumama aby se to neutrhlo v zatáčce.... a máš bestiální raketu..... a jseš king silnic.... no nedej za to ty peníze...

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  08. 06. 2007 09:39

No nedam, nejsem proste simple Ale uz ted se na ty zavodniky tesim, to zas bude v diskusich "mas starou plecku, co nejede, ja mam woe HájTorkPavr v tuningu a ty na to nemas, tak zavidis".

Odpovědět  |   | 
Zdenek Dostal  |  08. 06. 2007 10:21

Tak nezavidte, ale to nejde, ze? To cisi z kazdeho vaseho prispevku

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  08. 06. 2007 10:39

Ja si proste nemuzu pomoct, vzdycky, kdyz me predjizdi HTP, tak se vztekam a kvedlam saltpakou, ale ta moje plecka proste nejede. Kdyz pak ctu, ze s hatapkou se da jet do Chorvatska za 6.2 litru na sto, tak mlatim hlavou do zdi, protoze ta moje ojetina se proste pod 6.4 nedostane a to je pri tom vykonu ostuda. Neda se nic delat, musim zavidet. Ale neboj, stejne jako socialne slaby Vladimir, ktery lesti svou S120L i ja stradam korunku ke korunce a hatapku si poridim aspon na stari. Pak uz ze me konecne bude kral silnic a me ridicske schopnosti se zdokonali natolik, ze si snad poridim i verzi se sportovnim plastovym tuningem, i kdyz to uz je takova vykonova bestie, ze na ni asi nebudu stacit a tak vezmu vyrazne mene sportovni verzi bez bakelitu.

Odpovědět  |   | 
Karl  |  08. 06. 2007 10:50

Vy jste se poved

Odpovědět  |   | 
Pawelno  |  08. 06. 2007 10:33

Hnus podle koho? Podle tebe. Pak budiž, je to tvůj názor. Nedělej z něj pravdu. To auto je naprosto normální a nechápu ty reakce typu "hnus" apod. A flustrace. Flustrovanej si tady ty. Kdybys nebyl, nechoval by si se na diskusích tak, jak se chováš! A zábava, ta tady je vždy.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  08. 06. 2007 10:48

Normalni podle koho? Podle tebe. Pak budiz, je to tvuj nazor. Nedelej z nej pravdu.

Ty jeden flustrovanej Pawelno

Odpovědět  |   | 
Janos  |  08. 06. 2007 22:52

...zlaty hnuj...

Odpovědět  |   | 
stará Blažková  |  08. 06. 2007 08:25

Je přinejmenším legrační, když si úzká a vysoká krabice hraje na sportovce.

Odpovědět  |   | 
Ondras  |  08. 06. 2007 08:31

...neboli sportovcova Fabia? Co má společného uživatel/majitel sportovec s dotyčným bodykitem? Jen sportovec je oprávněn jej zakoupit? Břichatý otec od rodiny ne? Škoda. Kdo bude posuzovat, zdali je koupěchtivý sportovcem? A co na to Jan Tleskač?

Odpovědět  |   | 
Bender  |  08. 06. 2007 08:50

Humáč zprznili humáčem..... to už snad nemyslí vážně...

Odpovědět  |   | 
banifico  |  08. 06. 2007 09:37

Novou fabii v jakékoliv verzi bych charakterizoval jako: Děkuji už jsem zvracel

Odpovědět  |   | 
mvb  |  08. 06. 2007 09:43

to jsem si rikal o roomsteru take, ale uz se mi zacina celkem i libit... (obzvlast prevoz krve, nebo ruzne servisni pohotovosti) za 10 let treba budeme opevovat jak byl soucasny designersky smer skodovky nadcasovy...

Odpovědět  |   | 
MiBi  |  08. 06. 2007 18:59

Novou fabku nespasi ani tenhle votuzing kit. Mam se tu i vykakat nebo je to jasne ?

Odpovědět  |   | 
blembák  |  08. 06. 2007 10:06

nevim nevim ja bych se bal s tim jejich sportovcom do zatacky,vysoky,uzky, a co teprv kdyby zafoukal vítr! nejhodnotnější na tom autě asi je ta cena!!

Odpovědět  |   | 
bzony  |  08. 06. 2007 10:22

Je stejne siroka jako minula generace, je o 5 cm vyssi a vy jse z toho muzete zblaznit. Neni to sportovni auto, tak o co jde? A vy jako ridici to stejne nepoznate. Kdo to pozna, tak budou cestujici vzadu a vase zavazadla...
btw. 207ka je sirsi o 10 cm a v zatackach je na tom hur nez ta uzka a vysoka Fabie. Tak, kde je problem?

Odpovědět  |   | 
El Carlos  |  08. 06. 2007 10:24

Už se těším až si "frajeři" budou na svoje 1.2 HTP Fábky lepit repliky tohodle kitu, který je patrně vyjdou na cca 5.000 Kč nebo možná míň.

Odpovědět  |   | 
Pawelno  |  08. 06. 2007 10:36

Docela legrace, jak některé sortě lidí vadí HTP. Že stejně výkoných (nebo dokonce méně) aut jiných značek (Fiat, Renault, Peugeot) tu jezdí hromada, jejich majitelé se chovají stejně, to nikomu nevadí. Holt objektivita a být za každou cenu chytrej

Odpovědět  |   | 
LK  |  08. 06. 2007 10:40

To je hodně tenký let. Ještě jsem nezažil, aby nákupní taška s motorem tak do zahradní sekačky byla vydávána za rodinné auto, jako tomu je u Fábie. Ještě jsem nezažil, aby nás majitelé Fiatů, Renaultů či Peugeotů s motory obdobných výkonů neustále masírovali, že ten jejich neplnohodnotnej motor tříválec jezdí po dálnici 160 a žere 5 litrů.
Beru, že HTP má pro určitou skupinu lidí své odpostatnění a z určitého (velmi specifického) úhlu pohledu je to i dobrý motor, ale co se kolem něj dělá za auru, to nemá obdoby.

Odpovědět  |   | 
LK  |  08. 06. 2007 10:41

Mám parkinsona či co. Nechápu, jak se mi tam to "t" místo "d" mohlo dostat, sorry.

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  08. 06. 2007 10:52

Myslím, že se z něho nic nedělá, jen tady píšou takový lidi, kteří Fabku s tímto moterem v životě neřídili, ale jelikož to je pouze třívalec, obsah 1.2 a ještě ke všemu Škodovka, tak prostě přehnaně kritizují. No a ti co ho mají, jsou s ním spokojeni, tak hold vychvalují, třeba až přechvalují, ale to je normální. Nebo ty snad nechválíš to, co máš v garáži?
Já Fabku HTP nemám, nemám ani Škodovku, ale byl jsem se schválně s tímto motorem projet a není to vůbec špatný, byl jsem docela mile překvapen.

Odpovědět  |   | 
LK  |  08. 06. 2007 11:13

Ne, já nejsem magor, kterej by si musel dokazovat, že má to nejlepší, co může mít. Moje auto má své chyby a já nemám problém to přiznat.
Ti, co ho mají, těžko mohou být spokojeni. Většinou ho mají proto, že nemají na lepší. Neznám nikoho, kdo by si koupil HTP dobrovolně pro jeho úžasné výkony a kultivovanost. Sám jsem s tím několik set km najel, takže to není "kdo ho nezná, tak kritizuje". Byl jsem velmi nemile překvapen jednak zvukem vysavače a potom prakticky nulovým výkonem. O jeho spolehlivosti, konkrétně o tom, že během té cesty odešla zapalovací cívka (během asi dvou let odešly všechny), jsem už psal. Začti se schválně někdy do diskuzí o HTP, kolik tam najdeš zoufalců, co ti budou tvrdit, že 47kW pro naložený kombík stačí (a pak za nima jedu do serpentinového kopce 60, protože oni víc nedokážou) nebo jako to jezdí přes 160 na dálnici (ano, z hodně dlouhého kopce či po dlouhé rovině a ještě navíc 160 tachometrových). Prostě nedělejme z motoru do nákupní tašky do města něco, co není.

Odpovědět  |   | 
Bender  |  08. 06. 2007 11:37

Musíš je chápat .... donedávna jezdili ve 105 apod. a došetřili a koupili na dalších 20 let HTP... tak se nediv že je to pro ně nadauto a že jsou z něj odvázaní.... když pořádný auta viděli max. za výlohou autosalonu, nebo na parkovišti a nabo když je předjíždí....

Odpovědět  |   | 
Pawelno  |  08. 06. 2007 11:47

Tohle jsou kecy. A jak hodnožíš majitele 1.2 v Grande Puntu, v Cliu nebo 207? Jedinej problém je v tom, že na zádi Fábie je prakticky vždy to HTP. Zatímco na Grande Puntu to na první pohled nepoznáš, co tam je za motorizaci. A pořádný auto? To je přeci pro každého něco jiného. Pro většinu je to "S" Mercedes nebo "7" BMW. A to z nás tady asi těžko někdo má, nepočítám-li značně jetou ojetinu.

Odpovědět  |   | 
Bender  |  08. 06. 2007 11:55

Ne jedinej rozdíl je v tom, že se mně ještě žádnej GrandePuntista nesnažil přesvědčit o tom že motor o objemu 1.2 je ta nejlepší volba na světě... A je mně celkem fuk jestli to poznám nebo nepoznám.... Ale většina BMW a Mercedesů mně na silnici v kopečcích nezdržuje, zato Fabii celkem dost, ale ujišťuju tě, že při tom předjíždění sleduju co se děje na silnici a ne to co má kdo někde napsaný malinkýma písmenkama....

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 06. 2007 12:35

no jasne, ty Fabie tech 90 nejedou mrchy line

Odpovědět  |   | 
LK  |  08. 06. 2007 12:20

Docela bych se hádal, zda je lepší pár let starý BMW7 nebo nová Fábie. Myslím z hlediska bezpečnosti pro majitele a bezpečnosti pro ostatní účastníky silničního provozu. Neřeším provozní náklady, je logické, že top auto s výbavou jak z raketoplánu nemůže konkurovat autu, kde se za prvek výbavy počítá i volant a kličky pro okna.

Odpovědět  |   | 
Bender  |  08. 06. 2007 13:42

Pozor, tady ale nikdo neřeší 7-leté BMW.....

Odpovědět  |   | 
Milda  |  16. 07. 2007 14:01

No tak to teda nevim,co jsi do te fabie tankoval za benzin,ale ja s timhle motorem mam behem dvou let najeto 170000km a nemel jsem jediny problem. A co se tyka vykonu a max.rychlosti nemam problem jet po dalnici HK-Praha 170km/h(po cele dalnici) samozrejme tachometrovych...a s hodne dlouheho kopce tam bylo i 190km/h. Na predjizdeni vykon staci,jen se musi vice radit.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  08. 06. 2007 10:44

To neřeš, já už jsem si na to zvyknul. Vždy když se tady objeví něco o Škodě, tak hned jsem píše ten zakomplexovanej blbeček pod nickem Skyline, který bohužel ani neví, co znamená HTP Doma maximálně za sebou tahá kačera, rodičové jezdí ve 20 let starým Unu a bude nám tady něco psát o autech. Hold blbců je na světě hodně a ještě na sebe musí upozorňovat

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  08. 06. 2007 10:52

Nick: Pavel. Diagnoza: Skodifkar.

Je zajimave, jak jsou si podobne reakce, ktere nenavidi nick Skyline. Zauvazujte o zalozeni nejakeho sdruzeni, nebo ze by uz klub hatapkaru existoval?

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  08. 06. 2007 10:57

Skyline - ubožák
Jak je vidět, nejsi schopen napsat jedinný rozumný příspěvěk do diskuse, pouze samé hnus, narážky na Škodu všeobecně atd. To svědčí jen o jednom, prostě zakomplexovaný člověk bez rozumu.
To spíš by jsi měl založit ty nějaký ten klub odpůrců značky Škoda, nemyslíš? Určitě by si tam kraloval

Odpovědět  |   | 
Bender  |  08. 06. 2007 11:17

Nech si vymejt mozek Škodofkáři..... kdyby sem někdo napsal, že je hnus jakýkoliv jiný auto tak mu nikdo nic neřekne.... když někdo napíše že BMW je hnus nikdo se neozve, když někdo napíše že AUDI je hnus všem je to fuk.... ale potrefená husa vždycky nejvíc řve.... jakmile Vám někdo šáhne na ty Vaše pekáče tak se můžete..... znám spoustu Vás ve svým okolí který i kdybych vedle jejich ochcáfky zaparkoval třeba Bentleye tak budou tvrdit že ta jejich hustokára je nejlepčí poněvadž má pátý dvéře, velkej kufr, chipnutý Tédéíčko........ P.S. mluveno jejich jazykem

Odpovědět  |   | 
Pawelno  |  08. 06. 2007 11:50

A znám úplně stejně uvažujicí majitele BMW, Peugeotů, Renaultů apod. To je všude stejný! Jen těch co mají Škodovky je víc, tak celkově musí být i těch troubů víc. To je přeci jasný.

Odpovědět  |   | 
Bender  |  08. 06. 2007 11:56

Ne já nezažil snad nikde takovýhle extrémy..... protože když máš normální auto tak to nemusíš nikomu zdůvodnovat..... ale vy ty Fobie a HTP zdůvodňujete pořád....

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 06. 2007 12:39

Tak ja nevim, podle meho nazoru kazda diskuse o skodovkach zacina tim, ze se nejaky clovek zacne navazet do HTP. A uz se to veze. Jako treba tady ten Skyline. A o tom to podle meho je. Spis je vic lidi co se budou navazet do cloveka proto ze si koupil nejake HaTePecko nez obracene.

Odpovědět  |   | 
LK  |  08. 06. 2007 13:10

Je stejně komický pozorovat, jak někteří lidé, přestože mají dost času a text si můžou přečíst klidně 10x a pomalu, když to nechápou, neustále vidí něco, co není.
Vlákno založil v 10:24:58 El Carlos s příspěvkem, se kterým souhlasím. Vychází z toho, že nesociální člověk má na to živit motor a ne šicí stroj a tudíž IMHO správně poznamenal, jak ty největší socky s nejlevnější Fábií budou chtít machrovat, kdoví jakýho nemají sporťáka tím, že ho oblepí plastama. Čili HTP bylo míněno v kotextu "nejsociálnější fábie". Což nevadí Pawelnovi, aby se v 10:36:29 začal ohrazovat, že mnoha lidem vadí HTP. Přitom El Carlos proti HTP nenapsal ani písmenko. Jenže se evidentně dotkl něčí modly.
No a vrchol tomu nasadí Pepík, který prohlásí, že Skyline se naváží do HTP a to přes to, že první příspěvek Skylina v tomto vláknu byl o tom, že Pavel je škodifkář.

Když to tak vidím, říkám si, když už lidi umíte psát, proč se taky nenaučíte číst. Zas tak těžký to není, zvládli to v první třídě skoro všichni.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 06. 2007 13:19

Tak ja tedy nevim: Cas:8:49 Autor: Skyline "Nicmene uz se tesim na frustrovane majitele HTP, kteri budou mit tento kit jiste jako prvni. Proste nova porce zabavy." Jsem psal o DISKUSI a ne o VLAKNU. Prectete si poradne muj post. Takze mily LK naucte se cist.

Odpovědět  |   | 
LK  |  08. 06. 2007 13:32

No ať to čtu, jak to čtu, stále tam nevidím jediné navážení do motoru HTP, pouze Skyline zmiňuje přesně to, co El Carlos - že zoufalí majitelé HTP, co na víc neměly, si budou honit ego tunou plastů. Nerad bych, aby se diskuze opět zvrhla, ale nebudeme si nalhávat, co zoufalců si tuzením HTP fábií a 66kW TDI oktávek léčí své komplexy z nevýkonného všedního auta.
Opakuju - nic proti nabídce HTP ani TDI nemám, kdo chce, ať si to koupí. Ale je opravdu komické, když si někdo koupí pomalou popelnici a plastovými či jakými doplňky se snaží vyvolat iluzi výkonného auta (viz tento kit - imitace difuzoru a podobná šidítka).

Odpovědět  |   | 
LK  |  08. 06. 2007 13:34

Zase to vypadá, že jsem blbec. Upravoval jsem větu a uteklo mi tam Y. Vyměnil jsem "socky" za méně pejorativní "majitelé" a zapomněl upravit ypsilon ve slovesu. Sorry.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 06. 2007 13:34

Ok , no flame. S tímto nelze nez souhlasit.

Odpovědět  |   | 
šťoural  |  11. 06. 2007 07:18

oni lidi uměj psát, číst, ale to chápaní souvislostí jim dělá maličko problém.... ono je jednodušší reagovat na poslední větu a pokud možno co nejagresivněji - holt se nezapře moderní myšlení... (ted je přece v módě reagovat spontáně) mrk-mrk

Odpovědět  |   | 
Rene  |  08. 06. 2007 13:19

Ty jsi ale prostacek.Rozhodne nefandim Fabii,ale porad lepsi jakekoli nove auto nez ty jezdici stare strepy o kterych nevis jestli ti neco nahodou neupadne a nekoho nezabijes ne?Jsi pouze zaujaty...at si kazdy koupi co chce ne?Je to vec nazoru.Ja ti taky nevnucuju BMW japonciku

Odpovědět  |   | 
tomx76  |  08. 06. 2007 12:22

trefa.... já měl HTP 47kW sice už nemám, ale nemůžu proti ní ni říct.... jasně není to závoďák ani dálniční koráb. Nedávno jsem jel novou Corsou 1.0 či co a to byla proti HTP opravdu tragedie , ale všichni plivou jen na HTP a mnozí v tom ani nejeli (asi pod jejich úroveň)..
ale to není úděl jen HTP ale obecně Škodovek....

Odpovědět  |   | 
tomx76  |  08. 06. 2007 12:27

jo a škodovkou momentálně nejezdím.... v rodině ale jsou....
a jsou to naprosto srovnatelný auta s konkurencí.... nic víc nic míň

Odpovědět  |   | 
Gibon  |  08. 06. 2007 14:50

1,2 12V je vhodna najma do mesta .. najma charakterom sprevodovania ..
nad 90 kmh alebo stalu prevadzku na dialnici to urcite nie je ...

Odpovědět  |   | 
George  |  08. 06. 2007 12:12

ŠKODA - SIMPLY NEVER Amen.

Odpovědět  |   | 
yoggi  |  08. 06. 2007 13:14

nechapem reakcie niektorych ludi mne sa zda ze napis skoda posobi na nich ako cervene platno na byka. sice nemam htp ale na urcite jazdenie je to uplne dostacujuce. mne sa tiez pokusal nejaky borec v meste ukazat na 15 rocnom kare menom opel aky je rychly a znacne mu vadilo ze idem 60 a obehol ma a za chvilu prisiel konec a 90km/h no a cuduj sa svete na tej 90km/h isiel ledva 80km/h a to cmudil a este aj s vyfuku mu strielalo. netvrdil som ze dementne auto ale dement za volantom auto za to nemoze. tak ako majitel corsa 1,0 a v tom 4 dospely mi tvrdil ze v pohode 170km/h po dialnici. preco by som mal nadavat na auto chyba bude v clanku co ho riadi a to iste je aj u HTP ked si to niekto kupi a jazdi ako schumacher a tvrdi ze to ide 200 to je jeho vec nech je v tom, preco by som mal nadavat na skodu ved takyto ludia su u kazdej znacky. takze to nie je o autach ale o IQ toho co ho riadi.

Odpovědět  |   | 
Rene  |  08. 06. 2007 13:20

Presne tak...

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  08. 06. 2007 13:23

Koukám, že tu je stále spousta fanoušků Škody. Ano, je to po technické stránce kvalitní auto, ale ten design mno nevím kde to berou. Na tuhle novou "fábku" by měli udělat spíš nějaký "Důchodecký kit" - plastové nárazníky, logo POZOR JSEM DŮCHODCE vzadu na kufru, automatické zavírání všech dveří po nastartování,... atd. Jinak tohle musí být se sport kitem fakt "střela" - široký 225 pneu na 17" a *H*ouno *T*o *P*ojede 1.2 motor se ani nerozjede A je to krabice a.k.a. na hnůj

Odpovědět  |   | 
tomx76  |  08. 06. 2007 13:30

tak design bych nehodnotil... každýho věc... viz třeba poslední Peugeoty

Odpovědět  |   | 
Rene  |  08. 06. 2007 13:38

Ja nejsem zastance Skody ani nahodou.Mam 5let starou 325 a znovu pujdu do BMW.Jsem spokojen,jen zatim neni na novejsiAle stvou me tady nazory tipu kdyz je to Skoda a podobne JE to proste strep...nejak to nechapu.Kazdemu vyhovuje neco jineho a podle toho nakupuje.A dnes jsou si auta snad vsim hodne podobna..vykony,vybavou a celkove jizdnima vlastnostma..myslim samozrejme svoji tridu atd..Je to proste kazdeho vec.Pro me je Skoda taky malo a proto ji nemam,ale nikomu nic nevnucuju jako vy...

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  08. 06. 2007 14:27

Ale já nikomu nic nevnucuju, jenom reaguju na ostatní zastánce Škody, kteří nepřiznají ze "Fábka II" není zrovna nic extra ;) mimoto Bavarian Motor Works je supr auto jezdil jsem v E36 2.5

Odpovědět  |   | 
Egi  |  08. 06. 2007 18:13

no, když tak Bayerischer Motor Werke.........

Odpovědět  |   | 
doubt  |  09. 06. 2007 14:30

Ehm... http://en.wikipedia.org/wiki/BMW

"The world-wide recognized term, BMW, abbreviated for Bayerische Motoren Werke or in English Bavarian Motor Works, is an independent German company and manufacturer of automobiles and motorcycles."

Odpovědět  |   | 
Dušan  |  09. 06. 2007 16:53

English translation

Odpovědět  |   | 
Roman  |  08. 06. 2007 13:40

Můj bratr píše taky články na jednom serveru a kvůli podobnému vyjadřování chtěli diskusi zrušit. V diskusích se objevilo, že by pak takový server mohli zavřít, protože by na něj nikdo nechodil. Tak tedy udělali průzkum a přišli na to, že z každých 9000 návštěvníků (týdně), přispěje do diskusí asi jen 120. Já si myslím, že pokud by se diskuse u tohoto článku neobjevila vůbec, bylo by jen dobře. Jen si ty příspěvky přečtěte, vždyť je to vesměs snůška hloupých nesmyslů. Každý se snaží koupit auto, dle svých potřeb. Jako mladý a svobodný taky rád vyženu motor až k "Ví-teku" a pořádně se projedu, už pro ten pocit, nebo abych udělal dojem na kamarády (či sem tam na nějakou slečnu). Ale být ženatý, mít rodinu, tak se vůbec nebudu stadět koupit si Fabku HTP kombajn a budu každý víkend jezdit do tesca na nákupy a vozit děti do školy. A až budu mít náhodou někdy chuť, tak na to klidně zase šlápnu "jako za mlada" a přestože budu řidičům silnějších aut pro smích, tak si rád vychutnám krajní možnosti jízdy i tohoto mnohými proklínaného auta.

Odpovědět  |   | 
 |  08. 06. 2007 17:58

Tradične vše kolem škody, designu TDI/HTP je nekonečná diskuse. Někomu se nový škodovky líběj, někomu nevadí traktor, jiný si rád koupí elektromotor na benzín. Někdo si rád připlatí za bílou střechu, jiný chce volant v základu. Každýmu dle libosti.

Odpovědět  |   | 
PEPA  |  08. 06. 2007 21:18

I kdyby jsi ty máča na Fabku nalepili křídlo z eF Jedničky,pořád to bude jen Fabka,což myslím už další komentáře neotřebuje

Odpovědět  |   | 
Marek  |  08. 06. 2007 22:30

To samý můžu říct majitelům Cors, GP, 207, Clia, Yarisů atd.

Odpovědět  |   | 
taas  |  09. 06. 2007 01:10

GRC. (to je vsetko)

Odpovědět  |   | 
Petka  |  25. 05. 2008 21:06

Skoro stejně jako brouk Pytlík nebo Hradní pán... Prostě to jezdí dobře,jsem naprosto spokojen,po sedmi letech si kupuji novou . A o tu sedmiletou,bez oprav,se pohádali technici v servisu. Takže ahoj camralové s vyběhanýma šunkama.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

včera | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo