Brněnští ekologové Hollan s Anderem vykazují spotřebu až 29 l/100 km

115 komentářů

vv
2. září • 19:27

Hodně se probírá kolik toho tato pseudoekologická politická garnitura najezdí autem a za kolik. Možná by bylo zajímavé se zamyslet i nad tím, co skutečně udělali pro bezpečný pohyb cyklistů po Brně a podporu tohoto způsobu dopravy. Osobně si myslím, že nic, tedy kromě na fialovou natřených vraků uvázaných všude možně po Brně, ale také co splnili i z ostatních předvolebních slibů, kterými pobláznili zřejmě dostatek naivních lidí. Účel zřejmě světí prostředky.........

petr164
12. srpna • 16:27

Benzínovým Superbem či čímkoli výkonnějším se při nutnosti dostat se rychle z jednoho konce Brna na druhý úsporněji jezdit ani nedá. Zvláště když si auto půjčují ti, kteří za náklady neodpovídají... Jinak je to prosté - jinde než v Kocourkově se proplácejí pouze náklady dle spotřeby v TP...

petr164
12. srpna • 16:26

Benzínovým Superbem či čímkoli výkonnějším se při nutnosti dstat se rychle z jednoho konce Brna na druhý úspoerněji jezdit ani nedá. Zvláště když si auto půjčují ti, kteří za náklady neodpovídají... Jinak je to prosté - jinde než v Kocourkově se proplácí pouze náklady dle spotřeby v TP...

petr164
12. srpna • 16:25

Benzínovým Superbem či čímkoli výkonnějším se při nutnosti dstat se rychle z jednoho konce Brna na druhý úsperněji jezdit ani nedá. Zvláště když si auto půjčují ti, kteří za náklady neodpovídají... Jinak je to prosté - jinde než v Kosourkově se proplácí pouze náklady dle spotřeby v TP...

Jaroslav Orlík
9. srpna • 8:02

Docela by mě zajímaly skutečné světonázory těchto dvou pánů a jim podobných též. Nemyslím, že jsem daleko od pravdy, když si budu myslet, že pokud by jim uhelná lobby nabídla dvojnásobný plat, tak že prekabátí a budou se bít v prsa za tuhá paliva. Inu, koho chleba jíš, toho píseň zpívej. Já nevěřím jedinému politikovi nebo šéfovi jakékoli charity ani nos mezi očima.A čím výš postaven je, tím věřím méně. Z brněnska například panu Haškovi. Tam je má důvěra v záporných číslech.

Antiautomat
8. srpna • 14:31

Pokial nejaka coby *zelena* strana ma takuto uroven vzdelanosti (podla tych ich vyrokov by som to poslal na zakladnu), potom sa ich existencia da zhrnut asi nasledovne:--z niecoho zit musia--...a tym je povedane vsetko.

Polo
8. srpna • 11:09

Kdo tyhle zelené buzeranty volil? Zřejmě stejná sorta pitomců jako voliči soudruha agenta Bureše na celostátní úrovni.

Jan
8. srpna • 9:30

Investigativní žurnalistika v podání chlapců z Autorevue je při nejmenším rozpačitá. Zejména si cením tohoto úseku: "V současnosti se údajně zuřivě pracuje na přesednutí do vozů na CNG, současná auta už na magistrátu údajně byla. Je ale zajímavé, že až dosud zatím podobně vysoké průměrné spotřeby nikoho nezajímaly a nikomu vůbec nevadily."
Takže vám vadí buď že:
a) Nová politická garnitura nenakoupila hned po nástupu do funkcí nové limuzíny tak jako to dělali po léta jejich političtí předchůdci.
nebo
b) Že se snaží problém vysoké spotřeby řešit. (Mimochodem přechod na CNG oznámil Ander jako již prodiskutovanou věc minimálně v reakci na váš první článek z 3.8.)Nyní k samotným výpočtům: Ve vašem předchozím článku jste citovali Andera, jenž používá svůj vůz primárně k cestám Brno - Praha a předpokládám, že jste si vědomi rozdílu cen PHM v hlavním městě a na D1 oproti celorepublikovému či jihomoravskému průměru. Připočtěte ještě nepřesnost způsobenou průměrem dvou cen paliv a jsme zase o nějakou desetinu litru jinde.

mpolan
8. srpna • 10:44

Tady ale o investigativu vůbec nejde, pouze o trapný bulvár. Předhodit hladovému stádu nějakou oběť... A stádo nejlíp slyší na cyklistiku, chodce, motorkáře (to tu vládlo loni)...

Mirror
8. srpna • 11:01

Vyžírka mpolan opět v pracovní době, placen plně z našich daní, píše do diskuze! Ty bys měl zkusit vydělat sám peníze, abys vůbec pochopil, o čem to je. A né se nechat vydržovat státem. Hrdino.

mpolan
8. srpna • 13:10

Vyžírka Mirror opět v pracovní době, placen plně z našich daní, píše do diskuze! Ty bys měl zkusit vydělat sám peníze, abys vůbec pochopil, o čem to je. A né se nechat vydržovat státem. Hrdino.

Mirror
8. srpna • 13:44

Podnikám a jsem již několik let vlastníkem firmy. To ti nevyšlo ty zelená gumo. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
mpolan
8. srpna • 14:12

To můžu s klidem napsat taky. :-) I k tomu naházet data z rejstříků a kdovíčeho.
Píšeš v pracovní době, stejně jako já, takže jsi taky jen vyžírka a státem placená socka. Tečka.

Mirror
8. srpna • 15:33

Jsi pouhá vyžírka, která dostává peníze od státu a není je schopna svojí prací vydělat. Tomu odpovídají i tvé hloupé názory. B-]

mpolan
8. srpna • 21:00

Ty musíš být hodně zoufalý, když se uchyluješ jen k podobné diskusi a nemáš ani vlastní názor, mimo kupy urážek a napadání. Jsi docela směšný a trapný, víš to?

Mirror
8. srpna • 22:08

Tobě, ty zelená namyšlená gumo, ani nedochází, že v pracovní době bys měl pracovat pro stát a ne kecat na internetových fórech.
Za to totiž nejsi z našich daní placený. Pokud ti nedochází ani tato základní souvislost, což podle tvého arogantního stylu psaní vyplývá, jsi obyčejné hovado, které by zasloužilo přes držku.

mpolan
9. srpna • 7:08

No výborně... člověk, který se dosud nezmohl na více, než urážky a agresi, mě bude označovat za hovado a vyhrožovat mi. Odhadl jsem tě dobře...

Mirror
9. srpna • 10:56

Mysli si co chceš ty pokrytecká vyžírko a odpade společnosti. Za státní (i moje) peníze bys měl pracovat a ne kecat na internetu. Je mi jasné, že tady opět budeš vymýšlet ptákoviny, aby sis omluvil svoje neakceptovatelné mrhání státem placené pracovní doby. B-]

mpolan
9. srpna • 11:13

Ještě něco, prosím... zatím to je stále slabé.

Dušan Vítek
7. srpna • 18:49

Údaje pohybující se s průměrem nad patnácti litry jsou přinejmenším poněkud zvláštní. Více na: http://www.autorevue.cz/brnensti-ekologove-hollan... ... S takovým autem (výkonem motoru a váhou Superbu) spotřeba 15 litrů v zimě a 40% najetých km po městě vůbec není nic extrovního. Kecálkové, co jezdí pod 10 jsou k smíchu.

Black
7. srpna • 20:51

no nevim 15 litru beru jako moc i u americkeho 4,0 :-D:-D:-D

Marekx
7. srpna • 1:31

A o tom to celé je, každý politik je pokrytec, protože sami nevěří tomu, co obhajují, ale pouze žvaní a podsouvají druhým to, za co jsou placeni a dle not EU. Kdyby tomu věřili, tak do práce jezdí MHD nebo na kole a ti s řidičákem mají soukromý elektromobil, barák samej solár, třídí vzorně odpad, neplýtvají potravinami a vůbec žijí v souladu s přírodou. Ale ve skutečnosti se vůbec v ničem neomezují, to je pouze marketing pro ovčany, aby je naučili bečet ekologicky ;-)

Tomáš Jedno
6. srpna • 22:48

Neměl by mít magistrát i přehled o faktické spotřebě, ne jen té přepočtené z peněz za benzín kupovaný na D1?
Jinak když si vezmu v článku zmíněnou (a bohužel nijak nerozvedenou) referenční spotřebu 13 l / 100 km, a když si vezmu, že v tom autě nejezdí sami, pustí si ntb, a aby nesmrděli, tak i klimu, tak jsem na všeličems.
Jinak je odpovídající, že se tento server ani nepokusil Hollana i Anderku kontaktovat o jejich vyjádření.

Jiří Müller
6. srpna • 21:39

Žeby nám tam cyklohoši na magistrátu tak nějak trochu kradli na benzínu?

juergen
6. srpna • 16:32

Tenhle clanek psala Haskova tiskova mluvci jezibaba Mercenova ne? :D

Duševně Slabčí
7. srpna • 11:02

Ne ne, ona teď vystupuje v cirkuse. Pod pseudonymem "mpolan".

twistedTSD
6. srpna • 14:47

Hollan by měl být v první řadě neprodleně vykopnut na dlažbu už jen za to, že nemá papíry ani na moped. Pak nemá jít brněnská doprava úplně do sra*ek, když se na ní může podílet kdejaký přemotivovaný pitomec, který se namane. To můžu jít z fleku řídit úřad pro letectví, i když jsem v letadle pomalu ani neseděl. Stačí jen správná zadnice.

Tomas
6. srpna • 15:07

Tak on to ani neřídí tu dopravu, na to má Šindeláře a další fanatiky z Brno na Kole, Rekol, Partnerství a dalších pijavic přisátých přes něj a Andera na peníze z města. On slouží jen jako užitečný pitomec, který aktivistické nesmysly přetáhne od kamarádů z (ne)ziskovek na radu města a dál. Nejde o nic jiného než skrz nově založenou architektonickou kancelář (obsazenou zeleným kamarádem) přes různé studie a pak rekonstrukce ulic vytáhnout z města co nejvíc peněz dokud to jde a zároveň co nejvíc uškodit řidičům jako vedlejší efekt. Však se stačí podívat jak se vypořádali s připomínkami k plánu mobility... Jsou to obyčejní pokrytci a zloději, ničím se nelišící od přechozího vedení města.

Tom
6. srpna • 9:29

Zelení chlastají výhradně Natural !

Tomas
6. srpna • 15:08

Tuhle měl jeden na nárazníků nálepku "Jezdím s dieselem, ale volím zelené". Chytl jsem slušný záchvat smíchu ;-)

KIMSO
6. srpna • 8:51

Už jen čísla použitých autech ukazuje, jak v Brně plýtvají s financemi - prostředky vytvořenými daňovými poplatníky. Superb pro úředníka je zbytečný luxus. Dopravní prostředky tohoto typu by náležely max. hejtmanovi kraje a výše postaveným. Enormní spotřeba by měla zajímat orgány činné v trestním řízení a vyvolává podezření z rozkrádání pohonných hmot. Ekolog jezdící takovým autem při takové spotřebě patří spíše do vězení než na úřad, pokud by to nebyl zrovna úřad pracovní. Co na to ministr financí a kriminální policie ???

mpolan
6. srpna • 8:45

Ještě je jedna velmi zajímavá věc... nikdo neřekl, jakým způsobem dokládají data o nákladech na PHM. Z jakého systému? Jakou formou je to evidované? Je tam benzín i maziva dohromady, nebo odděleně?
Stačí, aby se všechno míchalo v jednom a pak koupíte pár litrů oleje a je vymalováno, manipulativní hodnota a skandální článek jsou na světě. Ale bodejť by se nad tím stádo zamýšlelo, těm stačí vidět cyklistu a vědí, kdo je třídní nepřítel...
Ne, tahle země nikdy civilizovanou nebude...

Peter
7. srpna • 9:52

Jaký olej, jaká maziva?? Moje náklady na odlévání oleje mezi jednotlivými výměnami při nájezdu cca 25tkm/rok jsou 0,00Kč. Jenomže bohužel nevlastním koncernové vozy.:-(:-)

Ferko
7. srpna • 0:18

Kdyby v ceně paliva byly maziva, spotřeba by sice o něco klesla, ale nechápu, k čemu musí náměstek primátora Brna jezdit i několikrát týdně služebně do Prahy (máme mail, telefon a dokonce i videokonference) a nebo dokonce po evropských koncertních sálech, jak vychází z dřívějšího vyjádření Bc. Hollana. Vzhledem k tomu, že je náměstek v Brně, měl by svoji práci vykonávat především tam. Nemůžu se zbavit dojmu, že si ze služebního auta s řidičem udělal soukromé taxi pro sebe a kamarády, kteří ve volbách neuspěli. Svoji volební kampaň jako lidovuý aktivista postavil na tom, že kritizoval Onderky, ale sám je bohužel ještě horší než Onderka, ten aspoň nevymýšlel věci typu rekonstrukce Štefánikovy :-(

Tomas
6. srpna • 15:02

No vidíš, nic nevíš a přesto je hájíš.

Zog
6. srpna • 9:47

Ty fakt svoji tupost musíš prezentovat na všech serverech. Auta jsou v záruce a paliva v rámci garance.

Zog
6. srpna • 9:48

Maziva.

foji
6. srpna • 8:54

Běž spát zelená muňko. Tvůj shilling tady nikoho nezajímá.

vicko
6. srpna • 2:24

Kde dělám chybu v počtech?Martin Ander, rok 2015: v červenci padlo na 2 000 najetých km zhruba 8 600 korun a spotřeba ve zdejší tabulce je 6,5 l/100 km. O měsíc později se ujelo 3 000 km (o 50 % víc) za 12 300 Kč (jen o 40 % víc), a spotřeba vyšla trojnásobná?

Zog
5. srpna • 23:29

A tito lidé mi chtějí zakázat vjezd autem starším deseti let na Úvoz jeho celoživotní průměrná spotřeba je 5.9/100.

Jiras
6. srpna • 12:04

Prostě podělaný pokrytci, kteří jen lidem znepříjemňují život. A ty jeho trapné výmluvy a machrování na jeho FB - prý za to může to, že mezi Prahou a Brnem není rychlej vlak a jak by chudáček musel vstávat o půl čtvrté ráno... Do té Prahy se podle kilometrů asi hodně najezdí... Jako správný ekolog by to měl řešit telekonferencí. Běžná praxe komerčních firem. Těším se na další výmluvy, na které teď o víkendu musejí přijít. Přeci jen na dálnici při ustálených 130 km/h (přeci nebude překračovat povolenou rychlost, ne? :-) ) spotřeba všeho dost klesne, po městě sice stoupne, ale to přeci jezdí MHD, no ne? :-DKázat vodu a pít víno, to umí každý. A takových je plno. Vždycky mě vytáčí ty kecy, jak je aut moc a lidi jezdí sólo. Ono když si udělají ziskovku kousek od baráku (a ještě se nechají vozit služebáky), to se jim to kecá. Když to mám do práce 50 km a hromadnou to vyjde na stejné peníze, 1,5 hod. denně navíc a stejně bych se k tomu nádraží musel dopravit autem, tak co z toho?

Tom
5. srpna • 20:38

Auta i řidičem dotyčným odebrat. Přidělit Dopravnímu podniku města Brna, jako senior busy. Nezbývá, než doufat, že bude po volbách vládnout v Brně jiná koalici. Škoda, že si musíme pár let počkat....

MasoxCZ
5. srpna • 20:26

Ta čísla dávají smysl pouze v případě kdy cca třetina paliva končí v kanystru. Protože i s 2,5litrem jezdit za 18 litrů jde pouze v případě, že průměrná rychlost na dálnici atakuje 150/h a otáčkoměr nepadá pod 4 tisíce.

jehovista
6. srpna • 22:55

Pri 150 jezdim s 2.5 litrem pod 10. 18 je proste nesmysl.

hc
7. září • 15:11

S 2.5l ve 150 pod 10? To je ale nejaka V6 TDI ne? Na benzin mi to prijde nejak malo.

jurasek..kecam..Daniel...
8. srpna • 8:35

Jenze tebe vede slovo booziii...ja treba s dvoulitrem za tech 15 jedu jak fik ....e30 pitco

Anton
5. srpna • 20:38

Tak ty napadáš sluníčkového zelenatce takovými nepěknými smyšlenostmi? Vráááždááá... Vrááždááá...

Jiri
5. srpna • 19:33

Martin Ander podle stránek magistrátu jezdí Octávií G-TEC na stlačený plyn, aby se ušetřily náklady! Takže je o to zajímavější, jak se jim podařilo nahnat tyto náklady. Tam snad účtují i sexem od holek z dálničních parkovišť.
https://www.brno.cz/brno-aktualne/tiskovy-ser... ...

jouda
5. srpna • 17:15

Jen houšť do těch zelených kokůtků!
Každopádně mne zaujalo toto: Odpověď na otázku, co přesně za automobily tito zastánci alternativní dopravy používají, jsme zatím nedostali (údajně to budeme vědět v pondělí)
Takže přes víkend se rozhodne, s čím že to ti dva vlastně jezdí? :-D

Tomas
6. srpna • 15:00

Jsou to Suberby po předchozím vedení města ve vyšší motorizaci.

mpolan
5. srpna • 18:33

Za chvíli aby se člověk styděl za to, že je fanouškem automobilů, když ho to řadí do stejné skupiny s tebou a tobě podobnými hlupáky...

Tomas
6. srpna • 14:59

Ty jsi jistě fandou aut jako obhájce hollanů a anderů. To je asi stejná pravda, jako když oni tvrdí, že proti autům nic nemají v Brně a nechtějí je zakazovat :-D :-D

Anton
5. srpna • 20:50

No tak to vidíte, Jouda, tady soudruha jste úplně znechutil, člověče styďte se!

jouda
5. srpna • 21:21

Stydím se, co to jen jde :-)

chegue
5. srpna • 17:06

chjo.. záměr jakože dobrý, ale provedení žaloby opět amatérsky děravé. Otázkou je ovšem, proč to všechno? Nejprve usilovné podsouvání "vnucování cyklistiky" a teď odhalení velké benzínové loupeže! To vám pane Dittrichu někdo šlápl na kuří oko?Uvidíme co to bude do třetice. Kam až klesnete.Jako spotřeba 12 nebo 29l/100km jistě podezřelé, ale než se pustíte do počítání, zkuste nejprve trochu zauvažovat:Když auto najede přes 8tis km měsíčně, dá se jistě předpokládat, že hrká výhradně po jihomoravském kraji. Aha. Z reakce/rozhovoru s Anderem přitom vyplívá, že auta jezdí i po Evropských metropilích, kde jsou zcela jistě ceny phm stejné jako v JMK.
Můžete se též dotázat na magistrátu. Odpověď mi mě osobně zajímala víc než ty vaše "úvahy".
Ale to je vedlejší.. co mě udivuje, je tahle jednostranně zaměřená snaha o politickou diskreditaci na Autorevue.

tom
8. srpna • 15:03

Ty jo, 8 000 km mesicne a jen hrkani? To je 96 000 km za rok, to asi po Brne a okoli nenaskacou. A pritom maji sedet v Brne:-)

Tomas
6. srpna • 15:12

Psal jsi stejně rozhořčené kecy o diskreditaci, když to samé dělal před volbama Hollan a spol.? Nebo když se kritizovala "zlá" ODS a ČSSD, to se může, ale naopak se to nesmí? Ochutnávají kluci zelení vlastní medicíny a zdá se, že jim to není moc po chuti... Ono kdyby se Ander s Hollanem a partou okolo nechovali jako naprostí imbecilové bez ohledu na občany Brna, nikdy by taková kritika ani nevznikla. Kdo je místní a trochu sleduje od voleb to je jejich pokrytectví, tak je v obraze, ostatní by se raději měli komentářů zdržet.

Tomas
6. srpna • 14:58

A proč jezdí náměstek Brna autem po Evropě? To je asi v pořádku...

wollff
5. srpna • 17:44

Autor uvadi, ze je to jen teoreticky vypocet.
Nicmene si jen dovolim pridat poznamku, ze i kdyby jezdili po evropskych metropolich (jako ze myslim ze tech km tam tolik nebude, protoze do takove kodane by autem nejspis nejeli ale spise leteli a tady po okoli ten benzin o tolik drazsi neni), tak na dalkovych cestach by realna spotreba byla o dost nizsi nez pri courackach po meste. z vlastni zkusenosti mohu rict, ze treba cesta do italie kde je benzin nejdrazsi v mych osobnich zaznamech nikdy zasadni sek neudelal, takze ten propocet autora nepovazuji za uplne mimo misu (nikde neni benzin 2x drazsi nez u nas).
jedine co by tam mohlo falirovat by bylo, kdyby na ccsku brali i jine veci nez palivo, ale popravde i to neni nic jineho nez kradez, stejne jako by treba Hollan rval benzin do svyho auta.
to ze ty naklady na ujety km jsou vysoke nezpochybni snad nikdo a jestli je to pro Brno dobre mit takove "zamestnance" je otazka.Proste kradou z verejnych prostredku.

mpolan
5. srpna • 16:41

Tak tenhle hon na čarodějnice je už maxitrapný i na zdejší bulvární server...

jjjj
8. srpna • 9:39

mpolan :-D .to už jste ve vzteku nic lepšího nevymyslel pane mhollan?

Tomas
6. srpna • 14:50

Povídej, co není pravda? Že jezdí autem zbytečně ač ostatním to chtějí zakázat? Že mají podezřele vysokou spotřebu? Že jsou to obyčejní pokrytci?

Mirek
5. srpna • 17:55

Proč hon na čarodějnice, tebe snad nezajímá, co se děje s tvými daněmi? To se jako nemá psát o tom, jak se vrchnost chová a držet hubu a krok? Ty budeš asi profesionální kývač na vše, nebo jsi jeden z těch nadlidí.
Pokud mne to zajímá, tak se s tím seznámím. Pokud ne, tak se tomu vyhnu, ale určitě nebudu psát, že se tohle nemá řešit.

mpolan
5. srpna • 18:24

Protože to prostě JE hon na čarodějnice. Z dvou lidí se tu média snaží dělat div ne monstra. Ale realita je nezajímá, jen jejich trapné pomluvy a spekulace.
A buď té dobroty, komunismus a jeho diktování, co člověk má a nemá, nech spát. I já mám právo se vyjádřit k článku a napadnout jeho nesmyslnost, stejně jako jsi to ty udělal vůči mému příspěvku. Nebo ty smíš, protože jsi ta "vrchnost" a já nesmím, protože můj názor nezapadá do tvého vidění světa? To by bylo ještě ubožejší, než ten článek. Ale na druhou stranu tak nějak... místně typické.

Pavel
10. srpna • 17:06

Ty data si nikdo nevymyslel. Poskytl je magistrát protože si je vyžádali konkrétní občané na základě zákona o volném přístupu k informacím a poskytnutou excelovskou tabulku zveřejnili. Komentář odpovídá datům v tabulce. Nikdo je nesfalšoval. To by se jistě potrefení ozvali.

Tomas
6. srpna • 14:51

Ale ti dva jsou odporné kreatury, které chtějí ostatním v Brně řídit život a přitom jak se ukazuje čím dál víc, jsou to obyčejní pokrytci.

mpolan
7. srpna • 16:38

No na vás, místní "eksperty", fakt nemají...

Rad1cal
6. srpna • 0:25

Co to blabolite!?! Jaky hon na carodejnice?!? Jaky komunisticky kecy!?!
Vzdyt jenom dva obycejni dobytk0ve z Hnit Brno kazi vodu a zatimco lemtaji vino. Hezky pekne ekofasisticky chteji poucovat jak MHD je dobra a auta vyhnat z mest a sami spotrebu PHM maji jako pr@se, no bodejt, kdyz to zacvakaji danovy poplatnici. Me naopak velmi zajima proc se dve zelena jelita (jmenovana) takto chovaji, timto zpusobem se prezentuji, a obhajuji svuj komfort!

mpolan
6. srpna • 8:38

Ty budeš taky duševně slabší, co? Nenapadne tě třeba, že jejich rozsah práce vyžaduje, aby museli i hodně jezdit autem, i když sami propagují jiné formy dopravy? Ne, nenapadne, protože ty vidíš cyklistiku a zrudne ti zrak, jako všem zdejším ubožáčkům.
Jste podřadní, trapní a ubozí... s redakcí v čele.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rad1cal
8. srpna • 19:39

Predne bych Vas durazne pozadal abyste mi netykal, kdyz uz jsem, receno Vasimi slovy "duševně slabší", nesdileli jsme spolecnou akademickou pudu ani nemame spolecnou alma mater!!
Jak jiz spravne poznamenal jeden diskutujici "povaha jejich prace" ma byt vykonavana predevsim v Brne a to nezduvodnuje tisice kilometru sluzebnich cest...
A samozrejme Vase osamocene obhajovani neetickeho chovani dvou zminovanych hulvatu je usmevne, vsichni ostatni zde jsou hlupaci, jak jste sam poznamenal "eksperti", jen Vas nazor je spravny a platny. Pochopitelne, ostatni se myli, jen Vy jste obdaren vsehovedenim ...
Dale bych uvedl, ze mi podsouvate neco co jsem nerekl, ano nejsem fanda cyklistiky, ale respektuji jeji provozovatele, nicmene ve Vasem inkoheretnim mysleni jste se dopustil omylu, kritizuji predevsim nezodpovedne, nerknu-li velmi podivne nakladani s verejnymi prostredky na podivne "sluzebni cesty" dvou velmi hlasitych agitatoru cyklistiky v Brne!

mpolan
8. srpna • 21:04

Tykat či vykat, to si rozhodnu sám, nevážený anonyme.
Ty znáš jejich pracovní náplň, abys mohl přímo říci, že mají být pouze v Brně? Jeden z nich je náměstkem primátora, takový člověk se sotva omezuje jen na své město. To je jako kdybys řekl, že premiér ČR nemá co lítat na návštěvy USA, protože je pouze premiérem ČR. Už ti dochází omylnost tvé logiky?
Až bude skutečně transparentně prokázáno, jak zdejší lžiplátek k těm datům došel, budu s chutí kritizovat taky, ale tohle není novinařina, tohle je prostě trapný a ubohý bulvár, kterému mohou tleskat akorát hlupáci. Jsi hlupák? Nevěřím, že bys byl...

Chandre
10. srpna • 15:55

Zdejší lžiplátek k těm datům přišel přímo na magistrátu díky zákonu o přístupu k informacím 😊.

Tomas
6. srpna • 14:57

Pokud ti to nedošlo, oni jsou úředníci pro Brno. Nemaj kam najíždět tisíce kilometrů. Jejich povaha práce to rozhodně nevyžaduje (což samozřejmě stejně víš), jen se Hollan snaží odůvodnit své výlety za ukrajinskýma prostitutkama a chlastačky po Evropě. O Anderovi ani nemluvě...

Duševně Slabčí
6. srpna • 13:59

Ale ty naše slunéčko jasné, někdo té vaší straně šlápl na kuří vočičko a ty je budeš označovat jako "podřadné"?No, naposledy to dělali tuším náckové- ale to se nám pěkně vybarvujete, koukám..

Honza
5. srpna • 22:20

Samozřejmě, že to je hon na čarodějnice, tihle pánové si dovolili jít proti automobilovému božstvu a to neměli dělat. Naštěstí je to tak průhleně prosťoučce ubohé, že je to v zásadě neškodné - rozumnému člověku dojde, která bije a namotorovaní tupci budou se budou radovat a nadšeně plácat ručičkama... ale to by dělali tak jako tak :-).Nicméně, ty údaje jsou podezřelé a pokud má autorevue ještě zbytky serióznosti, tak by se slušelo následně dát prostor reakci těch dvou, třeba i redakcí komentované (pokud by kličkovali jak hadi).
Co mě se týká, jsem asi tak stejně alergický na motorové vymaštěnce jako na ty, kteří přikrádají z mých daní. A pokud tihle týpci šmelili s pohonnými hmotami (protože to je vyjma účetní nebo jiné formální chyby asi tak jediný způsob, jak se dostat na 29l), tak zaslouží po držce, i kdyby byli sebeekologičtější.

Anton
5. srpna • 20:16

Tak na tohle potřeboval Martin onehdy pučit tu hadičku. No esli bude smrdět benzínem až ji bude vracet tak mi hezky koupí novou!

Mirek
5. srpna • 19:24

Kdepak jsi vyčetl, že jsem vrchnost? Tak mám pocit, že kopeš kolem sebe, neboť jsi ta potrefená husa. Napiš tady jediný důvod, proč si myslíš, že je to hon na čarodějnice. To, že napíšeš, že to hon je, tak to není žádné zdůvodnění. Navíc si sám protiřečíš, když já mám, smím, dle tebe, se vyjádřit a ty se cítíš ukřivděný a bereš to jako, že se nesmíš vyjádřit, tak proč bereš novinářům právo na zveřejnění chování některých "nadlidí". Oni nemají právo o tom nikoho informovat? A opravdu je ti jedno, co se děje i s tvými daněmi? Pokud ovšem nejsi jen jejich "spotřebitel", to by vše vysvětlovalo. Lehce nabyl, lehce pozbyl a ostatním do toho nic není, potrefená huso? Tak mi tedy tohle jedno není, tak proč chceš ostatním tohle právo upírat.
A komunismus do toho laskavě netahej. Za komunismu se vrchnost takto právě chovala a ta v Brně k ní má dost blízko.

mpolan
6. srpna • 8:40

A kde jsi totéž vyčetl o mně, hlupáčku? Ty sis kopnul první, já ti to vrátil? Ale tvá vlastní medicínka se ti nelíbí, že? Nedivím se... je trapná a ubohá,
Proč je to hon na čarodějnice? Třeba proto, že se nikdo nezabývá tím, co a kde ti lidé dělají a musí dělat. Nikdo neřeší jejich práci, pouze jednu její složku, cyklistiku. Výpočty vychází poněkud podivně, jak se nad tím pozastavil kdosi o kousek níže. A vy budete všichi tvrdit, že to není hon na čarodějnice? Jste maxitrapní...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomas
6. srpna • 14:53

Jen otázečka - jsi od zelených nebo od hnítbrno?

mpolan
7. srpna • 16:37

Jen odpověď - jsem člověk a s Brnem už deset let nemám nic společného.
Taky otázečka - jsi hlupák od přírody, nebo naočkováním?

Mirek
6. srpna • 11:30

Nepraskla ti žilka? Přecházíš k slovním urážkám, ale nedokázal jsi odpovědět ani na jedinou mou otázku. Já si do tebe nekopl jako první, zjevně nechápeš psaný text. Já jen vyjádřil názor za sebe. Jestli máš krátkou paměť, tak si to ještě několikrát přelouskej, možná ti to dojde.
To, kam jsem tě zařadil, je jen důsledek tvých příspěvků, které tady prezentuješ.
Je mi naprosto jedno, co tihle pánové dělají, to nemá vůbec žádnou spojitost, ani to nejde tímto ospravedlnit, s tím, jak plýtvají penězi. Představ si, že budeš mít soukromou firmu a zaměstnanci ti začnou na Octavii 2.0 TDI vykazovat spotřebu 15 l/100 km. Ty s tím nebudeš nic dělat jen proto, že jinak ti zaměstnanci celkem dobře pracují?
Kde to člověče žiješ, komunismus tady není, a díky Bohu doufám nebude, aby si každý bral co se mu zachce a kolik toho chce.

Mirror
6. srpna • 9:52

mpolane, proč se chlapsky nepřiznáš, že taky patříš mezi 100% spotřebitele daní a tvůj reálný přínos společnosti je v současné době čistě hypotetický a prakticky nulový? Prostě taková vyžírka.
Ten tě tak odhadl, až to pěkné není :-DV tvém případě krásná ukázka toho, jak potrefená husa vždy zakejhá.

mpolan
6. srpna • 10:35

To je zajímavé, jak přesně podle názoru člověka víš, čím je... Divím se, že máš vůbec prostor diskutovat na internetu, s takovými schopnostmi by se o tebe měly světové firmy přímo prát... Jenže ty si tu spíš léčíš své mindráčky z vlastního zkaženého života tím, že kopeš do ostatních, kteří poukazují na faktické nesmysly v místních článcích.
Já prostě nemám rád manipulaci, ve které se dnes média předhánějí. Kritizoval jsem leccos, kritizuji i tenhle konkrétní článek.
A jinak, buď klidný, můj přínos republice bude rozhodně vyšší, než tvůj. Jenom ho nebudu přepočítávat na vydělané peníze, protože mi už není dvacet a nevidím svět skrz dolarové bankovky.

Tomas
6. srpna • 14:54

A když manipuluje Ander s Hollanem a další z nich, tak to je asi ok, že...

Mirror
6. srpna • 11:03

Proč sem nenapíšeš hrdě, co děláš? Aby ostatní mohli sami posoudit tvůj přínos pro ně? :-DMísto toho zde obhajuješ sebe? Protože to potřebuješ? Z mého pohledu určitě. Ale některé věci jsou neobhajitelné.
Já nejsem zaměstnanec státu a firmy se o mé schopnosti perou. To jsi trefil. :-!

mpolan
6. srpna • 12:23

A proč bych měl psát co dělám, tím spíše někomu, kdo přes své ego nevidí? Ne, hloupému anonymovi to vskutku psát nebudu.
Jen jsi ukázal, že ti nejde o pravdu, ale pouze o tvůj mindrák...

Tomas
6. srpna • 14:55

Tvá rétorika je přímo ukázková jako bych četl profil "žítbrno"

Mirror
6. srpna • 12:48

Mně to psát nemusíš, já už to napsal, že jsi vyžírka, plně placená z našich daní, která v pracovní době, kdy by měla vytvářet hodnoty pro společnost, tráví pracovní dobu psaní hloupých příspěvků na internetové fóra. Sáhni si do svědomí, jestli je to v pořádku, že máš tolik času a hlavně právo, jako zaměstnanec státu takhle mrhat našimi penězi.
Za mě - nemáš. B-]

mpolan
8. srpna • 21:07

Víš, co je zajímavé? Ty píšeš, jak "v pracovní době" trávím čas psaním do diskusí... Ale tahle diskuse se vedla od pátečního večera přes víkend, to tedy není pracovní doba. Takže ano, o víkendu mám čas a právo mrhat svými penězi na psaní do diskusí... :-)
Za mě - jsi odpad.

Mirror
8. srpna • 22:01

Odpad mpolan, čistý příjemce svého platu z našich daní, který v pracovní době arogantně a nadřazenecky píše do diskuzí, protože má v státem placeném zaměstnání hromady času, nic neumí, jen hloupě kecat, od studií vydržovaný našimi penězi, zvykl si na to, že všem se může vysmívat a myslet si o sobě, že je něco víc a že může všechno. Jsi obyčejný zmr.d, který v reálném konkurenčním pracovním prostředí není schopen vydělat ani na slanou vodu. B-]

mpolan
9. srpna • 7:10

Bolí tě moc, že jsem tě jako lháře a pokrytce odhalil tak brzy? Koukám, že hodně, protože jen takoví se uchylují k tvé rétorice. Nad takovým není těžké vyhrát... :-)

Mirror
9. srpna • 11:01

Ty jen sám sebe přesvědčuješ, že jsi někoho odhalil, ale zatím jediný a usvědčený zmr.d, jsi tady ty.
Nemáš tu v pracovní době co dělat, nemáš to od nikoho dovolené, porušuješ jak kázeň tak i pracovní řád. Ale to se od arogantního mladého hovádka, který si myslí, že všechno ví nejlépe, dá nějak tak čekat.
Až tě někdo někdy pozve na kobereček k velícímu, počítej s tím, že je to na můj popud. B-]

mpolan
9. srpna • 11:12

Ještě si poskoč, je to málo. Líbí se mi, jak z tebe přímo stříká vztek a mindráky...

dobre tak
6. srpna • 8:55

mpolan, stale to neni hon na carodejnice. Nebo to zkus vysvetlit. Mne zajima toto tema se spotrebou a chci o tom cist. Pokud je to nejake nedorozumeni, magistrat to urcite vysvetli. Kazdeho ma zajimat co se deje s verejnymi penezi.

Mitan
6. srpna • 9:24

Tak podle tabulek primo z magistratu naklady pouze na phm odpovidaji spotrebe 13/100,ostatni naklady jsou rozepsany zvlast,napriklad auto p.Hollana se letos(1-6/2016 umyvalo uz 24*,při cene mycího programu 250kč)bud jezdi benzinaky o objemu min. 3l,(coz je v rozporu z jejich ekonaturou),nebo kradou.Ale muzou krast i soferi a panove jsou v tom nevinne.Nechapu proc nam okamzite nerekli co je to za auta-asi mlzi a nahani cas na potrebne vymluvy

Rejpal
6. srpna • 23:06

Nakonec se zjistí, že to je nějaký minibus, se kterým jezdí najednou 9 lidí. :-D

Jogurt
5. srpna • 17:00

V proletářské zemi proletářské manýry proletářských novinářů pro proletářské čtenáře. A ti hýkají blahem.

martin
8. srpna • 0:28

Typicky proletarske je skor chovanie Hollana a Andera. Dajte rozpocet a auto chudakovi, co nikdy prachy nemal - takto to dopadne.

Hollandia?
7. srpna • 21:23

Z těch údajů je zřejmé, že se krade. Tak nevím, co tady plácáte o proletariátu.

Kuk Vykuk
7. srpna • 16:52

Novináři, ... to ještě existuje? :-D

Duševně Slabčí
7. srpna • 17:19

Helejte vy kuk, s novinářema to de do h@jzlu vod tý doby co jim zrušili tu cenzůru. To by se za nás nestalo, todlecto, aby vo slušnym funkcionářovi todle psali, viď že jo..

Kuk Vykuk
7. srpna • 23:08

Novináři to už dávno neexistovat. Teď bejt jenom pisálkové, špatný vopisovači a špatný překladatelé. :-D

Duševně Slabčí
7. srpna • 10:54

Jasně, co si co mají dovolovat na šlechtu, parchanti!

king014
5. srpna • 16:38

Vypadá to že si soudruzi občas odlejou do kanystru.

Hartge
7. srpna • 20:07

nabo načepují starý nebonějakému ekokamošovi

Roman1
5. srpna • 16:33

Na to je jednoduchá odpověď. Polovinu paliva projezdili a druhá půlka skončila v nádržích jejich sokromých vozů.

madloki
8. srpna • 21:11

Ach jo. Hlavne, ze je druhy rok rozjebana dalnice. Takze v lete air condition, v zime topeni, a misto jizdy furt stojite v kolone (ale proc byste meli zmrznout nebo uhoret, ze), auto mate s objemem pres dva litry a pekne tezky, rano pred odjezdem si zatopite nebo zapnete klimacku dalkovym ovladacem - to budete radi, kdyz se do tech realnych 13-ti litru vubec vlezete.A ze sesvindlovana spotreba podle EU metodiky ukazuje, ze dvoutunova limuzina s trilitrem umi jezdit za sest litru ? No, podle toho na nasi dalnici natankovat pred jizdou rozhodne nezkousejte. Kolegovi takhle po ctyrech hodinach v saku v zime palivo behem stani v kolone malem doslo, a skoncil stejne zmrzly jak soboli hovno, ctrnact dni v neschopnosti.Ale jiste, mohli si sundat boticky, saticky, a odbelhat se dvestekilaku z Prahy borovym lesickem, hladit veverky proti srsti ...Mozna taky tankujou nejaky zeleny eko hnuj, to pak spotreba stoupa, uz kvuli totalne rozjebanymu motoru. Ale co, hlavne ze ma strycek Andrej z ekologickych motoristu radost a zisky.

Fanas
21. září • 15:57

no ja nevim, mam 3.0 V6 a jezdim s tim mesto za 11, dalnici za 8,5..... v kolonach stojim taky, v zime si topim a v lete poustim klimu. Takovouhle spotrebu mam jenom v nemecku, kdyz to drzim nad 180....

Pavel
10. srpna • 17:00

Nejlepší bude až se v zimě v takové koloně ocitnou ty protěžované elektromobily. Tak tři hodinky topení nepřežije žádná baterie ani ta od Muska.:-D

sulthan
6. srpna • 12:38

To asi tezko, kdyz Hollan nema ani ridicak.Ve skutecnosti je tenhle clanek krasne PR. Ekologove nam chteji sahnout na auta, tak udelame clanek proti pokrytectvi ekologu. A vydame ho driv, nez budeme mit vsechny informace, napriklad cim jezdi a kdo tim autem vubec jezdi.
Nevim, jak chcete nekomu vytykat spotrebu, pokud nema ridicak a jezdi pouze s ridicem.

Duševně Slabčí
7. srpna • 10:53

Takže úředníček na Brněnském úřadě který má na starosti cyklistiku má svého vlastního řidiče a k dispozici auto které má spotřebu kolem třinácti? No to je fakt hůůůstýýý...

Kuk Vykuk
7. srpna • 16:51

Já bych tomu věřil, přecijenom píšou to na internetu ...:-D

Duševně Slabčí
7. srpna • 17:21

No to máš recht, já bych tydlecty internety zakázal. Co si to vůbec dovolujou?

Jiřík
6. srpna • 13:36

Takže navíc jezdí bez řidičáku nebo krade pro někoho z rodiny.

Kája
5. srpna • 16:37

To není možné. Něco tak odporného jako smradlavá auta snad ani vlastnit nemohou

Doporučujeme

Články odjinud