Brněnský autosalon 2005: živé fotografie

33 komentářů

drozd
13. června • 12:49

Nejlepsi holka je tahle: http://www.autorevue.cz/Images/5679/88888888.jpg

jak bych to rekl ... no snad: absolutne sukezni :)

Peet
14. června • 7:41

Kecáš, tahle je naprosto nejšukéznější...tu bych móóóóc chtěl. Pošlete mi ji...

http://www.autorevue.cz/Images/5679/88.jpg

vedeni
9. června • 10:30

U Brabuse byly naprosto uuuuzasny!!! U Alfy taky, ale brabusacky byly lepsi. A mimochodem - za rohem u Rinspeedu se rozdavaly prezervativy.

Mirek
6. června • 14:55

Zítra tam jedu, ale i tak, těšil jsem se alespoň na fotku..

Petr Broža
9. června • 10:50

Na některé drobnosti jsme bohužel zapoměli...

Talpo
4. června • 13:03

Prosim dobrou duši, která půjde na autosalon (já kvůli vytíženosti nemohu) aby zkusila rozdíl prostoru mezi Kiou RIO a CERATO. Je to pro mě poměrně důležitá informace. Nebo pokud tam už někdo z redakce auta okukoval, jaký je rozdíl na zadních sedadlech? dá se to? o kolik zhruba je tam místa méně??? Díky za pomoc...

Pegas
3. června • 21:46

Zafira je doufám předprodukční kus - ty plasty v interieru jsou strašný - lesklá umělá hmota. Vnitřek kufru i sedačky jsou nějaký divný - sedačky a jejich uchycení je zřejmě ze stávajícího modelu, v kufru jsou upevňovací lišty... Seděl jsem v tom ve čtvrtek 2/6. Naopak příjemně překvapen jsem byl Mazdou 5 - pěkný zvenčí i zevnitř.

Fil
3. června • 21:31

nahodou fotka tej studie od Volva by sa nenasla, prosim?

Petr Broža
3. června • 21:36

VCC a další fotky budou v článku během zítřka...

Martin Stanislav
3. června • 21:24

Petře, kde je Ford Focus RS WRC06? Doufám, že chybí jen na fotkách - kvůli němu především se na Autosalon chystám

Petr Broža
3. června • 21:35

WRC je tam je, fotka je zatím ještě na disku... Mám ještě cca 100 fotek, které do článku přidám.

Maxmilian
3. června • 17:28

Nevíte prosím někdo, jestlu bude na BVV k vidění Happy Emissary od FAW?

Petr Broža
3. června • 17:54

Bohužel.

Marek_Litzman
3. června • 18:07

Nerad bych se mýlil, ale Happy Emissary ještě nebylo oficiálně ani představeno, ne?

Petr Broža
3. června • 19:43

S čínskými auty se to má všelijak, sledovat dění na něm je docela těžké; ale mám stejný pocit.

Marek_Litzman
3. června • 19:50

Jsem člověk od přírody líný a nechce se mi to hledat na internetu, ale pokud mě paměť či cokoliv jiného nešálí, tak o Happy Emissary jenom díky homologačnímu řízení pro EU, které probíhá v Itálii. Oficiálně tuším ještě potvrzen nebyl

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek_Litzman
3. června • 19:57

Překonal jsem lenost a dívám se....
Na italských webech je plno článků, kde všichni italové svorně tvrdí, že auto nazývané Happy Emissary bude mít 1100 ccm tříválec, 52 koní, že probíhá homologačním řízením, tedy to co jsem psal výš, že bude stát 4000 euro a nějaké žvásty o výbavě. Nic o představení a datumu prodeje tam nepadlo. Takže si asi budeme muset počkat. Zatím je také dostupná pouze jedna špionážní fotografie a to zezadu.

Petr Broža
3. června • 19:57

Ano, je to tak; jen díky tomu se o Emissary začalo psát.

Marek_Litzman
3. června • 17:50

ne.

Marek_Litzman
3. června • 16:32

A teď řekněte, který z vystavovaných (čtyřkolých, případně i tříkolých) exponátů se vám líbil nejvíc a co pro vás bylo největší fiasko? Mě osobně nadchla tříkolka od Thunderbirdu a Rinspeed Senzo.

Taky mě málem vypadly oči na 1000 MB kombi a Favoritu kupé :



.

A s otevřenou pusou jsem hleděl na Dodge RAM s 8.3 litrovým motorem z Viperu. Podívejte se sami proč....



Za největší fiasko považuju Thunderbird long.....

-LK-
3. června • 19:56

Ten Favorit je jak Citroën XM

JirkaK
3. června • 20:55

Možná že Bertone dělal obě auta a ve stejnou dobu  .

igy
3. června • 13:47

A co takhle nová Kia rio, nebyla by fotečka? Prosím.

ACE.
3. června • 15:22

Já bych rád viděl brzo i její testík. Nabídka vypadá zajímavě, zvlášť ta 1.5.

Petr Broža
3. června • 15:38

Ceník už je na webu, základ 1.4 LX za 269 980 Kč. 1.5 CRDi LX+ za 359 980 Kč.

igy
4. června • 8:57

Já myslím, že s tou cenou to nebude tak žhavé, protože Kia vždy nasadí vysokou cenu nového vozu a potom do jednoho roku výrazně zlevní - viz. Cerato. Moc tomu nerozumím, proč se takhle chovají, ale byznys je hold byznys.

igy
4. června • 11:41

I když, teď jsem si zkusil nakonfigurovat Škodu Fabii s motorem 1.4 a 74kW ve výbavě odpovídající Kia 1.4 EX a cena byla 438 000,- (Kia 349 980,-), ale jak píše viz. výše pan Broža, stejně by měla být Kia ještě o trochu levnější, jinak má asi na trhu smůlu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pete
4. června • 11:56

Suzuki Swift 1.3 69 kW s ABS za 259 tisíc. Kia má smůlu, stojí o 10 tisíc víc a nemá ABS.

ACE.
3. června • 19:18

Ceník ano, ten už sem okukoval. Ale pokud se Vám povede udělat test 1.5, tak ten bych si rád přečet.

Petr Broža
3. června • 19:40

Pokusíme se. Nyní máme domluven test Sportage, následovat by mělo Cerato 1.5 CRDi; nevěřím ale, že se Rio podaří sehnat do konce prázdnin. 

Petr Broža
3. června • 15:00

Fotky budou. Kia Rio je pro mne milý překvapením, snad až na cenu.

igy
4. června • 8:49

Díky za fotky.

Petr Broža
4. června • 9:22

Kia Rio je pro mne po stránce designu interiéru i exteriéru milým překvapením, vypadá lépe než Cerato a má velmi pohodlné přední sedačky.

Doporučujeme

Články odjinud