Brno živě: Peugeot Hoggar, starý, ale dobrý

I když byla studie Peugeotu Hoggar představena již v roce 2003 a svou premiéru si odbyla na tehdejším autosalonu v Ženevě, rozhodla se automobilka přivézt tento koncept i do Brna. A i po čtyřech letech má stále co říci i přesto, že dnes již parametry nejsou tak fascinující jako tehdy.

Hoggar je studií, která měla ukázat schopnosti inženýrů Peugeotu. Bugina pro volné dny je doslova prošpikována moderními technologiemi a také pozoruhodným pohonem.

O ten se stará hned dvojice naftových čtyřválců 2,2 HDI s filtry pevných částic. Každý z motorů o výkonu 133 kW (180 k) a točivém momentu 400 Nm pohání jednu z náprav. V součtu tak zde máme naftovou buginu o výkonu 266 kW (360 k) a s točivým momentem 800 Nm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Peugeot Hoggar

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků