Brněnští vnucovači cyklistiky najedou 80 000 km ročně služebními auty

Brněnští vnucovači cyklistiky najedou 80 000 km ročně služebními auty

Znáte to pořekadlo o kázání vody a pití vína? Zájmový spolek Brno Autem, který monitoruje chystaná dopravní „opatření“ v druhém nejlidnatějším českém městě, prozkoumal počínání největších zastánců omezování dopravy individuální a podporování tzv. dopravy alternativní (tedy hlavně cyklistické) v Brně na brněnské radnici.

Polsko chce zavést „řidičský průkaz“ pro cyklisty

Polsko chce zavést „řidičský průkaz“ pro cyklisty

Podle informací, které získal spolek Brno Autem díky zákonu o přístupu k informacím, náměstek pro dopravu Bc. Matěj Hollan z Žít Brno a náměstek pro rozvoj města Mgr. Martin Ander, Ph.D. ze Strany zelených najeli ročně služebními auty dohromady 80 000 km.

Matěj Holan z Žít Brno za svým ekologickým posláním v roce 2015 ujel služebním autem 58 000 km. V první polovině roku 2016 se umírnil a prozatím služebním vozem najel něco přes 20 000 km.

Dopravní kolaps v Brně. Příčina? Úřady raději „čerpají“ než komunikují

Dopravní kolaps v Brně. Příčina? Úřady raději „čerpají“ než komunikují

Martin Ander ze Strany zelených služebním vozem (které mu platíte ze svých daní) ujel méně, v roce 2015 to bylo přes 30 000 km, letos zatím jenom necelých 13 000 km. Zajímavé je i sledovat, kolik stojí provoz jejich nových služebních aut. Všechna data má k dispozici spolek Brno Autem na svých stránkách.

Jak vidíte, při kázání dobra a vnucování cyklistiky všem ostatním je najednou služební auto placené z daní občanů docela užitečné...

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 29 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků