Brněnský autosalon 2001

Prakticky během dvou let se z těchto dvou akcí vytvořily nejvýznamnější oborové veletrhy ve střední a východní Evropě. Právě brněnský AUTOSALON bude v roce 2001 místem...
Brněnský autosalon 2001
Prakticky během dvou let se z těchto dvou akcí vytvořily nejvýznamnější oborové veletrhy ve střední a východní Evropě. Právě brněnský AUTOSALON bude v roce 2001 místem, které veřejnosti a zájemcům o motorismus představí opět největší nabídku automobilového průmyslu. Stejně jako minulé ročníky, bude i tento zařazen do prestižního kalendáře Mezinárodní organizace konstruktérů automobilů O.I.C.A. .

V tradičním červnovém termínu od soboty 9.6. do čtvrtka 14.6. se představí návštěvníkům zejména osobní automobily. Vedle osobních aut zde budou i offroady, sportovní vozy a prototypy, obytné automobily a přívěsy, lehké užitkové automobily do 3,5t, minibusy do 5t a přípojná vozidla k výše uvedeným kategoriím. Vozidlové kategorie doplní tuning a autodoplňky, servisní a garážová technika, autodíly a služby v silniční dopravě. Exponáty z oboru garážové a servisní techniky jsou organizátory výstavy chápány jako velmi důležitý prvek spojující výrobu a provoz všech kategorií automobilů.

Veletrh Autosalon je pro firmy jedinečným prostředkem pro komunikaci se stávajícími i potencionálními zákazníky a účinně pomáhá vytvářet image těchto společností. Podle průzkumu vystavovatelů z posledního Autosalonu 42% návštěvníků má vliv při rozhodování o investicích, 88% ze všech návštěvníků bylo spokojeno se získanými informacemi a 86% vystavovatelů se zájmem o své produkty. O velké oblibě Autosalonu mezi veřejností svědčí i očekávaný 500.000 návštěvník v nadcházejícím čtvrtém roce konání veletrhu v Brně.

Každý ročník tohoto veletrhu přináší také organizační novinky. Trendem motoristických veletrhů je postupný přechod od prezentací společností na volných plochách pod otevřeným nebem na kryté plochy do hal. Moderní pavilony umožňují využít efektnějších prostředků pro prezentaci. Pro tyto účely byly v minulosti mezi jednotlivými firmami nejvíce oblíbeny například pavilony G (Citroën, Hyundai, Škoda-Volkswagen Group) a B (Fiat, Mazda, Nissan, Opel, Renault). V roce 2001 však přibude ke stávajícím pavilonům nová nepřehlédnutelná dominanta – pavilon „V“. Tato největší výstavní hala ve střední Evropě nabízí neuvěřitelných 10.000 m2 výstavní plochy (pro srovnání je to rozměr dvou fotbalových hřišť). Pavilon „V“ je umístěn do centrální části areálu výstaviště na spojovací komunikaci mezi pavilony „A“ a „Z“. Véčko bude mít svou restauraci, bufet, pavilónové centrum, informační systém, sklady, sociální a energetické zázemí. Předpokládá se, že v roce 2001 bude tento pavilon, společně s pavilony G1, G2, B, F vyhrazen pro nabídku osobních, terénních, obytných a lehkých užitkových automobilů, pavilon bude D patřit tuningu a autodoplňkům, pavilony Z, E a C autodílům, a celý pavilon A garážové technice.

Připraveny jsou i další novinky pro zkvalitnění služeb návštěvníkům i vystavovatelům v areálu brněnského výstaviště – např. nově vybudované Business Centrum, nebo přilehlého vícepodlažního parkoviště Expoparking s kapacitou 890 stání.

Spolupořadatelem autosalonu je již tradičně Sdružení automobilového průmyslu České republiky. Na výstavě spolupracují též profesní svazy a sdružení, které jsou zárukou vysoké odborné i společenské úrovně veletrhu. Dominantní postavení mezi těmito organizacemi má Svaz dovozců automobilů, který sdružuje importéry světových značek a dovozce automobilů v České republice.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků