Brno bude odtahovat více vozidel

Brněnský magistrát se rozhodl, že svým strážníkům zakoupí nový odtahový vůz. Ten tak doplní stávající z roku 2001, který ročně zvládne odtáhnout na 2 000 špatně parkujících automobilů.

O tom, že by si vůz na sebe nevydělal, nemusí mít magistrát strach. Ceny odtahu se totiž pohybují v rozmezí od 1 500 do 2 000 Kč a při plánovaných 2 000 akcích se náklady na pořízení vrátí během velmi krátké doby.

Přestože původním úkolem městské policie bylo dohlížet hlavně na pořádek na ulicích, od 1.7. loňského roku, kdy dostala pravomoci do té doby náležející jen policii dopravní, se soutřeďuje hlavně na dopravu. V Brně loni zjistila na 177 000 dopravních přestupků, což představuje téměř 500 přestupků denně. To je při zhruba 450 strážnicích opravdu skvělý výkon.

Opět se tak ukazuje, že dokud budou plynout peníze z pokut udělených městskou policií do městské kasy, bude mít město maximální zájem vybrat co nejvíce peněz a zároveň budou mít strážníci maximální snahu vybrat co nejvíce, aby si na „sebe vydělali”. A původní smysl existence městské policie se zvolna vytrácí...

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků