Brněnští vnucovači cyklistiky najedou 80 000 km ročně služebními auty

Znáte to pořekadlo o kázání vody a pití vína? Zájmový spolek Brno Autem, který monitoruje chystaná dopravní „opatření“ v druhém nejlidnatějším českém městě, prozkoumal počínání největších zastánců omezování dopravy individuální a podporování tzv. dopravy alternativní (tedy hlavně cyklistické) v Brně na brněnské radnici.

Podle informací, které získal spolek Brno Autem díky zákonu o přístupu k informacím, náměstek pro dopravu Bc. Matěj Hollan z Žít Brno a náměstek pro rozvoj města Mgr. Martin Ander, Ph.D. ze Strany zelených najeli ročně služebními auty dohromady 80 000 km.

Matěj Holan z Žít Brno za svým ekologickým posláním v roce 2015 ujel služebním autem 58 000 km. V první polovině roku 2016 se umírnil a prozatím služebním vozem najel něco přes 20 000 km.

Martin Ander ze Strany zelených služebním vozem (které mu platíte ze svých daní) ujel méně, v roce 2015 to bylo přes 30 000 km, letos zatím jenom necelých 13 000 km. Zajímavé je i sledovat, kolik stojí provoz jejich nových služebních aut. Všechna data má k dispozici spolek Brno Autem na svých stránkách.

Jak vidíte, při kázání dobra a vnucování cyklistiky všem ostatním je najednou služební auto placené z daní občanů docela užitečné...

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Diskuze (75) Další článek: Sháníte zajímavé „estéíčko“? Tohle je hybridní a jde do prodeje

Témata článku: , , , , , , , , , , ,