Brno živě: Seat Altea Freetrack ve světové premiéře

Automobilka Seat připravila pro návštěvníky brněnského autosalonu malý dárek. V Brně si totiž odbyl světovou výstavní premiéru Seat Altea FreeTrack, tedy první terénní model španělské automobilky.

První náznak, jak by vůz mohl vypadat, přišel na ženevském autosalonu, kde byl představen koncept FreeTracku. Jednalo se o velmi výkonný crossover, který se od produkční verze až tolik neliší.

I když vychází tento vůz z modelu Altea při živém setkání působí zcela jiným dojmem. FreeTrack působí daleko vyváženěji a zvětšená světlá výška o 40 mm a také stylingový paket se postaral o to, že z malého rodinného MPV, které má mírně kontroverzní design, je rázem zcela nový vůz. Daleko vyváženější, daleko uhlazenější a dá se říci, že zvýšená verze původním tvarům sluší daleko více.

Tip: podrobné představení Seatu Altea Freetrack naleznete zde

Současně s představením tohoto modelu upřesnil Seat i specifikace vozu. I když měl mít původně tento model jen náhon na všechna kola a dva motory, ve finále to bude trochu jinak. Dle zástupců automobilky by měla přijít na trh i verze s pohonem jen přední nápravy a slabším čtyřválcem 2,0 TDI o výkonu 103 kW (140 k).

Ceny a ani přesný přehled výbavy nejsou prozatím známy. FreeTrack ovšem dostane i v základní verzi v podstatě maximální výbavu a ještě k tomu dostane např. DVD multimediální centrum s LCD panelem k tomu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Seat Altea Freetrack Concept na ženevském autosalonu
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Seat Altea Freetrack živě z Brna 
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků