Brněnský autosalon letos nebude. Automobilky neměly zájem

9 komentářů

ja-ne
31. ledna • 12:41

no ked ten autosalon mal taku uroven ako motosalon-vystava masovych vyrobkov , tak sa necudujem ze neni zajem..:-(

bob
31. ledna • 4:23

Veletrhy patří rakušákům, a ti moc dobře vědí, že město Brno od nich cirkus BVV koupí za tučnou cenu zpět, takže mají vyděláno.

puk123
30. ledna • 17:22

To jsou stesky: lidi nechodí, automobilky nemají zájem. Tady zase někdo čeká, že mu budou lítat pečení holubi do huby. Nejraději pořádně a bezpracně zkásnout vystavovatele i návštěvníky. Ani jedni už jim na to tak snadno neskočí.
Budou muset začít od piky. Automobilky přijedou, když bude dost lidí. Lidi přijdou jedině, když bude k vidění atraktivní program za málo peněz.
Podle mne je blbost dělat autosalon jako samostatnou akci. Musí to přifařit k něčemu jinému, zavedenému, pak je hned pár návštěvníků zaručeno. Nabízí se 2 burzy historiků, motosalon, veletrh karavanů a proč ne veletrh s příznačným názvem GO?
Škoda, že stejně od 10 k 5 jdou akce na brněnském autodromu. Kdyby se dala akce skloubit s nějakými závody na společný lístek s kyvadlovou dopravou, zase by to hodilo pár lidí navíc.

Aleš
30. ledna • 15:14

Tak ona ani Ženeva nebo Frankfurt nejsou dnes to co před 15ti lety. To bývalo jak Disneyland pro dospělé. A Lipsko na tom poslední dobou též není dobře. Autosalon byl dříve podstatnou reklamou. Lidé je jezdili navštívit, ostatní o tom četli v novinách, časopisech. Dnes je internet se zavedenými autoweby. Články, srovnání, videa, názory majitelů. Zkrátka se nevyplatí vydávat takové prachy za vystavování, když platíte za to, že většina lidí projde kolem jen ze zajímavosti, ale o koupi již neuvažuje. Ať už z důvodu financí nebo preference jiné značky.A v Brně jsem byl vloni po 10ti letech. Čekal jsem drobný úpadek, ale to co tam předvedli, vč. celého zazemí, to bylo moc. Takže dalších 10let mě tam nikdo neuvidí. Jestli to vůbec bude ještě existovat.

:-))
30. ledna • 13:29

Pokud se chce Brno dostat na úroveň roku 2007, kdy šlo ještě o opravdu významný evropský autosalon, chtělo by to změnit podmínky pro vystavovatele. Jeden ročník se spokojit s tím, že holt raději prodělám, ale zavedu zpět letitou tradici. Teď po tolika zrušených ročnících už to ale nebude jednoduché to zachránit a ani není sebemenší snaha.

runner42
30. ledna • 10:32

Kdo by taky chtěl dělat autosalon v takový vesnici ;-)
Mimochodem, tu rozoranou příjezdovou komunikaci k okruhu, která dělala mezinárodní ostudu, brňáci už opravili?

brňák
30. ledna • 9:50

....automobilky neměly zájem PLATIT BVV takový nájem. Brno je krásná ukázka toho jak se z veletržního města stane jen město. Za cenu pronájmu plochy, osvětlení, povolení k vjezdu, pronájmu zázemí atd. si udělá každá automobilka v TV reklamní kampaň na dva měsíce a ne necelý týden nudy v Brně. Navíc ten kdo někdy byl ve Frankfurtu nebo Ženevě se v Brně ukáže jen jednou. Po anabázi s předraženým placeným parkováním a následně 2km pěšky k nejbližší bráně (nebo za další prachy MHD) raději pojedu do Frankfurtu. Tam mám v ceně lístku i parkování a dopravu busem až k pokladně. A takhle je to se vším....

pixel
30. ledna • 9:57

Souhlas, stejné důvody stály za koncem AutoTecu. Vystavovatelé si jednoduše spočítali, že miliony (někteří až desítky milionů) vynaložených na tuto akci jsou vyhozené peníze. Větší efekt mají lokální akce na dealrstvích. Brno prostě není Ženeva. Je to jasné všem, mimo BVV.

homer
30. ledna • 15:12

výstavy nebo akce u dealerů nemaj na prodej absolutně žádnej vliv jsou to jenom aliby merchandaisingu že za ty šílený peníze udělali všechno co bylo v jejich silách. Nebo si ještě dneska někdo myslí že existuje kategorie tupej pracháč?

Doporučujeme

Články odjinud