Britští majitelé Nissanu Leaf budou moci prodávat elektřinu ze svých aut

Britští majitelé Nissanu Leaf budou moci prodávat elektřinu ze svých aut

Kolem elektromobilů vznikají různé speciální projekty. Vzpomínáte třeba na vozík plný baterií? V Británii teď přišli s dalším vskutku zajímavým projektem, který by majitelům elektrických vozů umožnil prodávat energii nahromaděnou v akumulátorech zpět do sítě. Kouzlo spočívá v tom, že přes den by elektromobily fungovaly jako malé elektrárny, zatímco v noci, kdy je elektrické energie přebytek, by se zase dobíjely.

Definitivní řešení dojezdu elektromobilů? Vozíky plné baterií  

Definitivní řešení dojezdu elektromobilů? Vozíky plné baterií  

Do testovacího provozu se momentálně zapojilo 100 modelů Leaf a NV200 EV, pokud by se však využilo všech 18 000 elektromobilů v Británii, byl by jejich celkový výkon ekvivalentem elektrárny o výkonu 180 megawattů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nissan Leaf dokáže s modernizovanými akumulátory ujet až 250 km na jedno nabití

Myšlenka je to jistě zajímavá, ale jedině v případě, že s autem nebude potřeba nikam jezdit. Představte si, že náhle sednete do auta, které momentálně veškerou energii napumpovalo zpět do sítě a na ukazateli dojezdu svítí velká nula...

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 27 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků