Brněnští vnucovači cyklistiky: Reakce Martina Andera

24 komentářů

Hloupý Honza
8. srpna • 23:40

Když před pěti lety pořvával oranžový soudruh Rumon Montérka (pro mimobrňenské Bc. Roman Onderka, MBA) během jednání zastupitelstva „Andere, ty debile!“, tak to pobuřovalo jen náhodné přihlížející. Opravdu se jedná o autentickou citaci. Je velká škoda, že se to nikdy nedostalo na veřejnost. Podobné oslovení si zaslouží i další zelená exotka jménem Drápalová.Zdá se mi však nešťastné, že voliči stále nezkoumají, koho to vlastně volí. Nedělejte si iluze, díky nezájmu voličů jsou nesvéprávní hlupáci voleni do veřejných funkcí napříč politickým spektrem. Je však zvláštní, že socany mají tolik exotů z jižní Moravy Onderka, Hašek, Sobotka a Škromach.

qwert
8. srpna • 14:41

Hele, jeste retardi nebo vám ještě nedošlo, že to je odveta za kampaň proti Haškovi ?

kingusak
8. srpna • 10:16

Když vyženete auta z centra, kdo tam bude nakupovat? Všichni jezdí, tam kde se dá zaparkovat.

roman
6. srpna • 11:53

Těch 29 litrů je jasných - prostě na konci měsíce natankovali nádrž, která se ale spotřebovala až v dalším měsíci, v tom není nic divného. Ale ten celkový průměr je vážně brutálně vysoký...

Petr
7. srpna • 21:34

Natankovali nádrž ... myslíte jako nádrž vlastního soukromého automobilu? No, to by odpovídalo. :-D

ms
5. srpna • 19:28

Když se zelená "aktivistická" pakáž dostane ke korytu, pak se dějí nepěkné věci. Je zajímavé, že nejhorší lidská chátra houfuje pod fáborem zelené barvy.
Pochopitelně tohle se skutečnou ekologií nemá nic společného. I jedinec pod hranicí klinické debility, mimo zelené pakáže a "aktivistů" všelijakého druhu, chápe, že plynulý provoz je lepší než úmyslně způsobené zácpy. A nejhoršími účastníky dopravního provozu jsou "bicáklisté". Tito vymaštěnci v buzioblečcích ohrožují jak chodce, tak řidiče motorových vozidel.

mtb_
5. srpna • 14:20

Včera som sa zauvažoval prechádzajúc Rožňovom pod R. prečo pri aut. stanici pri rekonštrukcii navrhli také široké stredové ostrovčeky.
Čo za blba toto vymyslelo nechápem. Tam by sa zmestili v Prahe ľudia z celej tramvaje.
Zbytočne to zmenšuje vozovku. Tam mohol byť radšej odbočovací alebo cyklo pruh.

Quebe
8. srpna • 22:28

Jo, tam je to vyloženě výživné. A vzhledem k tomu, že ty ostrůvky vypadají, že je kreslil ožralý Rus, tak se ještě navíc různě rozšiřují a zase zužují. Takže tam, kde se před rekonstrukcí jezdilo jednoduše rovně, budou auta vesele kličkovat a když někdo v pruhu vedle zaspí, tak i bourat.Nehledě na to, že křižovatku u autobusáku museli předělávat kompletně. Panu modernímu architektovi totiž nedošlo, že když se mu do pruhu vejde obdélníček, neznamená to, že se do něj vejde i auto. A že to auto mívá i zrcátka. A tak je udělal příliš úzké. Nehledě příliš ostré odbočky, kvůli kterým autobusy, odbočující do centra, vybočujícími zadky bouraly do aut jedoucích rovně od nádraží směrem k eroplánu.Připočtěme si k tomu asi 7 plánovaných semaforů na kilometrovém úseku a máme na světě moderní urbanistickou stavbu, s progresivním rozdělením veřejného prostoru, respektující poslední trendy vyspělých západních metropolí. Kdo ví, třeba na těch ostrůvcích začnou lidi grilovat, vařit zdravou dýňovou polévku a dělat street performance
:-D

Jgcd*/wc75676
5. srpna • 14:47

To je ted takovy trend jek 'objektivne' zneprijemnit ridicum zivot az do te miry, ze radeji presedlaji do MHD, nebo na kolo a nebo se uplne na cestovani vykaslou.Zvetsuji se ostruvky, rozsiruji chodniky (predevsim v mistech kde nikdo nechodi), delaji retardery (pred prechody pro chodce vedouci od plotu k plotu), stavi kruhove objezdy (snad i pred vyjezdem z me garaze), vyhrazuji cele jizdni pruhy pro dzyglisty, zuzuji cesty, buduji cele radarove site, omezuje povolena rychlost ve mestech na 30 km/h atd. Z duvodu snizene prujezdnosti budou mesta jeste ucpanejsi, smradlavejsi, ridici vzteklejsi a volici jeste vice volajici po jeste radikalnejsich resenich.Nepripomina Vam to postoj bolseviku k carskemu Rusku pred rokem 1917? Ti take hlasali, ze 'aby bylo pozdeji lepe, je nutne aby ted bylo hodne zle'.Osobne se domnivam, ze v dohledne dobe to vse smeruje k zakazu vjezdu vozidel se spalovacimi motory do mest. Ono totiz mesto ucpane takovymi auty (s vypnutym motorem), je totiz zcela neco jineho, nez mesto plne stojicich elektromobilu. V delsim casovem horizontu to vidim na zakaz vjezdu jakychkoliv aut do mest. V jeste delsim case pak tipuju na zakaz jizdnich kol ve mestech. Chapejte, nasi mili korupcici (vzor aparatcik) potrebuji vydat co nejvice open karet a predrazenych jizdenek.

*61ghg
5. srpna • 13:40

Pan Ander se otira o Kodan, lec nasincum rika jen pulku pravdy.Faktem totiz je, ze Danove jezdi na kole predevsim proto, ze v jejich zemi se plati za osobni auta v soukromem vlastnictvi 180% DPH. Takze i bezna auta tam jsou pekelne draha. Normalni rodina tam tedy ma jedno kolo na clena a jedno stare, rzi kvetouci auto nizsi stredni tridy.Vzhledem k tomu s jakou zavisti se Danove divaji na cizince z vychodni Evropy jezdici v BMW, rekl bych, ze se jim ta kola ponekud zajidaji.

BB
4. srpna • 19:11

Nevážený zelený soudruhu Andere, přestaňte, prosím pěkně, opakovat lež o snižování hluku pomocí přechodu na CNG. Nic odporně hlučnějšího a dunivějšího, než jsou plynové SOR(r)Y, v Brně nejezdí. Tento hluk u mě vyvolává fyzickou nevolnost, což se mi nikdy dříve v životě nepřihodilo, ani na nádražích ČD nebo rockových koncertech.

pepa
4. srpna • 6:43

Pěkné voli jste si brňáci zvolili :-)

Ludek_II
4. srpna • 15:47

Na Béma, který rozkradl jen na Openkrad miliardu, ještě nemáme. Ale zase máme šaška Haška, takže jo - jsme na tom hůř.

a
4. srpna • 15:44

voly

jcb
4. srpna • 19:12

jistě, ale s krátkým měkkým

Driver
3. srpna • 23:34

Politika je horší než nicnedělání. Flákač na rozdíl od politka totiž společnosti neškodí.

Antiautomat
3. srpna • 19:46

**Není fair požadovat výsadní práva jen pro ty, kteří zrovna sedí v automobilu...**...VAZNE?....Nic v zlom, ale ani moja x-nastrocna pubertalna neter po navrate z flamu takuto kktinu ako Vy nevypusti, nic v zlom.

neodborník
4. srpna • 11:59

A z kterého flámu jste přišel Vy ? Co je na to "neférovém" tak nepochopitelného, moc protiargumentů jste nenapsal.

Antiautomat
5. srpna • 7:35

Ake vysadne prava mam, ked sedim v aute, resp.ake vysadne prava pre mna niekto pozaduje? Je tu niekto, kto ma vysadne prava ked ide autom?Neferove je v prvom rade postavit nejaku skupinu do pozicie zdanlivo privilegovanej a hned na to sa zacat ohanat nejakymi kvaziaktivistickymi blabolmi. Typicky postup ked si nejaka mensina chce silou mocou na ukor vacsiny nieco presadit. Tak to uz zrovna podme dat na dialnicu 40-ku, spravime z toho korzo a spolocny priestor. A vsetko bude zelenene, tolerantne a stastne.Je tu niekto, kto nechape co je oddelena doprava, je tu niekto, kto nechape, ze bicykel je uzitocny a sikovny, je to niekto, kto ma problem pred centrom odstavit a pouzit MHD, pretoze je to skratka tak? No, zrejme to vsetci chapeme az na neho, kedze na taky skvely objav musel ist az do Kodane. Bravo. Kopat tychto d.bilnych teoretikov do prdele je malo, vyrabaju len a len problemy a umele vyvolavaju trecie plochy v spolocnosti. Uplne zbytocny jedinec ale hlavne ze bude kvakat, keby radsej isiel spravit nieco uzitocne.

Ctirad
4. srpna • 7:34

Rozumím tomu dobře? Vaše x-náctiletá pubertální neteř po návratu z flámu moudře praví: "Je fér požadovat výsadní práva jen pro ty, kteří zrovna sedí v automobilu. Kdo chce jet na kole, jít pěšky, nebo jet MHD, ať radši zůstane doma."

Antiautomat
5. srpna • 7:42

....zle ste ma pochopili. Ono totiz by ju vobec ani len nenapadlo prist na to, ze niekto, kto sedi v aute, ma vysadne prava. Ostatne ako kazdeho mentalne zdraveho jedinca. Dusevna struktura toho pana prezradza psychicky problem. Ci uz bol bity, alebo hocijako utlacany, toto je typicky prejav. Pomohla by mu praca. Ale taka naozajstna. Potom by nemal cas vymyslat taketo kktiny.

thegrid
3. srpna • 19:01

Bylo to vždy a asi vždy bude: kázat vodu a pít víno...

wolff
3. srpna • 19:29

Jj, myslim,ze sme uz vsichni vsechno napsali pred tim.
Jen to lehce shrnu:
- jezdim autem, pac pracovne musim (to ale ostatni taky a vubec tedy nevadi ze nekterymi zasahy to tem jinym v jistych oblastech zatrhneme)
- mesto predelavame, protoze neco delat musime a jinde to taky je a funguje ( no, jenze kazde mesto ma jine podminky, napr. Viden ma fungujici okruh a fungujici podzemni system hlavnich tahu, vc treba metra...)A vyberove rizeni na zaver.. ma octavku i s ridicem, jaka nahoda...Tihle vsichni politici tohoto typu jsou proste sveho druhu paraziti... nemuzu si pomoct. Ale neni koho volit. Ale aspon ma odvahu se k tomu vyjadrit.

petrib
4. srpna • 21:43

V Brně je taky naplánovaný silniční městský okruh - výstavba probíhá "závratným" tempem obvyklým pro dopravní stavby v ČR.
Podzemka pod pracovním názvem "severojižní diametr" byla na papíru už před tím než to bolševici zabalili, ale porevouluční representace měla starosti se zhodnocením nakoupených pozemků v Jižním centru pod záminkou "nádraží u řeky" v odsunuté poloze a bez smysluplného napojení na síť MHD.
Síť cyklostezek v Brně je zmatená a nekoncepční. Perly jsou křížení stezky podél Svitavy : městské třídy se šalinou (Cejl, Křenová) nebo čtyřproudovkou (Hladíkova) bez přechodu. Vydat se na kole do centra byl adrenalinový zážitek už před dvaceti lety.

Doporučujeme

Články odjinud