Brněnský autosalon 2001

Prakticky během dvou let se z těchto dvou akcí vytvořily nejvýznamnější oborové veletrhy ve střední a východní Evropě. Právě brněnský AUTOSALON bude v roce 2001 místem...
Brněnský autosalon 2001
Prakticky během dvou let se z těchto dvou akcí vytvořily nejvýznamnější oborové veletrhy ve střední a východní Evropě. Právě brněnský AUTOSALON bude v roce 2001 místem, které veřejnosti a zájemcům o motorismus představí opět největší nabídku automobilového průmyslu. Stejně jako minulé ročníky, bude i tento zařazen do prestižního kalendáře Mezinárodní organizace konstruktérů automobilů O.I.C.A. .

V tradičním červnovém termínu od soboty 9.6. do čtvrtka 14.6. se představí návštěvníkům zejména osobní automobily. Vedle osobních aut zde budou i offroady, sportovní vozy a prototypy, obytné automobily a přívěsy, lehké užitkové automobily do 3,5t, minibusy do 5t a přípojná vozidla k výše uvedeným kategoriím. Vozidlové kategorie doplní tuning a autodoplňky, servisní a garážová technika, autodíly a služby v silniční dopravě. Exponáty z oboru garážové a servisní techniky jsou organizátory výstavy chápány jako velmi důležitý prvek spojující výrobu a provoz všech kategorií automobilů.

Veletrh Autosalon je pro firmy jedinečným prostředkem pro komunikaci se stávajícími i potencionálními zákazníky a účinně pomáhá vytvářet image těchto společností. Podle průzkumu vystavovatelů z posledního Autosalonu 42% návštěvníků má vliv při rozhodování o investicích, 88% ze všech návštěvníků bylo spokojeno se získanými informacemi a 86% vystavovatelů se zájmem o své produkty. O velké oblibě Autosalonu mezi veřejností svědčí i očekávaný 500.000 návštěvník v nadcházejícím čtvrtém roce konání veletrhu v Brně.

Každý ročník tohoto veletrhu přináší také organizační novinky. Trendem motoristických veletrhů je postupný přechod od prezentací společností na volných plochách pod otevřeným nebem na kryté plochy do hal. Moderní pavilony umožňují využít efektnějších prostředků pro prezentaci. Pro tyto účely byly v minulosti mezi jednotlivými firmami nejvíce oblíbeny například pavilony G (Citroën, Hyundai, Škoda-Volkswagen Group) a B (Fiat, Mazda, Nissan, Opel, Renault). V roce 2001 však přibude ke stávajícím pavilonům nová nepřehlédnutelná dominanta – pavilon „V“. Tato největší výstavní hala ve střední Evropě nabízí neuvěřitelných 10.000 m2 výstavní plochy (pro srovnání je to rozměr dvou fotbalových hřišť). Pavilon „V“ je umístěn do centrální části areálu výstaviště na spojovací komunikaci mezi pavilony „A“ a „Z“. Véčko bude mít svou restauraci, bufet, pavilónové centrum, informační systém, sklady, sociální a energetické zázemí. Předpokládá se, že v roce 2001 bude tento pavilon, společně s pavilony G1, G2, B, F vyhrazen pro nabídku osobních, terénních, obytných a lehkých užitkových automobilů, pavilon bude D patřit tuningu a autodoplňkům, pavilony Z, E a C autodílům, a celý pavilon A garážové technice.

Připraveny jsou i další novinky pro zkvalitnění služeb návštěvníkům i vystavovatelům v areálu brněnského výstaviště – např. nově vybudované Business Centrum, nebo přilehlého vícepodlažního parkoviště Expoparking s kapacitou 890 stání.

Spolupořadatelem autosalonu je již tradičně Sdružení automobilového průmyslu České republiky. Na výstavě spolupracují též profesní svazy a sdružení, které jsou zárukou vysoké odborné i společenské úrovně veletrhu. Dominantní postavení mezi těmito organizacemi má Svaz dovozců automobilů, který sdružuje importéry světových značek a dovozce automobilů v České republice.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 436 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 560 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků