Britský výrobce TVR možná skončí v krachu jako Rover

Jeden ze stylových výrobců automobilů ve Velké Británii a Evropě, TVR, ohlásil, že má velké ekonomické problémy.

Přestože ještě na počátku tohoto roku představil nový model Tuscan Mark II a všude hlásal, že jeho situace je výborná, nyní se ukazuje, že není všechno zlato co se třpytí.

Dle informací z vedení automobilky to vypadá, že se bude výroba stěhovat do levnějších krajin. V úvahu připadají země východní Evropy, kde je výrazně levnější pracovní síla. O práci by tak přišlo na 260 zaměstnanců, kteří ručně vyrábí unikátní sportovní vozy.

Vedení automobilky také zvažuje možnost, že by se automobilka spojila s jinou, která by poskytla ekonomické krytí pro výrobu a která by TVR přivedla k větším prodejům. Tato varianta by byla sice koncem samostatnosti TVR, ale zaručila by stejnou kvalitu jako nyní, což je nesmírně důležité.

Pokud se v brzké době nepodaří zlepšit výsledky, nepřežije TVR konec příštího roku a svět tak příjde o ikonu, která je srovnatelná s britským Lotusem.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků